AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 52 dager siden jeg hadde mensen, og jeg vet at jeg har hatt EL siden har sett EL slim flere ganger siden jeg hadde mensen. Har tatt flere graviditetstester men alle er negative.. jeg del ammer. Noen som har opplevd dette før? Er dette normalt? Jeg har ingen sykdommer og er ellers frisk, har 3 barn yngste er 6 mnd fikk tilbake mensen etter 4 mnd etter fødsel.jeg har ikke Pcos Anonymkode: b71fb...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 Noen som vet? Anonymkode: 71857...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Del Skrevet 15. august 2021 Har hatt samme problem som ts. Lurer på om det er normalt?! Anonymkode: 71857...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Man kan ha el slim flere ganger under en syklus, selv om man ikke får el. Så mest sannsynlig har ikke egget sluppet selv med slim. Anonymkode: b7538...b28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Del Skrevet 15. august 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan ha el slim flere ganger under en syklus, selv om man ikke får el. Så mest sannsynlig har ikke egget sluppet selv med slim. Anonymkode: b7538...b28 Hva skjer da? Anonymkode: 71857...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Del Skrevet 15. august 2021 Du får ikke eggløsning uten å få mensen etterpå dersom du ikke er gravid. Eggløsningsslim er ikke en sikker indikasjon på at du faktisk har hatt eggløsning. Anonymkode: 961f4...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. august 2021 #7 Del Skrevet 15. august 2021 Hvis du har hatt el så får du også mensen, det går ikke an å ha el uten å få mensen etterpå. (Med mindre du er gravid selvsagt.) elslim betyr ikke at du har eggløsning dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå