AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 Mensen min er litt ustabil, så syklusen varierer +- 1 uke. Har hatt vondt over 1 uke nå. På fredag trodde jeg at jeg fikk mensen fordi jeg hadde blødd pittelitt. Utover dagen kom det ikke mer. Det samme skjedde i går. I dag har det ikke kommet noe enda. Kan dette være tegn på graviditet? Vet jeg kanskje bare må ta en test, men er så vondt å få det slaget i trynet ettersom vi har prøvd ei stund. Anonymkode: 0d6de...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 Skal sjekke krystallkulen, den sier ta en test... Anonymkode: cfb4e...277 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Del Skrevet 15. august 2021 Kan være festeblødning,jeg opplevde samme 2 dager (veldig lite blod ikke som mensen), noen dager senere var det positiv test:) Anonymkode: e09af...50c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Du kan være gravid. Du kan også ikke være det. Anonymkode: 6c243...efa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Del Skrevet 15. august 2021 Ta en test. Lykke til. ❤🍀 Anonymkode: 2ed70...35d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. august 2021 #6 Del Skrevet 15. august 2021 Det kan være. Eller hormonene dine er litt i urytme. Anbefaler å ta en graviditetstest for å være sikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
storken11 Skrevet 15. august 2021 #7 Del Skrevet 15. august 2021 Det kan godt være at det er noen hormoner inne å styrer, men hadde bare ventet litt til om jeg var deg og er redd for å evt negativ test🥺 er i samme båt som deg, uregelmessig mens og litt spotting tidligere! Venter TR i dag selv, men tørr ikke teste før tidligst tirsdag… evt bare vente på TR. så vent noen dager og se du, synes værtfall det er bedre selv å heller bli skuffet av TR enn negativ test🤍 men krysser fingerne for de at du ikke får TR og blir positiv🤍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mensen min er litt ustabil, så syklusen varierer +- 1 uke. Har hatt vondt over 1 uke nå. På fredag trodde jeg at jeg fikk mensen fordi jeg hadde blødd pittelitt. Utover dagen kom det ikke mer. Det samme skjedde i går. I dag har det ikke kommet noe enda. Kan dette være tegn på graviditet? Vet jeg kanskje bare må ta en test, men er så vondt å få det slaget i trynet ettersom vi har prøvd ei stund. Anonymkode: 0d6de...9cd Bitteliten blødning ca 6-7dager etter eggløsning, ca 1uke før mensen kan fint bety festeblødning ja.. Anonymkode: fda21...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 15. august 2021 #9 Del Skrevet 15. august 2021 Skjønner så innmari godt at du er redd for å ta test ts, jeg er også livredd for de testene! Blendahvite tester er virkelig et slag i trynet og de gjør så utrolig vondt! 😔 Bare overse de frekke kommentarene! Har dessverre ikke noe bedre svar til deg enn andre her, spotting kan være så mangt. Det eneste du kan gjøre for å få svar er dessverre å ta den fryktede testen. Men, du kan jo vente en ukes tid til? Så lenge du ikke drikker alkohol eller bedriver annet som er skadelig for en evt spire er det jo ingenting i veien for å vente? Lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 15. august 2021 #10 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mensen min er litt ustabil, så syklusen varierer +- 1 uke. Har hatt vondt over 1 uke nå. På fredag trodde jeg at jeg fikk mensen fordi jeg hadde blødd pittelitt. Utover dagen kom det ikke mer. Det samme skjedde i går. I dag har det ikke kommet noe enda. Kan dette være tegn på graviditet? Vet jeg kanskje bare må ta en test, men er så vondt å få det slaget i trynet ettersom vi har prøvd ei stund. Anonymkode: 0d6de...9cd Skjønner hvorfor du spør, men det er nok bare en test som kan gi deg et godt svar. Har vært "gravid" hver måned siden mai nå, uten å være gravid om du skjønner😅. Så ja, du kan være gravid. Noen spotter litt tidlig i graviditeten. Men du kan jo også ikke være gravid...ønsker deg lykke til. Håper det klaffer snart.❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg blødde i to dager rundt IKM. Er gravid, 8+6, nå. Anonymkode: efa98...a32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 16. august 2021 #12 Del Skrevet 16. august 2021 Ryddet for latterliggjøring og slettede innlegg med svar. Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg blødde og spottet litt på IKM. Er 13+3 nå😊 Ta en test. Om den er negativ, så er det bare å forberede seg på ny runde. Du får det til tilsluttt😁 Anonymkode: b9f73...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå