Visu Skrevet 14. august 2021 #1 Del Skrevet 14. august 2021 Noen som vil joine meg i denne syklusen? Lager en tråd for de som vil ha noen å teste/tolke/skravle med frem til neste (forhåpentligvis) IKM. Legg gjerne inn nick-alder-prøveperiode (pp) -barn nr. (b)- ca el-dato (el)-forventet uteblivende mens (IKM) Visu-36-pp2-b2-EL 28.aug.-IKM 12.sept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 Det finnes allerede en sånn tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 15. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2021 For uke 36? Fant det ikke da jeg søkte 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Visu skrev (28 minutter siden): For uke 36? Fant det ikke da jeg søkte 😬 Det er en for august🥰 Anonymkode: 95bfb...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Del Skrevet 16. august 2021 Er jo ikke så rart du lurer om du ikke har vært inne her på prøverforumet før 🤗 Som regel så lages det en IKM gruppe for hver måned. Nå finnes det altså en IKM August som nevnt over, men det opprettes nok også en IKM September etterhvert, som uke 36 vil være innunder. Jeg har i hvertfall aldri tenkt over at det ikke har blitt opprettet før 😀 Du kan jo selvfølgelig ha en tråd som dette, men vil tro du møter på flere brukere under IKM September som kommer etterhvert. Hvis du går inn i den IKM August, så ser du hvordan en sånn tråd gjerne ser ut. Du kan jo opprette IKM September, da det ikke ser ut som noen andre har gjort det enda - hvis ikke så er det helt sikkert noen som gjør det ganske så snart 🥰 Nå er jeg ikke en del av prøverforumet selv lenger, men det har pleid å være fine og støttende tråder å være en del av, når jeg selv var prøver. I tillegg finnes det også en tråd som heter "Noen fler som går over i DPO-land nå? ", der noen diskuterer den delen litt ytterligere. Masse lykke til ☺️ Anonymkode: 1c3e0...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visu Skrevet 16. august 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 16. august 2021 Ja,takk! Jeg fant den for august, men ingen for september som du sier😉. Så tenkte jeg at det kunne være lurt å ha en for kun en uke,for da er man flere i samme båt samtidig. På babyverden så er det delt opp etter uker,så derfor jeg tenkte å lage en tråd for det her inne😀. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2021 #7 Del Skrevet 16. august 2021 Visu skrev (40 minutter siden): Ja,takk! Jeg fant den for august, men ingen for september som du sier😉 Hvis man får IKM på en dato som er over i en ny måned og tråd for den måneden ikke er opprettet, så er det vanlig at den første som har behov oppretter denne tråden Du kan derfor bare kopiere over hovedinnlegget i august-tråden og lage en ny for september. Kommer nok mange inn der etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 16. august 2021 #8 Del Skrevet 16. august 2021 Og jeg som såvidt vet hvilken uke jeg er i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå