siebaeo Skrevet 21. september 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg klarer det utroligste altså!! Etter å ha mailet fram og tilbake i hele dag snakker vi om helga. Han sier bl a at han er sliten men at skal prøve å gå ut. Jeg svarer masse rart, men her kommer det: Sier at jeg skal prøve å ikke gå ut så mye men har lovet noen å bli med ut på fredag, og at jeg kanskje skal ta det rolig på lørdag. men at det er så kjedelig å sitte alene hjemme på en lørdag når alle er ute. Og hør nå!!!: Hvis du føler for en pause er det bare å si i fra. Hvor fjern går det egentlig an å bli!? Så ikke før etterpå at det ser ut som jeg sier han kan stikke innom hvis han blir lei på byen!? Som i kom hjem til meg og få deg litt!! Hvorfor finnes det ikke en smilie som slår seg selv i hodet!!?! Skulle jo egentlig være tøff og spørre om vi skulle finne på noe, men klarer å gulpe opp noe så smart istedet! Åååå, og så uinteressert jeg virker også da... Snakker om å gjøre hverken eller.. (tøff og spørre direkte eller være uint.) Og dette var fra jobbmailen, og jeg er hjemme nå så det er ikke engang sikkert han svarer på den siden han vet at jeg dro hjem.. Igjen: HVORFOR FINNES DET IKKE EN SMILIE SOM SLÅR SEG SELV I HODET!!?! Må egentlig bare le av meg selv.. Blir jo helt forstyrret og gjør lure ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 21. september 2005 #22 Del Skrevet 21. september 2005 HVORFOR FINNES DET IKKE EN SMILIE SOM SLÅR SEG SELV I HODET!!?! ← ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. september 2005 Forfatter #23 Del Skrevet 21. september 2005 ? ← Og suksessen bare fortsetter.... Takker og bukker, Lestat :bukke: Til mitt forsvar så ser det ut som en smilie som holder en dorull mot hodet på Smiliefjeslista.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. september 2005 #24 Del Skrevet 21. september 2005 Hva skal man med dorull oppi hodet å gjøre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. september 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 21. september 2005 Ja si det! Ikke mobb... he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå