AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #21 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg gjør det hvert år å syns den er god jeg. Jeg trenger ingen unnskylding for å bruke den heller,greit med noe lettvint. Anonymkode: 0d3a6...b90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #22 Del Skrevet 14. august 2021 Så flott at du orker å arrangere bursdag hjemme med nyfødt i hus. Godt jobba, uansett hvor kaken kommer fra! Anonymkode: 2a365...90c 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #23 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så flott at du orker å arrangere bursdag hjemme med nyfødt i hus. Godt jobba, uansett hvor kaken kommer fra! Anonymkode: 2a365...90c Håper da virkelig ikke at det var ett alternativ at storesøster/storebror ikke får barnebursdag bare pga en nyfødt baby! Det hadde vært ondskapsfullt å drite i eldstemann! Anonymkode: 0d3a6...b90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2021 #24 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det innafor? Type fryst sjokoladekake med strøssel eller lignende? Smaker de ok? Tidsmessig vanskelig med nyfødt i hus 😅 Anonymkode: bcf4c...934 Helt innafor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14. august 2021 #25 Del Skrevet 14. august 2021 Robin666 skrev (2 timer siden): Nei, vet du hva. Det er bare dårlige mødre som ikke baker kake til bursdagen. Bare dårlige mødre som dømmer andres valg. Jeg personlig elsker å bake, men det er ikke det som gjør meg til en god mor 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #26 Del Skrevet 14. august 2021 DramaTheLama skrev (2 timer siden): Vi kjøper alltid den sjokoladekaken fra Rema. Frossen sak som tiner på en time. Ungene elsker den. Den har vi også brukt noen ganger. Foreldrene elsker den også, er veldig saftig 😊 Anonymkode: 15ead...70e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 14. august 2021 #27 Del Skrevet 14. august 2021 vi kjøper alltid fra bakeri, bursdagsbarnet syntes det er kjempestas å få velge kake selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #28 Del Skrevet 14. august 2021 Helt innafor det såklart. Jeg kjøper alltid en kake fra bakeri i tillegg til å bake en selv. Anonymkode: ff360...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #29 Del Skrevet 14. august 2021 Helt i orden å kjøpe kake til barnebursdag. Du trenger ikke å spørre her en gang, bare sånn til info. Ha en fin feiring! Anonymkode: 457c2...41a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #30 Del Skrevet 14. august 2021 Ville ikke gjort det selv da de ser veldig billige og enkle ut. Men ville ikke reagert hvis noen gjorde det, men tenkt at det var litt billig gjort. Ingenting farlig altså. Har forståelse for at folk tar lettere valg når det er en liten baby i huset. Samtidig tenker jeg - er det veldig vanskelig å ha far passe babyen når du baker og gjør alt klar med tanke på festen? Ikke vondt ment. Bare lurer. Anonymkode: d0bbc...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #31 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Håper da virkelig ikke at det var ett alternativ at storesøster/storebror ikke får barnebursdag bare pga en nyfødt baby! Det hadde vært ondskapsfullt å drite i eldstemann! Anonymkode: 0d3a6...b90 Det stod "hjemme" i kommentaren. Så du det? Anonymkode: d0bbc...632 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #32 Del Skrevet 14. august 2021 De fleste bakere er menn. Likevel er det visst bare kvinner som skal føle at det er barnevernet neste om de gjør noe så uhørt som å kjøpe en kake. 😄 Anonymkode: c5222...e6d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #33 Del Skrevet 14. august 2021 Liker å bake så det er en av de tingene jeg prioriterer å gjøre selv, men hadde ikke reagert et sekund på at det ble servert kjøpekake i barnebursdag. Man gjør det som funker for seg selv! Jeg kjøper meg lett fri fra andre oppgaver som jeg ikke liker. Er dessuten mye bedre med en GOD kjøpt sjokoladekake enn tørr, smuldrete hjemmebakst (som ofte blir resultatet om noen som verken liker eller kan bake gjør det likevel). Jeg er kresen på sjokoladekake og den fra Rema er saftig og god. Anonymkode: e4b10...38a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. august 2021 #34 Del Skrevet 14. august 2021 Det er kake. Ungene vil elske den😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #35 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg syns ikke at det er greit. Kan kjøpe kaker til alle andre anledninger men når noen har bursdag så skal man legge litt sjel i det og bake selv. Anonymkode: 90c6e...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #36 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg syns ikke at det er greit. Kan kjøpe kaker til alle andre anledninger men når noen har bursdag så skal man legge litt sjel i det og bake selv. Anonymkode: 90c6e...da4 Du får det til å høres ut som en bare trenger en kake. Det er mye mer mat enn bare en kake som skal lages. Så kjøpekake er kjempe greit,er nok av mat å lage uansett. Anonymkode: 0d3a6...b90 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #37 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns ikke at det er greit. Kan kjøpe kaker til alle andre anledninger men når noen har bursdag så skal man legge litt sjel i det og bake selv. Anonymkode: 90c6e...da4 Kan hende man legger sjel i mye av det andre rundt feiringen. En kake er da ikke den eneste riktige, ultimate kjærlighetsærklæring? Anonymkode: f84fb...26c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #38 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan hende man legger sjel i mye av det andre rundt feiringen. En kake er da ikke den eneste riktige, ultimate kjærlighetsærklæring? Anonymkode: f84fb...26c Syns kaken er viktig. Er lov å være uenig, men slik tenker jeg. Anonymkode: 90c6e...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #39 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Syns kaken er viktig. Er lov å være uenig, men slik tenker jeg. Anonymkode: 90c6e...da4 Det som betyr noe, er vel strengt tatt om jubilanten synes det er viktig med hjemmebakt kake (eller kake i det hele tatt). Anonymkode: f84fb...26c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #40 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ville ikke gjort det selv da de ser veldig billige og enkle ut. Men ville ikke reagert hvis noen gjorde det, men tenkt at det var litt billig gjort. Ingenting farlig altså. Har forståelse for at folk tar lettere valg når det er en liten baby i huset. Samtidig tenker jeg - er det veldig vanskelig å ha far passe babyen når du baker og gjør alt klar med tanke på festen? Ikke vondt ment. Bare lurer. Anonymkode: d0bbc...632 Hvordan skulle du visst at kaken var kjøpt? De fryste kakene fra Rema ser jo ut som en helt vanlig langpannekake. Umulig å vite om den er hjemmebakt eller ikke, med mindre man serverer rett fra esken (og det er det vel ingen som gjør...?) Anonymkode: 65f3b...3a6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå