AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg har alltid følt at navnet mitt er rart.. eller ihvertfall at jeg ikke føler meg komfortabel med det. Jeg har hørt om noen andre som heter det og jeg syns ikke det er rart på dem, men jeg syns det er rart på meg og det har jeg alltid syntes siden jeg var veldig liten. Jeg har alltid slitt med å presentere meg... syns det høres så rart ut når jeg uttaler det, så jeg hater å si navnet mitt høyt, får en sånn cringe hver gang. Jeg har virkelig prøvd å være positiv til navnet, men det går bare ikke. Det passer ikke til min identitet og det irriterer meg veldig😔 Mine foreldre lever ikke, og hadde de gjort det så hadde jeg bedt dem om å finne et annet navn til meg for lengst... det at de ikke lever er også en ting som gjør det trist å bytte navn, siden de syntes jo at det var fint og ville sikkert blitt skuffet. Jeg tror at nettopp pga det har jeg ikke samvittighet til å endre navn, pluss at jeg syns at jeg syns ikke det er innafor å bytte fornavn, det er egentlig bare merkelig å gjøre det. Jeg kunne ikke bare byttet til et navn sånn ut av det blå, derfor er det synd at jeg ikke har noen foreldre som kunne bestemt et nytt for meg, det ville blitt mer naturlig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre... det navnet mitt er et sånt navn som man ikke kan sette sammen med andre navn, ellers kunne jeg lagt på et nytt vedsiden av og sakte men sikkert begynt å bruke det. Åååå.... 😭 Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Del Skrevet 14. august 2021 Jeg er 29 forresten... Ts Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Del Skrevet 14. august 2021 Et navn du ikke kan sette sammen med andre navn? Alle navn kan det. Anonymkode: 7dbf0...6c2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Et navn du ikke kan sette sammen med andre navn? Alle navn kan det. Anonymkode: 7dbf0...6c2 Nei.... jeg har prøvd med samtlige, og det passer ihvertfall ikke med noen navn jeg liker. Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Del Skrevet 14. august 2021 Bytt navn. Hvis det plager deg så mye, er det eneste alternativet du har. Anonymkode: c9016...2ef 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bytt navn. Hvis det plager deg så mye, er det eneste alternativet du har. Anonymkode: c9016...2ef Kommer jo aldri til å få alle mine venner, kollegaer og bekjente til å begynne å kalle meg noe annet. Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Del Skrevet 14. august 2021 ^ pluss at dem tror sikkert at det har klikka for meg Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 14. august 2021 #8 Del Skrevet 14. august 2021 Kanskje du kan bytte til et annet hovednavn men beholde det du har som mellomnavn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Del Skrevet 14. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Kanskje du kan bytte til et annet hovednavn men beholde det du har som mellomnavn? Det er jo det som ikke går 😅 jeg lover deg at ingen ting kan settes forran det navnet Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kommer jo aldri til å få alle mine venner, kollegaer og bekjente til å begynne å kalle meg noe annet. Anonymkode: e395e...71f Da må du jo bare akseptere å hete det du heter. Må være vanskelig å være så negativ og kun se uløselige problemer med bagateller... Anonymkode: 7dbf0...6c2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du jo bare akseptere å hete det du heter. Må være vanskelig å være så negativ og kun se uløselige problemer med bagateller... Anonymkode: 7dbf0...6c2 Åja, du kjenner jo så klart meg ja, og vet at jeg kun ser uløselige problemer og er negativ. For deg at sikkert det å bytte et navn en bagatell, men for meg er det faktisk ikke det. Anonymkode: e395e...71f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Del Skrevet 14. august 2021 Hva slags navn går det ikke an å sette et annet navn foran? Anonymkode: 0b6c7...8f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags navn går det ikke an å sette et annet navn foran? Anonymkode: 0b6c7...8f3 Vil jo selvfølgelig ikke skrive navnet mitt her. Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Åja, du kjenner jo så klart meg ja, og vet at jeg kun ser uløselige problemer og er negativ. For deg at sikkert det å bytte et navn en bagatell, men for meg er det faktisk ikke det. Anonymkode: e395e...71f Du har jo kun to valg, enten lever du med navnet du har eller du bytter og lever med det. Det er jo ditt valg og tro det eller ei noe andre faktisk bryr seg ekstremt lite om. Anonymkode: 7dbf0...6c2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil jo selvfølgelig ikke skrive navnet mitt her. Anonymkode: e395e...71f Nei, du er nok den eneste i landet som heter det... 😂 Anonymkode: 7dbf0...6c2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har jo kun to valg, enten lever du med navnet du har eller du bytter og lever med det. Det er jo ditt valg og tro det eller ei noe andre faktisk bryr seg ekstremt lite om. Anonymkode: 7dbf0...6c2 Jeg vet om et par som har byttet fornavn og det blir spekulert i så det holder, alt fra om de har gjort noe kriminelt og alt mulig! Folk er gæærne, tro det eller ei Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, du er nok den eneste i landet som heter det... 😂 Anonymkode: 7dbf0...6c2 Det er ikke mange, og mest sannsynlig den eneste som heter det som ikke har foreldre, så nei, det blir for gjenkjennelig. Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet om et par som har byttet fornavn og det blir spekulert i så det holder, alt fra om de har gjort noe kriminelt og alt mulig! Folk er gæærne, tro det eller ei Anonymkode: e395e...71f Og hvilken rolle spiller det om folk "spekulerer"? Jeg kjenner faktisk to stykker som har byttet fornavn, uten at verden gikk under verken for dem eller oss rundt av den grunn. Anonymkode: 7dbf0...6c2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #19 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvilken rolle spiller det om folk "spekulerer"? Jeg kjenner faktisk to stykker som har byttet fornavn, uten at verden gikk under verken for dem eller oss rundt av den grunn. Anonymkode: 7dbf0...6c2 For en som meg med fryktelig angst og lavt selvbilde så betyr det veldig mye. Anonymkode: e395e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #20 Del Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke mange, og mest sannsynlig den eneste som heter det som ikke har foreldre, så nei, det blir for gjenkjennelig. Anonymkode: e395e...71f Så alle som heter dette er veldig unge? Anonymkode: 7dbf0...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå