Gå til innhold

Linni Meister

Alexa232223

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (32 minutter siden):

Trist de bruker ekstrem kroppspress. Hva med vanlige damer uten så mye sminke og silikon?

Kommer nok KI i alle fasonger og farger etterhvert...de krever ikke lønn engang.

Er jo derfor det er streik i Hollywood nå, fordi skuespillere er redd de mister jobben sin til KI.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa ikke hun at hun ikke skulle ha lettkledde bilder av seg ute etter at hun fikk en sønn? Sønnen blir 14 år og nå har hun og typen en fotosession i Dagbladet. Ikke sett bildene fordi det er pluss sak. Bare rart hun velger dette med en teenager sønn. Regner med kameratene vil se disse bildene. Er det skralt økonomisk siden de nå må la klærne falle?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 minutter siden):

Sa ikke hun at hun ikke skulle ha lettkledde bilder av seg ute etter at hun fikk en sønn? Sønnen blir 14 år og nå har hun og typen en fotosession i Dagbladet. Ikke sett bildene fordi det er pluss sak. Bare rart hun velger dette med en teenager sønn. Regner med kameratene vil se disse bildene. Er det skralt økonomisk siden de nå må la klærne falle?

Var det ikke også et iscenesatt puppeglipp da hun skulle pakke ned et telt? 😂.

Hadde vært passe flau som sønn. Venner, medelever og lærere ser jo dette. 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom dame på fest. Tror jeg må slutte å trykke meg inn på snap. Og de filtrene. Kan de ikke bare la være?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (10 minutter siden):

Slitsom dame på fest. Tror jeg må slutte å trykke meg inn på snap. Og de filtrene. Kan de ikke bare la være?

Ja,hun skal jo absolutt være midtpunktet bestandig. Hørte noe om at hun ble "kastet" ut fra bryllupet til Vendela og Petter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 11.8.2023 den 13.39):

Hun trenger vel pengene, og så må hun sørge for å holde seg aktuell så ikke folk glemmer henne...

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (1 time siden):

Hun trenger vel pengene, og så må hun sørge for å holde seg aktuell så ikke folk glemmer henne...

Kanskje tenke over andre verdier når en nærmer seg 40. Hvor lenge skal hun surfe på skolepike bimbolooken? Klarer ikke voksne kvinner med tilgjort babystemme. Det er stikk motsatt av søtt. At hun får så mye meditatid uten å være flink i noe. 🫣

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (7 timer siden):

Ja,hun skal jo absolutt være midtpunktet bestandig. Hørte noe om at hun ble "kastet" ut fra bryllupet til Vendela og Petter.

Stemmer det. Hun klenget seg på mennene og hoppet på dem, ropte og fjollet rundt om å kalte alle for bestevenner. Hun er jo bestevenn med alle i hele kjendisNorge i følge henne selv.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Stemmer det. Hun klenget seg på mennene og hoppet på dem, ropte og fjollet rundt om å kalte alle for bestevenner. Hun er jo bestevenn med alle i hele kjendisNorge i følge henne selv.

Uff så pinlig, dama nærmer seg 40 men oppfører seg som en fjortis. Bare flaut. Hun er svært utseende-fiksert og skryter stadig av sine gener som gjør at hun kan spise hva hun vil og mye uten å legge på seg. Hun virker klengete på alle rundt seg, og jeg tror hun har et stort behov for å få oppmerksomhet og å være midtpunkt. Det er ihvertfall sånn hun fremstår. Linni: Alle kjendiser's bestevenn 😅 Lurer på om alle "bestevennene" er enig i det...

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Xstrella skrev (På 13.8.2023 den 10.21):

Har sett mange ganger i diverse settinger på tv at hun hopper på menn bokstavlig talt. Mennene flirer og ser ille berørt ut. Det er ikke normal oppførsel når man er en voksen dame.  Jeg ser ikke for meg at kjærestene hennes opp igjennom synes det er så kult? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (17 timer siden):

Men gud!!!! Hun kunne likesågodt gått uten klær!!! Hun har en tenåring og hva sier Morten???? Det er en grense for alt😳

Det blir litt mye med henne.. hun ble også intervjuet så jeg og vektla at de hadde god kjemi i senga. Spørsmålet var ikke mynta mot det. Blir litt.. mye😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Linni før, men de siste årene har hun rett og slitt blitt altfor mye.  Forstår at hun skulle fremstå som bimbo og kledde seg lettkledd i sine yngre dager , men dama er snart 40 år. Virker som om alle andre rundt henne har utviklet seg med alderen, men hun er på stedet hvil, dessverre. Det kommer tydelig frem i væremåten hennes og hun virker utrolig umoden og veldig utseendefiksert. 

Reagerer også på at hun alltid skal være midtpunktet og bestevennen med alle nye mennesker hun treffer. Hun fåR definitivt lite kritikk  i forhold til andre influencere som utleverer barna sine på Some. 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tinky1 skrev (4 timer siden):

Jeg likte Linni før, men de siste årene har hun rett og slitt blitt altfor mye.  Forstår at hun skulle fremstå som bimbo og kledde seg lettkledd i sine yngre dager , men dama er snart 40 år. Virker som om alle andre rundt henne har utviklet seg med alderen, men hun er på stedet hvil, dessverre. Det kommer tydelig frem i væremåten hennes og hun virker utrolig umoden og veldig utseendefiksert. 

Reagerer også på at hun alltid skal være midtpunktet og bestevennen med alle nye mennesker hun treffer. Hun fåR definitivt lite kritikk  i forhold til andre influencere som utleverer barna sine på Some. 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

I forhold til mange andre influensere så synes jeg Linni er hyggeligere å følge. Hun er positiv og blid, det er lite syting. Sjeldent frekk i sine svar til følgere. Jada, kunne nok kledd på seg litt mer innimellom. Men har fulgt Sara Emilie Tandberg og Therese Lien før, de ble du bare frustrert av å følge. Der er det ikke mye positivitet å finne. Så Linni er blid, smiler og god mot alle rundt seg. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 timer siden):

I forhold til mange andre influensere så synes jeg Linni er hyggeligere å følge. Hun er positiv og blid, det er lite syting. Sjeldent frekk i sine svar til følgere. Jada, kunne nok kledd på seg litt mer innimellom. Men har fulgt Sara Emilie Tandberg og Therese Lien før, de ble du bare frustrert av å følge. Der er det ikke mye positivitet å finne. Så Linni er blid, smiler og god mot alle rundt seg. 

Ja, for da kan hun fremstille seg selv akkurat sånn hun vil. Men på Tigerstaden viste hun sitt sanne jeg. Det var hun som satte i gang alt av konflikter, ødela for de andre ved å komme for sent til alt å i tillegg ikke ha med seg riktig utstyr. Usmakelig og enda mer konfliktskapende med alkohol innabords. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...