Solfridmedhatten Skrevet 20. august 2021 #21 Del Skrevet 20. august 2021 Kan tenkes hun bare ønsker å vise det overfladiske, men for meg blir det alt for sukkersøtt. Men hun er ei skjønn jente da. Jeg er nok bare misunnelig for det perfekte liv🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 20. august 2021 #22 Del Skrevet 20. august 2021 Nussepus skrev (På 14.8.2021 den 23.06): Dette. Og det eneste jeg legger merke til når hun snakker er de svarte øyenbrynene🙈 Enig 😶 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 20. august 2021 #23 Del Skrevet 20. august 2021 Ida er jo bare hærlig, har følgt henne siden hus byggingen. Digger hun🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 22. august 2021 #24 Del Skrevet 22. august 2021 Blågrønn skrev (På 20.8.2021 den 23.28): Ida er jo bare hærlig, har følgt henne siden hus byggingen. Digger hun🤗 For et drømmehus😍Interiør og stil henger så fint sammen. Misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blågrønn Skrevet 22. august 2021 #25 Del Skrevet 22. august 2021 Solfridmedhatten skrev (10 timer siden): For et drømmehus😍Interiør og stil henger så fint sammen. Misunnelig. Ja, også var det gøy å være med når dem gjorde alt selv😃. Misunnelig helt klart🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 22. august 2021 #26 Del Skrevet 22. august 2021 Solfridmedhatten skrev (16 timer siden): For et drømmehus😍Interiør og stil henger så fint sammen. Misunnelig. Synes det er mye ungkarsbolig over det. Svarte skinnsofaer, som står malplassert til. Svart, svart og svart. Det er liksom ikke noen rød tråd. Liker kjøkkeninnredningen og de store vinduene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julemarsipan Skrevet 24. august 2021 #27 Del Skrevet 24. august 2021 Elisiaflisa skrev (På 20.8.2021 den 21.20): Enig 😶 Har tenkt på det så mange gsnger selv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 26. november 2021 #28 Del Skrevet 26. november 2021 Hvor har egentlig blitt av henne? Hu satser jo på influencer livet for et år siden. Ser nesten aldri noe på insta eller snap på henne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 26. november 2021 #29 Del Skrevet 26. november 2021 Litenoggod skrev (4 timer siden): Hvor har egentlig blitt av henne? Hu satser jo på influencer livet for et år siden. Ser nesten aldri noe på insta eller snap på henne Er vel i mammapermisjon med minsten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 26. november 2021 #30 Del Skrevet 26. november 2021 Hun er vell i permisjon ja men lurer på hvor lett det blir å fortsette som influencer når man har hatt en så lang pause 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 2. desember 2021 #31 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg fulgte henne før. Virker søt og snill hun men for meg bikker det litt over til det overdrevne perfekte så jeg valgte å slutte å følge henne. Sånne kontoer gir meg faktisk ingenting! Tvert imot blir det veldig negativt for meg🤷🏼♀️ For er det noe jeg har lært gjennom livet så er det det at ingenting er så rosenrødt som noen maler livet sitt. Det blir så uekte! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 2. desember 2021 #32 Del Skrevet 2. desember 2021 Jo, må vel være mammapermisjon ? Men er det ikke litt rart å si opp lærerjobben for å satse som fulltids influenser - når du er gravid - for så å ta mammapermisjon idet barnet er født? Det blir vel penger i kassa for en influenser i permisjon, eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 2. desember 2021 #33 Del Skrevet 2. desember 2021 Jeg likte veldig godt å følge byggeprosessen, alltid noe nytt å spennende og de gjorde en formidabel innsats selv! Skulle ønske hun klarte å skape mer innhold som ikke bare handlet om det perfekte familielivet (joda, hun har også satt søkelyset på selvmord, så ikke bare rosenrødt). Tenker at for meg var hun kanskje en jeg skulle følge i byggeprosessen og heller slette nå i ettertid, siden det var den som var spennende for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zizi Skrevet 3. desember 2021 #34 Del Skrevet 3. desember 2021 Det blir jo bare spekulasjoner om hvorfor hun plutselig har blitt «borte». En mammapermisjon er vel helt uaktuelt en årsak til det, dette er en dreven mamma. Alt er ikke nytt og altoppslukende. YouTube videoene hennes er jo slettet de også. Kanskje hun bare trengte en pause? Kanskje noe personlig har skjedd? Det er det bare hun som vet svaret på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 3. desember 2021 #35 Del Skrevet 3. desember 2021 Det kan ikke være på grunn av permisjon, for da hadde hun vel ikke sagt opp jobben og begynt som influencer rett før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 10. desember 2021 #36 Del Skrevet 10. desember 2021 Hun har vært i Kristiansand og spist på Bønder i byen i dag. De (restauranten) la ut ett matbilde og skrev «takk for besøket Ida Birk» på storyen sin. Men så ble det tatt bort rett etterpå. Så tydelig hun har trukket seg vekk fra offentligheten tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herxulez Skrevet 17. januar 2022 #37 Del Skrevet 17. januar 2022 Forstår jeg godt at hun har gjort. Så mye drit man får. Ida er herlig! Håper hun har det godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 18. januar 2022 #38 Del Skrevet 18. januar 2022 Hun er tydeligvis tilbake nå. Oppussing, mat og trilleturer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 17. mai 2022 #39 Del Skrevet 17. mai 2022 Sikkert en ordentlig filleting å henge seg opp i, men jeg får henne stadig opp på snap hvor hun skriver at hun er på topptur. Altså, kaller man det virkelig topptur så lenge det er en topp der? Jeg går stadig opp byfjellene i Bergen, men sier ikke jeg er på topptur hver uke liksom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kmff20 Skrevet 20. mai 2022 #40 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg ville heller kalt det for tur, men ikke noe jeg har hengt meg opp i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå