Gå til innhold

Ida Birk

Sunn_jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig søt jente som jeg likte å følge. Nå er det over 1 mnd siden hun har oppdatert på snap og Instagram, nå ble de foreldre til nr 3 så det er kanskje hektisk hjemme. Håper det går bra med henne 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilborg82
Jolanda skrev (27 minutter siden):

Sa hun ikke opp jobben for og jobbe med SoMe?

Husker at hun gjorde det, ja. Hun var lærer før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (2 timer siden):

Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂

Helt tilfeldig det, heeeelt tilfeldig :sarkasme:

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andromeda skrev (13 timer siden):

Hvor har hun gjort comeback? Men nei, neppe særlig tilfeldig.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp*

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpestykke skrev (54 minutter siden):

Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp*

Skjønner ikke at hun kan leve av det her 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maydis8 skrev (23 timer siden):

Synes det blir litt mye "vi er en perfekt familie" greie...

Dette. Og det eneste jeg legger merke til når hun snakker er de svarte øyenbrynene🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (1 time siden):

Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. 

Det er så sukkersøtt og perfekt at jeg tror ikke helt på dama. Skjønner heller ikke at hun kan leve av det her. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...