Sunn_jente Skrevet 11. august 2021 #1 Del Skrevet 11. august 2021 Hva synes dere om henne? Jeg synes hun virker veldig søt, huset er kjempefint også 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 11. august 2021 #2 Del Skrevet 11. august 2021 Hun har vel ikke postet noe på ett par mnd nå, kanskje gitt seg? fint hus ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 12. august 2021 #3 Del Skrevet 12. august 2021 Veldig søt jente som jeg likte å følge. Nå er det over 1 mnd siden hun har oppdatert på snap og Instagram, nå ble de foreldre til nr 3 så det er kanskje hektisk hjemme. Håper det går bra med henne 🌟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje blomst Skrevet 12. august 2021 #4 Del Skrevet 12. august 2021 Lurer på det samme, håper virkelig det går bra med henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. august 2021 #5 Del Skrevet 12. august 2021 Sa hun ikke opp jobben for og jobbe med SoMe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilborg82 Skrevet 12. august 2021 #6 Del Skrevet 12. august 2021 Jolanda skrev (27 minutter siden): Sa hun ikke opp jobben for og jobbe med SoMe? Husker at hun gjorde det, ja. Hun var lærer før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 13. august 2021 #7 Del Skrevet 13. august 2021 Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. august 2021 #8 Del Skrevet 13. august 2021 Andromeda skrev (2 timer siden): Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂 Helt tilfeldig det, heeeelt tilfeldig 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 13. august 2021 #9 Del Skrevet 13. august 2021 Synes det blir litt mye "vi er en perfekt familie" greie... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 14. august 2021 #10 Del Skrevet 14. august 2021 Andromeda skrev (13 timer siden): Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂 Hvor har hun gjort comeback? Men nei, neppe særlig tilfeldig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpestykke Skrevet 14. august 2021 #11 Del Skrevet 14. august 2021 Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp* 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 14. august 2021 #12 Del Skrevet 14. august 2021 Såpestykke skrev (54 minutter siden): Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp* Skjønner ikke at hun kan leve av det her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 14. august 2021 #13 Del Skrevet 14. august 2021 Ørten tråder om henne på jodel også før comebacket. Neppe tilfeldig.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 14. august 2021 #14 Del Skrevet 14. august 2021 Maydis8 skrev (23 timer siden): Synes det blir litt mye "vi er en perfekt familie" greie... Dette. Og det eneste jeg legger merke til når hun snakker er de svarte øyenbrynene🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoo919 Skrevet 15. august 2021 #15 Del Skrevet 15. august 2021 Hvor har hun gjort comeback? Og hva står på Jodel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 15. august 2021 #16 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg fikk henne opp som anbefalte på snap og så hun hadde lagt ut noe forje dagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 15. august 2021 #17 Del Skrevet 15. august 2021 Hva er hashtag på jodel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. august 2021 #18 Del Skrevet 16. august 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 17. august 2021 #19 Del Skrevet 17. august 2021 Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 17. august 2021 #20 Del Skrevet 17. august 2021 Solfridmedhatten skrev (1 time siden): Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. Det er så sukkersøtt og perfekt at jeg tror ikke helt på dama. Skjønner heller ikke at hun kan leve av det her. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå