Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ida Birk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om henne? Jeg synes hun virker veldig søt, huset er kjempefint også 😍

Skrevet

Hun har vel ikke postet noe på ett par mnd nå, kanskje gitt seg? 
fint hus ja. 

• Liker 2
Skrevet

Veldig søt jente som jeg likte å følge. Nå er det over 1 mnd siden hun har oppdatert på snap og Instagram, nå ble de foreldre til nr 3 så det er kanskje hektisk hjemme. Håper det går bra med henne 🌟

Skrevet

Lurer på det samme, håper virkelig det går bra med henne!

Skrevet

Sa hun ikke opp jobben for og jobbe med SoMe?

• Liker 3
Gjest Vilborg82
Skrevet
Jolanda skrev (27 minutter siden):

Sa hun ikke opp jobben for og jobbe med SoMe?

Husker at hun gjorde det, ja. Hun var lærer før. 

Skrevet

Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂

• Liker 34
Skrevet
Andromeda skrev (2 timer siden):

Wow, hvilken tilfeldighet at denne tråden dukket opp bare dager før ida birk gjorde comeback! 😂

Helt tilfeldig det, heeeelt tilfeldig :sarkasme:

• Liker 18
Skrevet

Synes det blir litt mye "vi er en perfekt familie" greie...

• Liker 27
Skrevet
Andromeda skrev (13 timer siden):

Hvor har hun gjort comeback? Men nei, neppe særlig tilfeldig.. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp*

• Liker 13
Skrevet
Såpestykke skrev (54 minutter siden):

Hadde ikke likes på instagram eksistert, så hadde ikke alle disse unødvendige liksomkjendisene helles eksistert. Er det hun selv som har startet tråden? Fine boliger har vel de fleste av oss. *gulp*

Skjønner ikke at hun kan leve av det her 

• Liker 5
Skrevet

Ørten tråder om henne på jodel også før comebacket. Neppe tilfeldig..

• Liker 6
Skrevet
Maydis8 skrev (23 timer siden):

Synes det blir litt mye "vi er en perfekt familie" greie...

Dette. Og det eneste jeg legger merke til når hun snakker er de svarte øyenbrynene🙈

• Liker 16
Skrevet

Hvor har hun gjort comeback?

Og hva står på Jodel?

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg fikk henne opp som anbefalte på snap og så hun hadde lagt ut noe forje dagen

• Liker 1
Skrevet

Hva er hashtag på jodel?

Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin.

Skrevet

Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. 

• Liker 1
Skrevet
Solfridmedhatten skrev (1 time siden):

Hvorfor så mye snakk om Jodel?0 Ida er nydelig men her finner mange feil om alle. Husker ikke hvor jeg leste det, men jeg husker jeg leste en plass at hun drøye med å fortelle barnets navn på grunn av følgere. Og der velger jeg faktisk å støtte i Ida fordi sosiale medier er en del av hennes jobb og levebrød, og at hun setter følgere litt på pinebenken for at folk skal vente i nysgjerrighet forstår jeg svært godt. 

Det er så sukkersøtt og perfekt at jeg tror ikke helt på dama. Skjønner heller ikke at hun kan leve av det her. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...