AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #161 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du virker enormt kjip, og jeg er enig glad for at du ikke er min stemor. Når jeg er hjemme på ferie, så slapper jeg av og får alt servert. Håper du er flau over deg selv, som ødelegger relasjonen til hans barn. Anonymkode: a700f...f99 jeg har skrevet flere ganger at de ikke var hjemme på ferie. De bor her 100%. Men de hadde ferie fra skole og sommerjobb. Jeg var på jobb.. Anonymkode: 801a4...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #162 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du virker enormt kjip, og jeg er enig glad for at du ikke er min stemor. Når jeg er hjemme på ferie, så slapper jeg av og får alt servert. Håper du er flau over deg selv, som ødelegger relasjonen til hans barn. Anonymkode: a700f...f99 Men.. sånn helt ærlig så tror jeg faktisk at jeg hadde krevd litt fra dem om de hadde kommet hjem på ferie også. Litt må man jo kunne forvente slik at man kan kose seg sammen og ikke være tjener i tillegg til full jobb. Anonymkode: 801a4...7e9 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #163 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): jeg har skrevet flere ganger at de ikke var hjemme på ferie. De bor her 100%. Men de hadde ferie fra skole og sommerjobb. Jeg var på jobb.. Anonymkode: 801a4...7e9 Måtte heller ikke bidra da jeg bodde hjemme under studier. I dag bor min søster på 22 år hjemme, og hun jobber nå 100 % som sykepleier. Hun får mat servert, betaler ikke en krone og må ikke løfte en finger. Takk gud for våre foreldre, som er så gode. Anonymkode: a700f...f99
galmamma Skrevet 15. september 2021 #164 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Måtte heller ikke bidra da jeg bodde hjemme under studier. I dag bor min søster på 22 år hjemme, og hun jobber nå 100 % som sykepleier. Hun får mat servert, betaler ikke en krone og må ikke løfte en finger. Takk gud for våre foreldre, som er så gode. Anonymkode: a700f...f99 🤣 det er jo litt flaut da. 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #165 Skrevet 15. september 2021 Sånne voksne barn bør skamme seg, flaut å være dem! Bleieperioden er over, du må begynne å bidra. Husker venninna mi holdt på sånn, spurte foreldre om småpenger selv som 25 åring, kleint! Kuttet henne ut fordi jeg ikke taklet den siden ved henne. Klarer ikke ta sånne folk seriøst. Anonymkode: 50459...e5e 3
Delfin82 Skrevet 15. september 2021 #166 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Måtte heller ikke bidra da jeg bodde hjemme under studier. I dag bor min søster på 22 år hjemme, og hun jobber nå 100 % som sykepleier. Hun får mat servert, betaler ikke en krone og må ikke løfte en finger. Takk gud for våre foreldre, som er så gode. Anonymkode: a700f...f99 Da er du rett og slett bortskjemt. Er du som bør være flau over at du forventet at dine foreldre skulle gjøre alt for deg. Jeg kan også hjelpe min datter, lage mat osv. Men forventer at hun hjelper til. Og sier jeg ikke fra til min datter at kan du gjøre sånn og sånn. Så spør faktisk hun meg eller sier " jeg kan ta oppvasken siden du laget middag" "kjøper med middag i dag så du trenger ikke tenke på det" Man gir og tar. Hvis man bare tar hele tiden så er man en egoist 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #167 Skrevet 15. september 2021 Delfin82 skrev (13 minutter siden): Da er du rett og slett bortskjemt. Er du som bør være flau over at du forventet at dine foreldre skulle gjøre alt for deg. Jeg kan også hjelpe min datter, lage mat osv. Men forventer at hun hjelper til. Og sier jeg ikke fra til min datter at kan du gjøre sånn og sånn. Så spør faktisk hun meg eller sier " jeg kan ta oppvasken siden du laget middag" "kjøper med middag i dag så du trenger ikke tenke på det" Man gir og tar. Hvis man bare tar hele tiden så er man en egoist Har klart meg godt i livet, så klager ikke 😅 Anonymkode: a700f...f99
Delfin82 Skrevet 15. september 2021 #168 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Har klart meg godt i livet, så klager ikke 😅 Anonymkode: a700f...f99 Kan hende at andre klager!! Bak din rygg. Uansett hvor man er hen, hjemme eller borte. Så bør man av høflighet hjelpe til 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #169 Skrevet 15. september 2021 Delfin82 skrev (21 minutter siden): Kan hende at andre klager!! Bak din rygg. Uansett hvor man er hen, hjemme eller borte. Så bør man av høflighet hjelpe til Hva folk gjør bak min rygg, bryr meg fint lite 😊 Anonymkode: a700f...f99
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #170 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.8.2021 den 14.14): Dropper du alt når du har ferie? Ingen rydding, vasking osv? Bor du gratis hos noen, og ikke bidrar? Anonymkode: 68a25...ad4 Jeg gjør heller aldri noe ekstra( mer enn jeg må) verken på helg eller ferier. Husarbeid og alt annet tar jeg etter jobb, på natta om jeg må. Helg og ferie er hellig! Er heller aldri hjemme når jeg har ferie da. Anonymkode: f36d2...e92
Gjest laPistola Skrevet 15. september 2021 #171 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): hvilke detaljer vil du ha? dette hadde ingenting med hvor lenge de sov å gjøre. Det var snakk om å hjelpe til med noen få oppgaver som ligger nederst på prioriteringslista mi i en travel hverdag. Dette kunne de gjøre på morgen, kveld eller natt om de ønsket det. Anonymkode: 801a4...7e9 Det står i hi at de ønsket og sove. Jeg trenger ikke flere detaljer enn det jeg etterlyste for og ha en mening, men det svaret holdt i massevis.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #172 Skrevet 15. september 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Måtte heller ikke bidra da jeg bodde hjemme under studier. I dag bor min søster på 22 år hjemme, og hun jobber nå 100 % som sykepleier. Hun får mat servert, betaler ikke en krone og må ikke løfte en finger. Takk gud for våre foreldre, som er så gode. Anonymkode: a700f...f99 Jeg tror kanskje at andre likevel kan merke den bortskjemte holdningen din. Synes egentlig litt synd på deg. Her har foreldrene gjort dere en enorm bjørnetjeneste. Anonymkode: 6e639...d14 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #173 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror kanskje at andre likevel kan merke den bortskjemte holdningen din. Synes egentlig litt synd på deg. Her har foreldrene gjort dere en enorm bjørnetjeneste. Anonymkode: 6e639...d14 Tror andre liker meg meget godt. Anonymkode: a700f...f99
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #174 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Måtte heller ikke bidra da jeg bodde hjemme under studier. I dag bor min søster på 22 år hjemme, og hun jobber nå 100 % som sykepleier. Hun får mat servert, betaler ikke en krone og må ikke løfte en finger. Takk gud for våre foreldre, som er så gode. Anonymkode: a700f...f99 Men tror du det er normalen å være så lite hjelpsom og bortskjemt som dere? Deres foreldre er ikke gode, de er tafatte. Det er usjarmerende med slike folk som forventer å få alt opp i hendene. Min lillesøster er slik, fullstendig bortskjemt og hjelpeløs, og det er bare flaut. Anonymkode: 68a25...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #175 Skrevet 15. september 2021 ItchyBitchySpider skrev (På 13.8.2021 den 9.40): Vel, min 16 år gamle datter har på eget initiativ tildelt seg oppgaver med å vaske og lage mat mens jeg har jobb og hun har ferie. Sånn at jeg har mer energi til å finne på noe hyggelig med dem på ettermiddagene, at vi spiser middag tidligere og at hun slipper å kjede seg. Hva går hun glipp av disse 1-1,5 timene hun bruker på husarbeid hver dag? En episode på Netflix? Søsteren min gjorde det samme fra hun var 12-13 år. Helt på eget initiativ. Anonymkode: 7381d...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå