Gå til innhold

Samleie med eldre

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pingvinen skrev (10 timer siden):

Det at man er eldre er absolutt ikke synonymt med at de er bedre elskere. 

Det stemmer nok kanskje for noen, men man må nesten være en eldre person for å skjønne at det faktisk er det. Jo eldre vi blir, jo bedre blir sexen for min del. Men det betyr heller ikke at de er bedre elskere, de er kanskje bedre på å slappe av og er mere fandenivoldsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fløff skrev (På 11.8.2021 den 9.42):

Denne tråden her fylles jo regelrett opp av særdeles shady mannfolk

Ja, tipper det er en shady fyr som trådstarter.

Anonymkode: 5444a...5a6

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 11.30):

Hæ?? 😨 eldremannslukt??? Skvetten sin?? Snakker du om sperm?? Whaat

Anonymkode: abcb6...c3f

Herre Jesus 😅 Det står SVETTEN sin. Ikke skvetten 😅😅

Anonymkode: c3bc5...b54

• Liker 3
Skrevet

Samboeren min er 33 år - hun kommer alltid til å være jenta mi likevel, skjønner ikke hvorfor noen på død og liv skal henge seg opp i definsjonen av jente/dame. Og om et par lærer opp en jente på 21 år, så er jo det helt topp - så lenge begge parter vil det selv. Ja, det kan være en ubalanse, men den ubalansen kan komme fra så uendelig mange andre parametere enn alder, men akkurat det med alder er folk (kanskje i særlig grad foreldre) ekstremt oppmerksomme på. Mistenker litt huleboer instinkt som dukker opp der. 

Til TS: Om du har lyst, så prøv. Kanskje angrer du, kanskje ikke. Jeg vil tro en veldig stor andel av mennesker har hatt sex de angrer på, og det trenger ikke å være en stor anger, bare at i etterkant så føltes det ikke helt 100% riktig. Og det er greit - som i livet ellers, så skal man igjennom litt ting som er litt stang ut, før man finner ut hva som er perfekt for deg. Men hvem vet - kanskje er det han første eldre fyren du ligger med? Søskenbarnet mitt er gift med en som er like gammel som faren sin, og de ble vel i lag for 25-30 år siden. 

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (På 11.8.2021 den 10.17):

Ehhhh. Store ord uten å vite hva som egentlig skjer. Så til neste gang: ikke hopp nedi det store svarte hullet og bli tatt som en useriøs bruker av forumet. 
 Hu oppsøkte oss. De få gangene hu har hatt sex før, har vært med gutter som ikke har vært helt snille. Og blitt behandlet som en dukke. Og hu ville gjerne oppleve litt mer normal sex med folk hu stoler på. Og ville gjerne lære litt teknikker. 

Creep. 

Anonymkode: 63788...200

• Liker 4
Skrevet

Hadde ikke sex med 60, men med 45-50. Opplevde at mange ikke klarer å komme eller få ånkli ereksjon. 

Anonymkode: efcf3...e8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-10 den 23.00):

Jeg er 21 år og har ønsket i lang tid å ha samleie med eldre folk, gjerne menn på sånn 50- 60 årene. Men av en eller annen grunn så tør jeg ikke gjøre det og er redd for at jeg angrer. Selv om jeg tenker på det nesten hver kveld. 
noen som har noen erfaringer med eldre?

evt noen eldre som har erfaringer med yngre?

burde jeg tørre?

Anonymkode: 8fe47...5ed

Det gikk veldig fint. Vil du prøve også med 30 årene? 

Gjest Plommetre
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 23.00):

Jeg er 21 år og har ønsket i lang tid å ha samleie med eldre folk, gjerne menn på sånn 50- 60 årene. Men av en eller annen grunn så tør jeg ikke gjøre det og er redd for at jeg angrer. Selv om jeg tenker på det nesten hver kveld. 

burde jeg tørre?

Jeg har testet

burde jeg tørre?

Jeg fikk iallfall mange hendvendelser av menn på 60+ da jeg lagte profil så det er en drøss å ta av iallfall. Drømmer noen ganger om det. Hadde en på 40nesten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-12 den 0.05):

Fra jeg var 16-20 lå jeg stort sett bare med eldre menn, alt fra 35-65. Variasjonen var stor, slik som den også er med jevnaldrende. 

Det som gikk igjen med de eldre var at de ble hodestups forelsket og ville ha noe seriøst. Ble sammen med en av de, men det viste seg fort at aldersforskjellen ble for stor når man skulle omgås mer enn kun et ligg av og til. 

Nå er jeg gift og har barn med en på min alder, har aldri savnet eldre men jeg er glad jeg prøvde. Hatt mange deilige stunder!

Anonymkode: dde36...b32

Æsj...så ekkelt. Ikke bare menn som er griser og promiskuøse. Synes prostituerte er mer reale de gjør det for penger og ikke for noe annet.

Anonymkode: fe7a0...bd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-8-12 den 2.15):

Jeg har for tiden sex med en mann som er 25 år eldre enn meg, og kan bekrefte at maktbalansen er skjev. I min favør. Både det at jeg er yngre, samt at jeg er kvinne, gir meg en makt jeg egentlig ikke er så opptatt av å ha. Men den ligger nå likevel der. Denne mannen, som er 60+, gjør alt han kan for å holde oppe interessen jeg har i ham. Gjør han ikke det, vet han at jeg har nok av andre alternativer. Det finnes flust av eldre menn som elsker oppmerksomheten fra en yngre kvinne, og som lett går "the extra mile" for å vinne hennes gunst. Jeg har datet mange menn på 50+, og jeg ser jo at de nyter det å bli sett med ei yngre dame. Ikke at jeg har så vanvittig lyst til å bli sett med dem. Jeg tenker jo at folk gjør opp sine meninger om hva jeg er (noe jeg ikke er). Så aller helst unngår jeg å vise meg offentlig med dem.

Anonymkode: a2a08...1c2

Hvis du er i 30 årene så er du i allefall voksen selv.

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (På 11.8.2021 den 10.17):

Ehhhh. Store ord uten å vite hva som egentlig skjer. Så til neste gang: ikke hopp nedi det store svarte hullet og bli tatt som en useriøs bruker av forumet. 
 Hu oppsøkte oss. De få gangene hu har hatt sex før, har vært med gutter som ikke har vært helt snille. Og blitt behandlet som en dukke. Og hu ville gjerne oppleve litt mer normal sex med folk hu stoler på. Og ville gjerne lære litt teknikker. 

Dette høres bare verre og verre ut. 

Anonymkode: 107b3...3b9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.8.2021 den 0.11):

Jeg er nesten 20 år eldre enn deg så jeg er vel gammel jeg også. Men husker da godt tenåringene da jeg også var det. I tiden som har gått har jeg hatt sex med menn på samme alder som meg (ca 40), yngre og eldre. 

Min kjæreste nå er 63. Og han er virkelig den beste jeg har vært med. Han forstår hvordan å gi meg nytelse f eks. Er ikke sikker på at det gjelder alle i hans alder, men slik er det her. 

Anonymkode: 105a8...63f

Jeg er 40 som deg, og kjæresten min er 61. Kjenner meg igjen i det at han forstår å gi nytelse. Han er den beste sexpartner, og kjæreste, jeg noensinne har hatt.

Anonymkode: 3635b...add

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Æsj...så ekkelt. Ikke bare menn som er griser og promiskuøse. Synes prostituerte er mer reale de gjør det for penger og ikke for noe annet.

Det er bedre å gjøre det for penger, enn for gøy og moro? Du er en helt egen type spesiell. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

burde jeg tørre?

Vel, jeg tror du skal ta deg sammen og bare prøve det jeg. Vet om flere på min alder som har erfaring som er veldig god. Kunne tatt deg med og besøkt en vennine som er interessert... 😁🍭

Endret av tolop79
Skrevet

Dette med "eldre" og "gammelmannslukt"... Vi snakker altså ikke om 80-åringer her, etter hva jeg forstår av de første innleggene i tråden - men om menn i 50-årene. Hallo! Menn i 50-årene er hverken "eldre" eller har "gammelmannslukt".

• Liker 2
Skrevet
Hunmedham skrev (2 timer siden):

Dette med "eldre" og "gammelmannslukt"... Vi snakker altså ikke om 80-åringer her, etter hva jeg forstår av de første innleggene i tråden - men om menn i 50-årene. Hallo! Menn i 50-årene er hverken "eldre" eller har "gammelmannslukt".

Jo, de har nok det. Men man merker det nok ikke selv. 

• Liker 1
Skrevet

burde jeg tørre?

Jeg kan  bare si at min erfaring er i den aldersgruppen og at jeg egentlig ikke tenker over at vi begge er over 50. Kos er kos, uansett alder , iallfall i de beste årene når man fungerer og ikke plages med smerter. Mulig sex ikke blir helt det samme når fysiske problemer oppstår.

Skrevet

Plenty av menn i den alderen som drømmer om å ligge med ei som er så ung som deg, sannsynligvis alle, når jeg tenker meg om. Hvorfor skulle du angre etterpå om du selv også har lyst? 

Leker selv med tanken på menn i 50-årene, men 60-årene blir for gammelt. 

Skrevet

burde jeg tørre?

Fysj så ekkelt...........like gammel som pappaen din,............

Anonymkode: dff27...09f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...