Tøvftta Skrevet 11. august 2021 #21 Skrevet 11. august 2021 Tro meg eldre menn er ikke synonymt med at de alle er gode. Spesielt ikke slike som hiver seg på tråden her og ønsker pm! Men de aller fleste som har blitt noen år har funnet ut at å tilfredstille damen / jenta først er trikset ☺️ Og da er man godt på vei. Du kan øke alder på tinder, prøve å skrive med noen eldre å se hvordan det går. Det skader nok ikke. 5
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2021 #22 Skrevet 11. august 2021 Fløff skrev (4 timer siden): Jadajada, dette argumentet kommer hver gang noen vil ligge med personer over 16 år. »De er voksne». Jeg mener: stor aldersforskjell gir store skjevheter i makt. Og jeg mener at godt voksne menn som ligger med svært unge jenter jo nettopp ikke er en trygg og sunn sexpartner. Det er veldig bra at argumentene dine begynner med jeg mener….. Det er ingen absolutter i slike spørsmål, og folks seksualitet er svært individuell. Når man ikke er fullstendig bastant i argumentasjonen, så kan man faktisk skape en god dialog. #dagensskryt
AprilLudgate Skrevet 11. august 2021 #23 Skrevet 11. august 2021 Alterego666 skrev (2 timer siden): Det er veldig bra at argumentene dine begynner med jeg mener….. Det er ingen absolutter i slike spørsmål, og folks seksualitet er svært individuell. Når man ikke er fullstendig bastant i argumentasjonen, så kan man faktisk skape en god dialog. #dagensskryt Prøver du her argumentere for at det er helt innafor at menn på din alder skal få ligge med ungdom/jenter som knapt er ferdig med videregående? Det er veldig få ting i verden som består av absolutter, det å bruke dette som argument er å skyve fra seg det ansvaret man har som voksen med mer livserfaring. Det er forøvrig ganske påfallende og gjentakende at det stort sett er godt voksne menn som krever aksept for dette. Se på innleggene som kommer her da. «Send meg PM og jeg skal fortelle deg hvorfor». Altså. 8
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2021 #24 Skrevet 11. august 2021 Fløff skrev (33 minutter siden): Prøver du her argumentere for at det er helt innafor at menn på din alder skal få ligge med ungdom/jenter som knapt er ferdig med videregående? Nei. Det er overhodet ikke attraktivt for meg. Jeg ville bare gi deg et kompliment. Beklager det, altså.
so_what Skrevet 11. august 2021 #25 Skrevet 11. august 2021 Eh. Jeg innbiller meg at jeg har en ganske liberal kardemommelovtilnærming til seksualitet, men merker at jeg blir veeeeldig skeptisk av dette her. Ikke for at det er noe galt med å ha sex med hvem du vil så lenge alle parter er samtykkende voksne, men mer risikoene dette innebærer for TS sin del. For det første: ryktebørsen, åpenbart. Jeg mener på generell basis at skam er det mest kontraproduktive som finnes. Fryktløshet bør premieres, men realiteten er nok dessverre at om det kommer ut at en jente på 21 år har seg med menn på 50+, så vil nok mange trekke slutninger basert på dette uten at de nødvendigvis har rot i virkeligheten. Jfr. kommentaren om at "flere av mine kunder er i den alderen", for eksempel. Deretter: aldersbasert maktskjevhet, som påpekt av andre. Selv om du som 21-åring er voksen, så vil det være en iboende uforholdsmessighet i en relasjon mellom deg og en annen part som er over dobbelt så gammel som deg selv. Og ikke minst: Jeg er vesentlig yngre enn femti år selv, og kjenner at den jevne 21-åring hadde vært altfor ung for meg. Det er forsåvidt min egen sak, og andre mennesker må få lov å ha sine egne preferanser og grenser, men jeg tenker likevel at dersom en mann på 50+ er villig til å avtale seksuell aktivitet med 21 år gamle jenter, og faktisk møter opp til avtalen uten å se det etiske og sosiale dilemmaet i hele situasjonen, da kan ikke fyren være helt riktig skrudd sammen. Og en fyr som ikke er helt riktig skrudd sammen, og som har en iboende makt over deg i kraft av aldersforskjellen mellom dere om ikke annet, er ikke en fyr du ønsker å sette deg i en sårbar posisjon i nærheten av. Spesielt ikke når du risikerer å pådra deg usanne rykter som følge av det hele. Men du må nesten vurdere det selv, og se an om dette er en risiko du er villig til å ta. Som alltid bør du beskytte deg, i dette tilfellet både med kondom og en trygg person på speed dial, i det aller minste. 8
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #26 Skrevet 11. august 2021 Når jeg var 18-20 likte jeg å ha sex med eldre menn, det føltes som jeg gav de en gave nemlig meg😉 For meg virket det som de ble overrasket positivt mye og fikk mange gode følelser av bekreftelse og fascinasjon fra dem! Anonymkode: eb62f...f8f 3
AprilLudgate Skrevet 11. august 2021 #27 Skrevet 11. august 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Nei. Det er overhodet ikke attraktivt for meg. Jeg ville bare gi deg et kompliment. Beklager det, altså. 🤣🤣 Og jeg som trodde du korrigerte meg. Du må MATE det inn med sleiv på KG altså 😅 4
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2021 #28 Skrevet 11. august 2021 so_what skrev (2 timer siden): Deretter: aldersbasert maktskjevhet, som påpekt av andre. Selv om du som 21-åring er voksen, så vil det være en iboende uforholdsmessighet i en relasjon mellom deg og en annen part som er over dobbelt så gammel som deg selv. Jeg kjenner at jeg er veldig usikker på dette argumentet. Jeg føler på at dette bør reserveres til tilfeller der det er en faktisk reell maktskjevhet som i arbeids- og organisasjonslivet. Dersom det kun er et seksuelt forhold har begge den makten at de kan si nei. Den makten gjelder alle seksuelle forhold og er likt fordelt. At forholdet er asymmetrisk betyr ikke nødvendigvis at makten i forholdet er det. Et slikt forhold er ikke automatisk #metoo, og et alvorlig problem som #metoo må ikke vannes ut. Siden jeg aldri har vært den unge (eller eldre) i et slikt forhold, legger jeg et stort spørsmålstegn bak disse tankene.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #29 Skrevet 11. august 2021 Fra jeg var 16-20 lå jeg stort sett bare med eldre menn, alt fra 35-65. Variasjonen var stor, slik som den også er med jevnaldrende. Det som gikk igjen med de eldre var at de ble hodestups forelsket og ville ha noe seriøst. Ble sammen med en av de, men det viste seg fort at aldersforskjellen ble for stor når man skulle omgås mer enn kun et ligg av og til. Nå er jeg gift og har barn med en på min alder, har aldri savnet eldre men jeg er glad jeg prøvde. Hatt mange deilige stunder! Anonymkode: dde36...b32 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #30 Skrevet 11. august 2021 Jeg er nesten 20 år eldre enn deg så jeg er vel gammel jeg også. Men husker da godt tenåringene da jeg også var det. I tiden som har gått har jeg hatt sex med menn på samme alder som meg (ca 40), yngre og eldre. Min kjæreste nå er 63. Og han er virkelig den beste jeg har vært med. Han forstår hvordan å gi meg nytelse f eks. Er ikke sikker på at det gjelder alle i hans alder, men slik er det her. Anonymkode: 105a8...63f 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #31 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er noe med å kalle det "opplæring" og snakke om å lære henne teknikker som gjør det litt snålt og uggent. Hadde du skrevet at du og din bedre halvdel hadde jevnlig sex med en ung dame, hadde det ikke hørtes så suspekt ut. Da hadde det bare hørtes ut som sextreff mellom jevnbyrdige parter. Anonymkode: 4dc36...24a Enig. Anonymkode: 702de...bed 2
so_what Skrevet 11. august 2021 #32 Skrevet 11. august 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): At forholdet er asymmetrisk betyr ikke nødvendigvis at makten i forholdet er det. Et slikt forhold er ikke automatisk #metoo, og et alvorlig problem som #metoo må ikke vannes ut. At makten er asymmetrisk betyr ikke nødvendigvis at den ene parten utnytter den andre heller. Jeg er helt enig i at #metoo ikke skal kimses ad, men jeg sier heller ikke at det er automatikk i at høy aldersforskjell nødvendigvis betyr at den ene parten blir utnyttet eller misbrukt. Men hvis konseptet her er møt veldig mye eldre, ukjent mann på hotellrom én gang for et uforpliktende ligg, så stiller jente 21 seg i en veldig risikabel og sårbar posisjon. Det må hun være veldig bevisst. For all del, kanskje ender hun opp med å møte en verdensvant og erfaren, nyskilt mann på 52 år, som bare søker nærhet og som respekterer hennes grenser. Kanskje gir han henne hele verden, om bare for en natt. Yep. Like fullt befinner nok denne mannen seg utenfor normativ moralitet, følgelig mindre forutsigbar, og er dermed av natur en økt risiko. 4
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2021 #33 Skrevet 11. august 2021 so_what skrev (1 time siden): At makten er asymmetrisk betyr ikke nødvendigvis at den ene parten utnytter den andre heller. Jeg er helt enig i at #metoo ikke skal kimses ad, men jeg sier heller ikke at det er automatikk i at høy aldersforskjell nødvendigvis betyr at den ene parten blir utnyttet eller misbrukt. Men hvis konseptet her er møt veldig mye eldre, ukjent mann på hotellrom én gang for et uforpliktende ligg, så stiller jente 21 seg i en veldig risikabel og sårbar posisjon. Det må hun være veldig bevisst. For all del, kanskje ender hun opp med å møte en verdensvant og erfaren, nyskilt mann på 52 år, som bare søker nærhet og som respekterer hennes grenser. Kanskje gir han henne hele verden, om bare for en natt. Yep. Like fullt befinner nok denne mannen seg utenfor normativ moralitet, følgelig mindre forutsigbar, og er dermed av natur en økt risiko. Jeg tror vi er ganske enige, og jeg liker resonnementene dine.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #34 Skrevet 11. august 2021 Doktor Dyregod skrev (15 timer siden): Ehhhh. Store ord uten å vite hva som egentlig skjer. Så til neste gang: ikke hopp nedi det store svarte hullet og bli tatt som en useriøs bruker av forumet. Hu oppsøkte oss. De få gangene hu har hatt sex før, har vært med gutter som ikke har vært helt snille. Og blitt behandlet som en dukke. Og hu ville gjerne oppleve litt mer normal sex med folk hu stoler på. Og ville gjerne lære litt teknikker. Kjempe normalt av en ung jente å bli opplært til normal sex av et par 🤣🤣😂🤣😁🤣😂😅🤣🤣😂🤪🥸🤣🤣🤣😂🥲🤪🤯🤯🤯😳 Anonymkode: e0c23...d4b 8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #35 Skrevet 12. august 2021 Jeg har for tiden sex med en mann som er 25 år eldre enn meg, og kan bekrefte at maktbalansen er skjev. I min favør. Både det at jeg er yngre, samt at jeg er kvinne, gir meg en makt jeg egentlig ikke er så opptatt av å ha. Men den ligger nå likevel der. Denne mannen, som er 60+, gjør alt han kan for å holde oppe interessen jeg har i ham. Gjør han ikke det, vet han at jeg har nok av andre alternativer. Det finnes flust av eldre menn som elsker oppmerksomheten fra en yngre kvinne, og som lett går "the extra mile" for å vinne hennes gunst. Jeg har datet mange menn på 50+, og jeg ser jo at de nyter det å bli sett med ei yngre dame. Ikke at jeg har så vanvittig lyst til å bli sett med dem. Jeg tenker jo at folk gjør opp sine meninger om hva jeg er (noe jeg ikke er). Så aller helst unngår jeg å vise meg offentlig med dem. Anonymkode: a2a08...1c2 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #36 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 23.00): Jeg er 21 år og har ønsket i lang tid å ha samleie med eldre folk, gjerne menn på sånn 50- 60 årene. Men av en eller annen grunn så tør jeg ikke gjøre det og er redd for at jeg angrer. Selv om jeg tenker på det nesten hver kveld. noen som har noen erfaringer med eldre? evt noen eldre som har erfaringer med yngre? burde jeg tørre? Anonymkode: 8fe47...5ed Eldre er et definert begrep om aldersgruppen 60-74 år. Bruker både av WHO, norske helsevesen og myndigheter, og generelt i dagligtale https://sml.snl.no/alderdom Så nei, eldre er utenfor aldersgruppen du ønsker deg. Ja, jeg skjønner du mener ‘eldre enn deg selv’. Men skal du begi deg uti dette er det viktig å ikke bruke ord som ikke bare er upresist, men betyr noe annet enn du mener. Annonserer du etter ‘eldre’ potensielle elskere vil du oppleve å få svar også fra folk i sytti-årene, og vel så det. Anonymkode: 2125b...dbc
Pingvinen Skrevet 12. august 2021 #37 Skrevet 12. august 2021 Det at man er eldre er absolutt ikke synonymt med at de er bedre elskere. 1
Gjest Skrevet 12. august 2021 #38 Skrevet 12. august 2021 Tråden er ryddet for kontaktannonser og svar til dette. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #39 Skrevet 12. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har erfaring. Det er til forveksling lik annen sex. Eldre menn har ikke nødvendigvis mer erfaring, det er greit å huske på. Så er det også sånn at noen eldre menn strever med potensen, det behøver heller ikke å være et problem (med mindre de blir sure på deg for det). Dette gjelder særlig overvektige menn, så det kan være noe å tenke på. Så er det sånn at eldre menn har slappere hud enn en fyr på 20-25, så de er litt annerledes å ta på (men ikke ubehagelig, for all del). Det eneste jeg kan komme på som kan trekke ned, er at eldre menn har begynt å få litt "gammelmannslukt" av svetten sin. Så lenge de er normalt opptatt av hygiene, er imidlertid ikke dette heller et problem. Det som er overveiende positivt er at mange eldre menn er laid back og avslappet, og de har sett og hørt det meste før. De blir ikke brydd av småting, som godt kan velte lasset for en yngre mann. Anonymkode: c3bc5...b54 Hæ?? 😨 eldremannslukt??? Skvetten sin?? Snakker du om sperm?? Whaat Anonymkode: abcb6...c3f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2021 #40 Skrevet 12. august 2021 Samleie med eldre = gerontofil. Anonymkode: 45d40...1c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå