Gå til innhold

Samleie med eldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år og har ønsket i lang tid å ha samleie med eldre folk, gjerne menn på sånn 50- 60 årene. Men av en eller annen grunn så tør jeg ikke gjøre det og er redd for at jeg angrer. Selv om jeg tenker på det nesten hver kveld. 
noen som har noen erfaringer med eldre?

evt noen eldre som har erfaringer med yngre?

burde jeg tørre?

Anonymkode: 8fe47...5ed

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min bedre halvdel og jeg har ei jente på opplæring. Det fungerer veldig bra. Det angrer hu ikke på. 👍👍 Det er jo bare å prøve det. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er 21 år og har ønsket i lang tid å ha samleie med eldre folk, gjerne menn på sånn 50- 60 årene. Men av en eller annen grunn så tør jeg ikke gjøre det og er redd for at jeg angrer. Selv om jeg tenker på det nesten hver kveld. 
noen som har noen erfaringer med eldre?

evt noen eldre som har erfaringer med yngre?

burde jeg tørre?

Anonymkode: 8fe47...5ed

Og hvorfor skulle du ikke tørre? Er du redd for å bli sinnssyk? Redd for at det er smittsomt å være gammel?

Nei, med sånne rare tanker bør du holde deg til folk i din egen alder.

Anonymkode: c3cc2...4a7

• Liker 7
Skrevet

Det er ikke uvanlig at yngre ønsker eldre, men det er også omvendt. I mange tilfeller, men ikke alle er for store aldersforskjeller.

Prøv det! Du er jo så tydelig på at dette vil du. Så lenge du har den innstillingen vil du antageligvis ikke angre på det, og det vil forhåpentligvis gi deg en god opplevelse.

Skulle ønske jeg kunne snakke mer med deg om dette tema, men ikke åpent her.

Ønsker deg lykke til i hvertfall!

• Liker 3
Skrevet

Det går helt bra. Flere av mine kunder er i den alderen.

Anonymkode: 4ecc1...259

• Liker 1
Skrevet

Jeg ligger med to menn på 50 år jevnlig. Det går fint det! Veldig mye bedre enn de som jeg har hatt som er i tidlig tjueårene, de er håpløs. Jeg er 45 år da men det tror jeg ikke spiller noen rolle. 

Anonymkode: effb0...de7

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde alltids blitt med på det, med noen som har lyst til å eksperimentere. Det er ikke et ønske i livet, eller en fetisj,  men jeg tror det kunne vært en spennende opplevelse.  Problemet for meg, hadde vært å stole på en ung kvinne som tok kontakt, og at det ikke bare var for å tulle med meg. 

Enslige kvinner er gjerne velkommen på sexklubber, og der har du kanskje en viss trygghet. 

Anonymkode: e1847...81f

Skrevet

Tror ikke du vil angre, men vær kritisk når du leter så du finner en mann som behandler deg bra. Ikke møt noen hjemme første gang, men på et offentlig sted og si ifra til en du kjenner hvor du skal møte noen så du er mer trygg.

Om du finner en eldre mann du ønsker å ha sex med, og han ønsker å ha sex med deg, så er det bare å prøve. Men pass på at han er singel da. :)

Anonymkode: 3635b...add

• Liker 3
Skrevet

Kjør!

Anonymkode: 04a61...b95

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (3 timer siden):

Min bedre halvdel og jeg har ei jente på opplæring. Det fungerer veldig bra. Det angrer hu ikke på. 👍👍 Det er jo bare å prøve det. 

Ei JENTE på opplæring?

Det høres mer overgrep ut enn voksen gjensidig sex.

Men til TS:

Hvorfor ønsker du dette, og hva slags seksuell erfaring har du fra før?

Denne tråden her fylles jo regelrett opp av særdeles shady mannfolk.

Hvilket viser hvorfor man kan gjøre lurt i å droppe det. Storparten av voksne oppegående menn synes nok dette blir mer i kategorien utnyttende/uetisk enn helt innafor.

• Liker 22
Skrevet
Fløff skrev (30 minutter siden):

Ei JENTE på opplæring?

Det høres mer overgrep ut enn voksen gjensidig sex.

Ehhhh. Store ord uten å vite hva som egentlig skjer. Så til neste gang: ikke hopp nedi det store svarte hullet og bli tatt som en useriøs bruker av forumet. 
 Hu oppsøkte oss. De få gangene hu har hatt sex før, har vært med gutter som ikke har vært helt snille. Og blitt behandlet som en dukke. Og hu ville gjerne oppleve litt mer normal sex med folk hu stoler på. Og ville gjerne lære litt teknikker. 

• Liker 8
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (1 time siden):

Ehhhh. Store ord uten å vite hva som egentlig skjer. Så til neste gang: ikke hopp nedi det store svarte hullet og bli tatt som en useriøs bruker av forumet. 
 Hu oppsøkte oss. De få gangene hu har hatt sex før, har vært med gutter som ikke har vært helt snille. Og blitt behandlet som en dukke. Og hu ville gjerne oppleve litt mer normal sex med folk hu stoler på. Og ville gjerne lære litt teknikker. 

Nå fremstår det jo bare enda mer skadet.

• Liker 32
Skrevet
Fløff skrev (3 minutter siden):

Nå fremstår det jo bare enda mer skadet.

Det finnes mye skadd gods der ute, og mye som ikke er A4, men det trenger ikke avvises av den grunn.  

Å bli kalt shady i en sånn tråd, må vi vel bare regne med, selv om ingen går rundt og satser på at Ts skal ta kontakt.  Hun er pr definisjon voksen, og det vil finnes plenty trygge, normale menn som går an å ha sex med. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har erfaring. Det er til forveksling lik annen sex. Eldre menn har ikke nødvendigvis mer erfaring, det er greit å huske på. Så er det også sånn at noen eldre menn strever med potensen, det behøver heller ikke å være et problem (med mindre de blir sure på deg for det). Dette gjelder særlig overvektige menn, så det kan være noe å tenke på. Så er det sånn at eldre menn har slappere hud enn en fyr på 20-25, så de er litt annerledes å ta på (men ikke ubehagelig, for all del). Det eneste jeg kan komme på som kan trekke ned, er at eldre menn har begynt å få litt "gammelmannslukt" av svetten sin. Så lenge de er normalt opptatt av hygiene, er imidlertid ikke dette heller et problem. Det som er overveiende positivt er at mange eldre menn er laid back og avslappet, og de har sett og hørt det meste før. De blir ikke brydd av småting, som godt kan velte lasset for en yngre mann.

Anonymkode: c3bc5...b54

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (2 timer siden):

Jepp, du burde ta til deg ditt eget råd.

Anonymkode: ad2e8...007

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det finnes mye skadd gods der ute, og mye som ikke er A4, men det trenger ikke avvises av den grunn.  

Å bli kalt shady i en sånn tråd, må vi vel bare regne med, selv om ingen går rundt og satser på at Ts skal ta kontakt.  Hun er pr definisjon voksen, og det vil finnes plenty trygge, normale menn som går an å ha sex med. 

Jadajada, dette argumentet kommer hver gang noen vil ligge med personer over 16 år.

»De er voksne».

Jeg mener: stor aldersforskjell gir store skjevheter i makt. 

Og jeg mener at godt voksne menn som ligger med svært unge jenter jo nettopp ikke er en trygg og sunn sexpartner.

• Liker 10
Skrevet

Det synes jeg du skal gjøre. Følg dine lyster og gjør hva du vil, ikke bry deg om hva andre mener. 

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (9 timer siden):

Doktor Dyregod skrev (5 timer siden):

Det er noe med å kalle det "opplæring" og snakke om å lære henne teknikker som gjør det litt snålt og uggent. Hadde du skrevet at du og din bedre halvdel hadde jevnlig sex med en ung dame, hadde det ikke hørtes så suspekt ut. Da hadde det bare hørtes ut som sextreff mellom jevnbyrdige parter.

Anonymkode: 4dc36...24a

• Liker 18
Skrevet

Min erfaring er at unge menn har en forestilling om at sexen er kun for deres del. Noen ganger vier de damen litt oppmerksommhet for å "kjøpe" seg godvilje.
Voksne/eldre menn er genuint opptatt av damens nytelse, og finner glede i å tilfredsstille.

Fakta er at menn er oftest mye lettere å tilfredsstille enn damer, så selv om eldre menn er opptatt av damens nytelse så blir han absolutt tilfredsstilt selv også. 

For meg går grensen på rundt 30 år. Og det er uavhengig av min alder, jeg har samme erfaring med menns alder både da jeg var ung og nå som 40+. Har hatt partnere fra 19 år yngre til 30 år eldre. Jeg har hatt jevngamle partnere som både 20åring og 40åring, yngre partnere som 40åring, og eldre partnere som 20åring. 

Anonymkode: 2001a...5c1

• Liker 1
Skrevet

Kjør på! Den heldige eldre mannen blir nok både smigret og fornøyd 😉 Bare finn deg en ok fyr, så blir det null stress om du finner ut at en gang var nok og ikke vil mer 😀

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...