AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #1 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg er 30 kilo overvektig og er under 20 år. Naturligvis har jeg følt meg hindret av vekten hele livet, men nå føler jeg meg motivert til å endre på vekta. Kiloene kom fra en depresjon for et par år siden, så jeg lever en normalt sunn livsstil, men er ikke aktiv. Jeg tenker å begynne å svømme 2 dager i uka, i rundt en halvtime / 40 minutter. På skolen skal vi ha sånn redningsdag så vil forbedrede meg. Problemet er at jeg er veldig ukomfortabel i svømmetøy. Når jeg først er i vannet spiller det ingen rolle, men tanken på å skifte i garderobe og gå bort til bassenget når det er mange der får meg til å grøsse. Jeg vil bygge litt større selvtillit før jeg tar det steget, så det jeg lurer på er: Når på dagen er det minst mennesker i hallen? Jeg har muligheten til å være der 15 - 23. Anonymkode: e4b65...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #2 Del Skrevet 10. august 2021 Svømmer ingen her? Anonymkode: e4b65...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #3 Del Skrevet 10. august 2021 Det kommer vel an på hvor du bor, men generelt sett, den siste timen før hallen stenger og den første etter den åpner. Mellom 16-18 er det mange som spiser middag, så da er det også relativt rolig. Lykke til, men jeg kan love deg at alle er for opptatt av seg og sitt til å legge merke til gåturen fra garderoben til bassenget. Anonymkode: 7e5cf...a88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #4 Del Skrevet 10. august 2021 Vær stolt av kroppen din😊 Du er flott akkurat som du er. På min svømmehall når jeg søker i Google kommer det opp statistikk for besøk, kanskje på din også? Anonymkode: da67b...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #5 Del Skrevet 10. august 2021 Rett etter åpning og rett før stenging. Anonymkode: ceb1b...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #6 Del Skrevet 10. august 2021 Takk for svar. Skal bare svømme fram og tilbake, men vil tro jeg ser ganske patetisk ut de første gangene/ukene... Er det alltid en livvakt til stede, selv når det er rolig? Anonymkode: e4b65...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 10. august 2021 #7 Del Skrevet 10. august 2021 Det kommer nok mye an på hvor du bor. Der vi bodde før var det svømmehallen i tilknytning til det lokale hotellet som ble brukt. De gangene jeg svømte der var det ingen vakter. Før kl 10 var jeg alene i garderoben, og et par ganger var det et menneske eller to til i bassenget samtidig med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå