AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #41 Skrevet 11. august 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Så morsomt da at de fleste kvinner jeg kjenner er i forhold med menn som er objektivt mindre attraktive enn kvinnen. Anonymkode: ba3ce...9bf Alle damer sier jo dette. At de selv og andre damer er med mindre attraktive menn. Den eneste måten dette kan stemme på er om menn i snitt er mindre attraktive enn kvinner. Jeg tror dette er en form for selvbedrag 😏 Anonymkode: 94185...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #42 Skrevet 11. august 2021 Jeg dater mer tilfeldig enn oppover eller nedover. Først må jeg oppfatte at fyren er interessert, og så må jeg finne han interessant selv. Det første skjer ikke så ofte, men til gjengjeld blir jeg gjerne interessert tilbake. Jeg er såpass spesiell, at de som finner meg sjarmerende som regel er noe for seg selv de også. Anonymkode: 8ebbf...d80
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #43 Skrevet 11. august 2021 På hvilken måte da? Jeg er penere enn partneren min, men han tjener mer enn meg. Jeg er mer sosialt kompetent enn han, men han har større sosial kapital enn meg. Det varierer. Anonymkode: c1014...357 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #44 Skrevet 11. august 2021 Er mann og dater nedover. Noe annet er uaktuelt. Anonymkode: d31fa...f0a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #45 Skrevet 11. august 2021 Jeg dater nedover i alder. Anonymkode: 92185...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #46 Skrevet 11. august 2021 Jeg føler jeg datet oppover med samboer. Og han føler han datet oppover meg meg. Så kanskje vi datet rett frem, begge to. 😂 Anonymkode: e477d...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #47 Skrevet 11. august 2021 Rent objektivt fra samfunnets side utseendemessig så dater jeg stort sett oppover, siden jeg har et nisjéutseende og får noen relativt kjekke dates. For alt i hodet og ønsker i livet så er det ikke noe opp/ned, men folk jeg passer med. Anonymkode: eb2a3...049
norw Skrevet 11. august 2021 #48 Skrevet 11. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Oppover og nedover - hva er det for noe tull? Anonymkode: 4bbd3...4a3 Er jo vanlig at damer dater oppover. Menn som er mer attraktive enn dem, og så blir det sure miner når disse mennene bare ville ha sex, at det ble en kortvarig relasjon osv. Da er det vanlig å tro at det tok slutt fordi man hadde sex for tidlig, men handler nok mer om at man ikke var jevnbyrdige, og at mannen hadde for mange andre muligheter. Endret 11. august 2021 av norw
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #49 Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 10.8.2021 den 16.02): Ja, man eldes jo som god vin. Vil si at de med barn er dårlig stilt på grunn av det alene. Veldig få vil ha ansvaret for andres barn om de er barnløse selv. Jeg vil også si at det er vanlig å få barn mellom 30 - 34, i alle fall hos høyt utdannede som meg Får følelsen på at de som får barn når de er i tjueårene ikke egentlig har levd stort - studert, kjøpt hus og fått bar Anonymkode: f2953...bf0 Vanlig å få barn når man er i starten av trettiårene, ja. Men da har man jo gjerne vært i et forhold i flere år før dette. Du er tretti og singel. Spørs om du får barn før du blir 34 - med mindre du stresser i vei og ikke rekker å bli kjent med mannen før dere blir foreldre sammen. Slikt blir det ofte skilsmisse av. Anonymkode: 6e9eb...2a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #50 Skrevet 11. august 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Alle damer sier jo dette. At de selv og andre damer er med mindre attraktive menn. Den eneste måten dette kan stemme på er om menn i snitt er mindre attraktive enn kvinner. Jeg tror dette er en form for selvbedrag 😏 Anonymkode: 94185...6a1 Jeg sier ikke at det stemmer for alle, men det stemmer for utrolig mange av parene jeg kjenner. Attraktive som i utseende - disse mennene har tydeligvis noe mer å tilby enn bare det. Har flere kolleger der jeg har blitt genuint overrasket når jeg har møtt eller sett bilde av kjærestene deres. Opplever at det heller går den veien enn motsatt. Anonymkode: ba3ce...9bf
Katten.2.0 Skrevet 11. august 2021 #51 Skrevet 11. august 2021 Dater alltid oppover. Går etter de vakreste og beste kvinnene jeg kommer over.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #52 Skrevet 11. august 2021 Dater sidelengs, noen ganger litt på skrå, andre ganger i sikksakk . Anonymkode: f3f1e...e81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå