Gå til innhold

Dater dere oppover eller nedover?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sideveis, vil jeg si. Forsøker å matche med folk jeg føler jeg kan være på bølgelengde med.

Anonymkode: f0b97...a4d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedover.. Trur egentlig det er litt av grunnen til eg er evig singel

Anonymkode: daefd...c3d

• Liker 1
Skrevet

I følge venninna mi dater jeg veldig nedover. Jeg har visst ikke skjønt at jeg fortjener (og har sjangs på) kjekke og gode menn.

Ser jo på hvem jeg har likt før, og de er ikke særlig attraktive eller bra folk, så det er tydelig at jeg må jobbe med meg selv og eget selvbilde. Neste gang skal jeg tørre å like noen bedre!

Anonymkode: 4302b...cf3

• Liker 2
Skrevet

Dater forover/oppover!

Jeg dater kun menn som har over 700k i inntekt og er over 30 år.

Jeg selv tjener 800k og er 30 år, kjenner jeg er klar for å få barn og etablere meg med familie og bolig med en annen.

Selv vil jeg beskrive meg som en i toppskalaen. 

Jeg har deilig kropp, nordisk-vakkert utseende, utadvendt, er fra et møblert hjem og har en god og stabil jobb fra et populært studie.

Ikke misforstå, jeg ser ikke en annen person og tenker jeg er BEDRE enn dem, jeg tenker at like barn leker best. Jeg har mine preferanser og de har sine.

Anonymkode: f2953...bf0

• Liker 3
Skrevet

Det som var viktig for meg da jeg fant meg kjæreste var egentlig at vi hadde lik forståelse, samme verdier og likt syn på verden.

• Liker 3
Skrevet

De jeg dater har sagt at jeg dater veldig nedover.

Er egentlig enig, jeg har aldri hatt sex med noen jeg har funnet seksuelt attraktive eller vært i forhold med noen jeg beundrer for sin gode personlighet.

Sliter enormt med selvbildet etter psykisk voldelig oppvekst og mobbing.

Anonymkode: b7b3e...412

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har deilig kropp, nordisk-vakkert utseende, utadvendt, er fra et møblert hjem og har en god og stabil jobb fra et populært studie.

Så attraktiv og fortsatt ikke barn i 30-årene. Hva var vitsen?

Anonymkode: 66ef9...894

• Liker 2
Skrevet

Tror aldri jeg har hørt om en kvinne som mener hun dater oppover, alle påstår de burde bli enda mer kresne 😅 Og at alle mennene de har vært med har vært mindre attraktive enn seg selv.

Anonymkode: 94185...6a1

Skrevet

Det har jeg (heldigvis) aldri tenkt over før. Men jeg har nok hatt en tendens til å date nedover, i hvert fall på de mer målbare faktorene. Menn med lavere lønn, uten utdannelse, dårligere trent. Men så er det ikke sånn at følelsene mine påvirkes av slike faktorer :) 

Anonymkode: 73b50...f9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så attraktiv og fortsatt ikke barn i 30-årene. Hva var vitsen?

Anonymkode: 66ef9...894

Ja, man eldes jo som god vin.

Vil si at de med barn er dårlig stilt på grunn av det alene. Veldig få vil ha ansvaret for andres barn om de er barnløse selv.

Jeg vil også si at det er vanlig å få barn mellom 30 - 34, i alle fall hos høyt utdannede som meg :)

Får følelsen på at de som får barn når de er i tjueårene ikke egentlig har levd stort - studert, kjøpt hus og fått bar

Anonymkode: f2953...bf0

Gjest Era Vulgaris
Skrevet

Det kan jeg ikke svare på, da jeg ikke helt forstår hva det liksom skal bety. Vil vel heller si jeg dater mer lineært, om noe. Har alltid vært i jevnbyrdige forhold, hvor vi var to personer som fant hverandre fordi vi hadde felles verdier, interesser, holdninger, og ble forelsket i hverandre. 

Skrevet

Vil si de normalt er på samme nivå utseendemessig (slanke og i grei form, sjarm, velstelt og med god holdning og selvtillit, ikke utpreget kjekk/pen.) Jobbmessig har jeg datet folk uten utdanning og noen med doktorgrad. Er middels utdannet selv, men har en jobb hvor jeg har høyere status enn mange som er bedre utdannet.

Anonymkode: bdbc0...1fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg dater definitovt oppover, hva med dere?

Anonymkode: d7352...423

Tror jeg går på lik linje med både erfaringer og jobb. Menn som er mekanikere er som regel det jeg går for. 

Anonymkode: e2b9a...6f2

Skrevet

Jeg tror jeg dater ganske likt, kanskje litt oppover. Har helt gjennomsnittlig utseende, men er morsom og har en god personlighet. Menn liker å prate med meg. Kvinne 28.

Anonymkode: ba3ce...9bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg dater definitovt oppover, hva med dere?

Anonymkode: d7352...423

Kvinner dater vertfall oppover, de er ekstremt kravstore iforhold til sin egen verdi og hva de kan tilby, men slik er da naturen også

unnamed-1.png

Skrevet

Damer dater oppover, menn nedover. 

Skrevet
1 hour ago, sokk10 said:

Kvinner dater vertfall oppover, de er ekstremt kravstore iforhold til sin egen verdi og hva de kan tilby, men slik er da naturen også

unnamed-1.png

Bedre enn hunn-edderkoppen som dreper hannen etter parring 😅

Anonymkode: 0723a...cf4

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, robot91 said:

Så morsomt da at de fleste kvinner jeg kjenner er i forhold med menn som er objektivt mindre attraktive enn kvinnen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så morsomt da at de fleste kvinner jeg kjenner er i forhold med menn som er objektivt mindre attraktive enn kvinnen.

Er du kvinne? I så fall er det ikkje sikkert menn er einige med di vurdering av attraktiviteten.

Når eg var med eksen så sa ho ofte om vennepar av oss at mannen var klart mindre vakker/attraktiv/fin enn dama og at han var heldig som hadde blitt i lag med dama si. Eg var som regel av motsatt meining der :)

Anonymkode: 65391...912

• Liker 1
Skrevet
robot91 skrev (9 timer siden):

Kvinner er mer lykkelige i forhold der de selv er den mest attraktive parten.

Anonymkode: f47f5...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...