AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #1 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg jobber i bhg, og lagde i dag noe kunst i uteområdet. Kunstobjektet tok jeg bilde av, med ingen barn tilstede. Så delte jeg det i sosiale medier som inspirasjon, men angret meg fort og slettet det.. Jeg tenker folk i dag er velvillige til å lage trøbbel for hva som helst.. Spørsmålet nå er bare om jeg er i trøbbel? Anonymkode: 225fb...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. august 2021 #2 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jobber i bhg, og lagde i dag noe kunst i uteområdet. Kunstobjektet tok jeg bilde av, med ingen barn tilstede. Så delte jeg det i sosiale medier som inspirasjon, men angret meg fort og slettet det.. Jeg tenker folk i dag er velvillige til å lage trøbbel for hva som helst.. Spørsmålet nå er bare om jeg er i trøbbel? Anonymkode: 225fb...078 Hvorfor i alle dager skulle du havne i trøbbel av dette? Ingen barn på bildet og kunsten er for inspirasjon, null problem Regner med det er noe dere lagde i barnehagen og ikke noe som kan forbindes med feks et kjønnsorgan eller andre ulumskheter som ikke hører hjemme i forbindelse med barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå