AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #101 Del Skrevet 23. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Du dusjer hver gang du har vært på do? Anonymkode: 9d6b2...49a For den typen ja. Føler det best for det blir rent. 1 hour ago, AnonymBruker said: Jo, lange, vanlige negler vil lage hull på engangshansker. Anonymkode: cf3c3...77e Har aldri skjedd med de jeg har brukt. 1 hour ago, AnonymBruker said: Og må da være noe styr når man skal lage mat, pusse opp, drive i hagen osv. Anonymkode: 7d153...7c1 Det er ikke et problem om man virkelig går inn for det. Anonymkode: 06f9b...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #102 Del Skrevet 25. august 2021 Er det her lange negler? Hva tenker dere om kvinner som ikke kan åpne opp en boks med brus pga neglene? Anonymkode: 06f9b...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 22. august 2022 #103 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 14.18): Lange negler er uhygienisk og kvalmt. Anonymkode: d22a2...cba 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 22. august 2022 #104 Del Skrevet 22. august 2022 Jeg syns det er fint med både lange og korte negler. Velstelte negler med fin lakk, er fint syns jeg. Elsker fransk manikyr, med hvit tupp og lyserosa lakk over hele neglen. Ser delikat ut🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 22. august 2022 #105 Del Skrevet 22. august 2022 Det er ikke kjærestemateriale om hun er jålete og har lange negler. Men det er fint og feminint med normal lengde og neglelakk, så lenge det ikke blir for jålete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. august 2022 #106 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 10.27): Hvorfor er det uhygienisk? Det er jo ikke sånn at man tørker seg i rumpa med neglene. «Oi, bæsj på fingrene» Til det har man papir vet du. Det kan være upraktisk for noen, men mange klarer seg utmerket med dem. Man blir jo ikke invalid. Jeg kan forstå det er ekkelt om man ser noen med kjempelange negler, type 5+ cm, ustelte og uten neglelakk. Anonymkode: 06f9b...809 Jeg har lange negler og har aldri hatt problemer med å tørke meg etter at jeg har vært på toalettet. Jeg bruker ikke neglene til å tørke meg i stumpen med. I tillegg er jeg svært nøye når jeg vasker hendene. Jeg bruker neglebørste hver gang jeg vasker hendene. Lager jeg mat, vasker jeg og renser hendene med antibac og bruker sterile engangshansker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. august 2022 #107 Del Skrevet 22. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 15.47): Er det her lange negler? Hva tenker dere om kvinner som ikke kan åpne opp en boks med brus pga neglene? Anonymkode: 06f9b...809 Vi bruker fingertuppen og ikke neglene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå