AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Skikkelig teit spørsmål, I know 😂 Jeg er ganske fersk når det kommer til trening bruker selv mest PR da det er rimelig og faktisk sitter utrolig godt på meg. Men ser jo at de fleste andre bruker dyrere merker som speialiserer seg på trening og et aktivt liv. Så selv om jeg ikke bryr meg blir jeg jo litt nysgjerrig på hva dere tenker om oss som kommer i PR fra topp til ankel. Anonymkode: 3c48e...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Del Skrevet 8. august 2021 Hæ? Nei 😅 Anonymkode: c36a6...be2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 8. august 2021 #3 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg legger ikke merke til hva andre har på seg utenom hvis noen har noe skikkelig kult på seg. Pleier ikke å se ned på folk pga overfladiske ting som klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #4 Del Skrevet 8. august 2021 Den jeg vet av som trener mest bruker en del treningstøy fra HM faktisk, og har dagt at det er helt kurant. selv trener jeg bare et par dager i uka men bruker PR, craft, Stormberg, Kari Traa, ja det meste egentlig. Legger ikke så mye merke til hva andre har på seg heller da. Anonymkode: 5e32b...788 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Del Skrevet 8. august 2021 Trener mellom 5-7 ganger i uka. Elsker sportsBHene fra PR. Bruker også trusene. Anonymkode: 35e19...334 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 9. august 2021 #6 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg trener ikke aktivt, men hva folk har på det ser jeg sjelden på. Bortsett fra den gangen det kom en dame til gruppetime i stram tettsittende dongeribukse. Da tittet jeg litt 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #7 Del Skrevet 9. august 2021 Det eneste som har fått meg til å kikke to ganger var når en kar trente i dongeribukser 🤷♀️ Å til og med da tenker jeg at han trener hvertfall😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #8 Del Skrevet 9. august 2021 Takk for svar alle samme, det var heldigvis slik jeg trodde og håpet de fleste tenkte. Idag har jeg forresten suplert litt, men ikke to ting i samme merke. Så nå blir jeg en fin sammensetrning av Pierre Robert og alle andre merker 😅🤣 Det viktigste er jo at det sitter rett, ser greit ut og til en viss grad matcher 😆 TS Anonymkode: 3c48e...1d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #9 Del Skrevet 9. august 2021 Eneste jeg ser ned på, er dem som bruker treningsklær av gasp 🙊🤢 Anonymkode: f6e6f...204 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 9. august 2021 #10 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eneste jeg ser ned på, er dem som bruker treningsklær av gasp 🙊🤢 Anonymkode: f6e6f...204 😂😂 Aldri hørt om det merket måtte søke, fikk opp dette: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #11 Del Skrevet 9. august 2021 Nei, bryr meg mest om hva jeg selv har på meg. Men må si jeg blir fascinert innimellom over de som virker å være mest opptatt av å dolle seg opp og vise seg fram. Anonymkode: 8e17c...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #12 Del Skrevet 9. august 2021 Hvem f... bryr seg om klærne. Løper i en gammal hullete jeansbukse selv og løper fra de fleste på 10km. Anonymkode: f928b...024 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #13 Del Skrevet 9. august 2021 Mye av mitt treningstøy er arvet, resten er fra HM eller Finn.no. Kom på at jeg også har kjøpt noe på Jula. Jeg trener 5-7 dager i uka. Men jeg er gammel og uvitende hva merker angår. Pluss at jeg egentlig aldri har brydd meg nevneverdig om merker uansett. Anonymkode: 816ce...bda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 11. august 2021 #14 Del Skrevet 11. august 2021 I serien av odde ting folk uroar seg for... Nei, ingen bryr seg ein døyt om du trener i Pierre Robert. Tøffaste dama eg veit om brukar BHane deira, og det gjer eg også, dei er veldig bra og billige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #15 Del Skrevet 11. august 2021 Uuuummm jeg trente og deltok i aktive konkurranser med pierre robert klær, sportsbh'ene deres er noe av det beste jeg har prøvd, og jeg og laget mitt fikk mye spons klær av diverse merker. Jeg tok alltid på meg PR undertøy til viktige konkurranser fordi da visste jeg at da var det bankers på støtte. Anonymkode: a5657...218 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #16 Del Skrevet 11. august 2021 Raven.Writingdesk skrev (På 9.8.2021 den 20.32): 😂😂 Aldri hørt om det merket måtte søke, fikk opp dette: Er så Harry 🙊 Anonymkode: f6e6f...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #17 Del Skrevet 11. august 2021 Eneste jeg legger merke til, men jeg ser ikke ned på, er andre jenter som har på seg treningsklær som ikke fungerer til det de skal. For meg ser det farlig ut med en topp eller tights som må rettes på under et løft eller hele tiden flyttes på plass, eller bare ikke har passform til det den skal. Jeg tenker det er mye som ser best ut på bilder, men som i praksis ikke har så mye nytte, men folk gjør som de vil. Anonymkode: a5657...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. august 2021 #18 Del Skrevet 11. august 2021 Nei, tenker lite over hva andre har på seg. Det har hendt at jeg har spurt om hva de har på seg, fordi jeg har sett noe fint eller tilsynelatende komfortabelt. Selv bruker jeg treningstøy til det går i oppløsning, så det hender jeg ser ut som en skikkelig boms. Bruker utelukkende reebok til tights, ellers er jeg veldig lite opptatt av overdeler og hvem som har laget de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #19 Del Skrevet 11. august 2021 Bruker ikke engang merkeklær, t-skjortene er stort sett reklameting, tightsene har jeg funnet på tilbud her og der. Aldri tenkt over noe sånt. Anonymkode: 1b642...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #20 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.8.2021 den 22.32): Hvem f... bryr seg om klærne. Løper i en gammal hullete jeansbukse selv og løper fra de fleste på 10km. Anonymkode: f928b...024 Jeg er fullstendig enig i prinsippet, men å løpe i jeans? Høres ikke behagelig ut? Anonymkode: 1b642...f32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå