AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #61 Skrevet 8. august 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: nøysom og forsiktig. Jeg vil kalle det gjerrig og stusselig. Anonymkode: 9f061...850 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #62 Skrevet 8. august 2021 Heter han Ola Diger? Anonymkode: 2d2bd...f36 1
norw Skrevet 8. august 2021 #63 Skrevet 8. august 2021 Vet ikke hvorfor dere ikke helt forstår dette. Det trenger ikke nødvendigvis å være et problem, men er et tegn på sløsementalitet. Noe å ha i bakhodet og følge litt med på. Man ser ikke bare på disse skinkeskivene isolert sett. 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #64 Skrevet 8. august 2021 Merkelig at fyren ikke er blitt tvangsinnlagt for lenge siden. Skremmende at sånne folk får lov å gå fritt rundt i samfunnet. Anonymkode: 788f3...760 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #65 Skrevet 8. august 2021 Gjeldsordning neste si. Pappa er så gjerrig at han bruker bare én skive pålegg og deler den i to for å dekke nesten hele brødet. Jeg brukte 4, 3 fordi det er best og en på trass for å irritere gjerrigknarken. Nå er jeg voksne og betaler selv, bruker 3 fordi jeg kan og det en mer enn 2 og ikke så mye som 4 som blir litt for mye pålegg. 🙃 Anonymkode: 60059...f5f 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #66 Skrevet 8. august 2021 Hahahahah Om du velger menn ifht hvor mye pålegg de bruker på brødskiva, så velg en mann som bruker lite da!! Omg 😂 Anonymkode: 588be...105 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #67 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Merkelig at fyren ikke er blitt tvangsinnlagt for lenge siden. Skremmende at sånne folk får lov å gå fritt rundt i samfunnet. Anonymkode: 788f3...760 Skulle til å si det selv. At noen folk får lov å ta på seg sokker uten en støttekontakt til stede er skremmende! Han bretter garantert dopapiret to ganger før han tørker også. Anonymkode: 60059...f5f 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #68 Skrevet 8. august 2021 Påleggspolitiet på KG😂😂😂 Anonymkode: b257e...ff2 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #69 Skrevet 8. august 2021 For en GRÅDIG fyr Anonymkode: a3999...4c6 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #70 Skrevet 8. august 2021 Hva er det med folk? Hvis man kjøper dopapir selv står man fritt til å bruke en dorull pr dobesøk, men hos andre bruker man ikke hele dorullen. Man sløser ikke med andres ressurser eller midler, med sine egne står man fri til å disponere dem som man vil. Tydeligvis mange her som tar seg til rette hos andre og som havner i fyr og flamme over at de ikke får ture i vei. Det er jo bare flaut og alle med visse sosiale antenner (forbinder slikt ordvalg med folk som ikke har sosiale antenner, men), det er lov å vise seg fra mer sjarmerende sider. Det er ikke kult å være frekk og freidig, nei, det er ikke søtt, har aldri møtt noen som er så søte at det nøytraliseres. Anonymkode: 88370...de6 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #71 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det med folk? Hvis man kjøper dopapir selv står man fritt til å bruke en dorull pr dobesøk, men hos andre bruker man ikke hele dorullen. Man sløser ikke med andres ressurser eller midler, med sine egne står man fri til å disponere dem som man vil. Tydeligvis mange her som tar seg til rette hos andre og som havner i fyr og flamme over at de ikke får ture i vei. Det er jo bare flaut og alle med visse sosiale antenner (forbinder slikt ordvalg med folk som ikke har sosiale antenner, men), det er lov å vise seg fra mer sjarmerende sider. Det er ikke kult å være frekk og freidig, nei, det er ikke søtt, har aldri møtt noen som er så søte at det nøytraliseres. Anonymkode: 88370...de6 Enig! Han kan gjøre det hjemme eller betale for det selv. Anonymkode: 15871...e87 2
Påkrevd Skrevet 8. august 2021 #72 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min bruker også mye pålegg. Vi har snakket endel rundt dette, fordi jeg ikke syns jeg kan bruke mer enn en skive pålegg per brødskive. Viste seg at jeg er oppvokst med strenge regler om hvor mye pålegg man skal bruke, mens mannen er oppvokst med at det er greit å lesse på med pålegg. Sånn er det bare, og det finnes ikke rett og feil her. Jeg bruker fortsatt lite pålegg, det sitter liksom i ryggmargen 😂 Anonymkode: 3fb0c...93f Jeg er nok som mannen din selv. På en brødskive ser jeg på selve skiva som tilbehør, som nanbrød eller tacoskjell til en middag. Men det er klart, jeg ser jo at flere er som deg, så jeg begrenser meg litt når jeg er på besøk hos andre der jeg ikke kjenner "påleggskulturen"😅 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #73 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis man kjøper dopapir selv står man fritt til å bruke en dorull pr dobesøk, men hos andre bruker man ikke hele dorullen. Anonymkode: 88370...de6 Mine gjester får bruke så mye dasspapir som hjertet begjærer ❤ Anonymkode: a850d...195 13
Silva Pluvialis Skrevet 8. august 2021 #74 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Merkelig at fyren ikke er blitt tvangsinnlagt for lenge siden. Skremmende at sånne folk får lov å gå fritt rundt i samfunnet. Anonymkode: 788f3...760 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #75 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det med folk? Hvis man kjøper dopapir selv står man fritt til å bruke en dorull pr dobesøk, men hos andre bruker man ikke hele dorullen. Man sløser ikke med andres ressurser eller midler, med sine egne står man fri til å disponere dem som man vil. Tydeligvis mange her som tar seg til rette hos andre og som havner i fyr og flamme over at de ikke får ture i vei. Det er jo bare flaut og alle med visse sosiale antenner (forbinder slikt ordvalg med folk som ikke har sosiale antenner, men), det er lov å vise seg fra mer sjarmerende sider. Det er ikke kult å være frekk og freidig, nei, det er ikke søtt, har aldri møtt noen som er så søte at det nøytraliseres. Anonymkode: 88370...de6 Fordi man syns det er tullete å henge seg opp i 3 skinkeskiver, så har man ikke sosiale antenner og tar seg til rette hos andre? Kanskje du skal se litt på dine egne sosiale antenner. Anonymkode: 788f3...760 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #76 Skrevet 8. august 2021 Kanskje han prøver å begrense antall karbohydrater? Jeg gjør det, og spiser derfor kun en tynn skive brød med massive mengder smør og pålegg. Anonymkode: f9e27...a44 8
Benazim Skrevet 8. august 2021 #77 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mine gjester får bruke så mye dasspapir som hjertet begjærer ❤ Anonymkode: a850d...195 Haha, ja, noe annet skulle virkelig bare mangle. 5
Benazim Skrevet 8. august 2021 #78 Skrevet 8. august 2021 Den dagen jeg begynner å holde regnskap med hvor mye dopapir og skinke gjestene bruker, håper jeg noen snakker hardt til meg. 14
Fru Uperfekt Skrevet 8. august 2021 #79 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Daten var på besøk i helga, og bruker ekstremt mye pålegg per brødskive. Jeg er ikke fattig, men det er ikke billig med pålegg i Norge, og det irriterer meg. Han minner meg helt ærlig om et barn, og det er turn off. Hadde dere respektert en sånn mann? Anonymkode: 12dc0...870 Det et ikke dyrt heller, selv foretrekker jeg skive med smør, salt og pepper men skal jeg bruke pålegg så lager jeg de som snitter 1
Fru Uperfekt Skrevet 8. august 2021 #80 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med TS 3 skiver pålegg pr skive er for mye og jeg hadde reagert. Sikkert sagt fra og! Og hvis ikke han tålte det, vel, da passa han vel ikke sammen med meg som er nøysom og forsiktig. Greit å få luke ut slike fort. Anonymkode: cf579...f2e Bare husk at det er forskjell på å være nøysom og å være en gniar 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå