AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Skrevet 8. august 2021 Hvis det er kostnadene som er problemet, får du be ham kjøpe inn selv eller spandere tilsvarende på deg ved en annen anledning. Mannfolk trenger mer mat enn kvinnfolk, og brød blir man ikke særlig mett av. ikke er det alle som tåler brød så godt heller, så da er det bedre å fylle opp med noe som magen tåler bedre og som metter ordentlig. Anonymkode: 1732c...2fd 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. august 2021 #22 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): KJenner en som spiser hele pakka på en skive. Jeg synes ikke det er greit med slik fråtning. Anonymkode: cd05c...115 Nei, det kan de gjøre hjemme hos seg selv. Det er dårlig folkeskikk å gjøre det hos andre. selv har jeg levd på lavkarbo til og fra, og på reiser er det ikke bare å stikke inn på bensinstasjonen og kjøpe noe i farta. Da har jeg av og til kjøpt meg en skinkepakke og en pakke med osteskiver som måltid.. men det er noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Skrevet 8. august 2021 Nei å nei 🙈 drikker han mer enn en kopp med kaffe også? Rene marerittet! Anonymkode: 1d9e7...4b4 11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #24 Skrevet 8. august 2021 Husker vi hadde en amerikaner på besøk en gang, han putta hele pakken på skiva 😅 fikk sjokk helt til jeg husket hvordan sandwicher i USA ser ut. I bunn og grunn er det jo sunnere å spise en pakke med skinke på to skiver enn å spise åtte brødskiver med åtte skinkeskiver. Men det kan bli dyrt ja. Du får se om han har andre vaner du irriterer deg over eller om du kan leve med denne ene greia. Det er jo ikke verdens undergang liksom. Anonymkode: 10ba0...1c4 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 Hørtes godt og sunt ut. Du høres utrolig kjip ut. Anonymkode: 95d3c...841 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 Jeg stusser kanskje litt over at han ikke er mer beskjeden når han er på besøk, men kjøp skinke fra first price / prima / xtra, som koster rundt 20 kr for 250 g. Det er overhodet ikke dyrt, også slipper du å dumpe en bra mann fordi du synes han spiser for mye skinke. For det er faktisk for dumt. Anonymkode: 7802f...043 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 Nå er jeg kvinne, men om jeg hadde merket at daten fulgte med på, og irriterte seg over, hva eller hvor mye jeg spiste, så hadde det ikke blitt flere dates, altså. Er ikke gnien selv, og synes gnienhet er et stort turnoff. Og TS, du kan jo bare droppe han daten og finne en som er like gnien som deg selv, så slipper du å irritere deg over sånne småting🙂 Anonymkode: b257e...ff2 16
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 Eksen min var også slik, hadde helt sykt mye pålegg på brødskivene. Greit nok det hvis man er hjemme hos seg selv, men synes det er dårlig folkeskikk og fråtse på den måten hos andre. Anonymkode: 3a721...7fb 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 Huff ja… Han er vel en sånn som drikker annen drikke enn vann også😵 Anonymkode: 58ea9...f54 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 Mannen min bruker også mye pålegg. Vi har snakket endel rundt dette, fordi jeg ikke syns jeg kan bruke mer enn en skive pålegg per brødskive. Viste seg at jeg er oppvokst med strenge regler om hvor mye pålegg man skal bruke, mens mannen er oppvokst med at det er greit å lesse på med pålegg. Sånn er det bare, og det finnes ikke rett og feil her. Jeg bruker fortsatt lite pålegg, det sitter liksom i ryggmargen 😂 Anonymkode: 3fb0c...93f 7
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. august 2021 #32 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er jeg kvinne, men om jeg hadde merket at daten fulgte med på, og irriterte seg over, hva eller hvor mye jeg spiste, så hadde det ikke blitt flere dates, altså. Er ikke gnien selv, og synes gnienhet er et stort turnoff. Og TS, du kan jo bare droppe han daten og finne en som er like gnien som deg selv, så slipper du å irritere deg over sånne småting🙂 Anonymkode: b257e...ff2 Snu litt på det og tenk om han egentlig bare utnytter henne? Det finner hun ut når de blir bedre kjent. Jeg har opplevd den varianten selv. Det passet alltid best å møtes hos meg, og ingen tanker om å ha noe med eller dele på innkjøp. Jeg fant ut at det var gjerrighet. Jeg har aldri vært gjerrig, og gjerrige folk er nesten det verste jeg vet.
vestavind Skrevet 8. august 2021 #33 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eksen min var også slik, hadde helt sykt mye pålegg på brødskivene. Greit nok det hvis man er hjemme hos seg selv, men synes det er dårlig folkeskikk og fråtse på den måten hos andre. Anonymkode: 3a721...7fb Helt enig!!!!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #34 Skrevet 8. august 2021 Det er godt med pålegg. Om du ikke takler dette får du dumpe han da Anonymkode: 9f325...85d 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #35 Skrevet 8. august 2021 Høres godt ut. Gled deg over at han liker det du serverer 🙂 Kjøp first price skinke neste gang Anonymkode: 64448...ad9 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #36 Skrevet 8. august 2021 Jeg gjør det samme, mer proteiner og næring i skinke enn brød. Du høres dog litt for pirkete ut for ham. Send ham hitover! Anonymkode: b3c64...e4e 9
Hårstrikk79 Skrevet 8. august 2021 #37 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres godt ut. Gled deg over at han liker det du serverer 🙂 Kjøp first price skinke neste gang Anonymkode: 64448...ad9 Den er ikke like god😝😀 3
Virrevirrevapp Skrevet 8. august 2021 #38 Skrevet 8. august 2021 Jeg tenker at en date får forsyne seg helt selv. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #39 Skrevet 8. august 2021 Hvemsomhelst skrev (32 minutter siden): Snu litt på det og tenk om han egentlig bare utnytter henne? Det finner hun ut når de blir bedre kjent. Jeg har opplevd den varianten selv. Det passet alltid best å møtes hos meg, og ingen tanker om å ha noe med eller dele på innkjøp. Jeg fant ut at det var gjerrighet. Jeg har aldri vært gjerrig, og gjerrige folk er nesten det verste jeg vet. Ja, å ha bruke 1-2 ekstra skinkestykker er den råeste formen for utnytting. Hvis han er på besøk hos henne 2-3 dager i uken kan det koste henne over 600 kroner i året! Sånne enorme summer er det jo ingen av oss som kan spandere på en partner. Anonymkode: 7b2fc...5b8 10
GammelKaktus Skrevet 8. august 2021 #40 Skrevet 8. august 2021 (endret) Når man er hos andre så modererer man seg men jeg er tilhenger av skikkelig med pålegg på en skive. ' Var ikke det før da tok jeg lite på men så var jeg sammen med eksen og han var helt motsatt så da ble jeg og slik, heller to skiver med skikkelig pålegg enn fire med lite. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, å ha bruke 1-2 ekstra skinkestykker er den råeste formen for utnytting. Hvis han er på besøk hos henne 2-3 dager i uken kan det koste henne over 600 kroner i året! Sånne enorme summer er det jo ingen av oss som kan spandere på en partner. Anonymkode: 7b2fc...5b8 Endret 8. august 2021 av FrøkenMånestråle Irriterende skrivefeil :P 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå