AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #1 Del Skrevet 8. august 2021 Har noen bekjente som skal igang med IVF nå. Fordi mannen har mangel på lyst og fått et potensproblem som resultat at det. Hun har vært mye lei seg for at de ikke får det til å på vanlige måte og knapt forsøkt. Så til mitt spm. De skal gå privat og da lurer jeg på, - er det fear at hun skal betale. Det må jeg innrømmet jeg ikke syns. Hva tenker dere? Og til dere som vil mene de skal spleise, han har gjort en minimal til minus innsats for å få den til å fungere Anonymkode: f0ed8...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #2 Del Skrevet 8. august 2021 Når vi først var enige om familieliv og barn hadde vi også felles økonomi, så jeg synes hele diskusjonen er absurd. Det sagt. Med det problemet og den innsatsen fra mannen, uten vilje til å ta grep, ville han vært uaktuell som partner og ikke minst som barnefar. Anonymkode: a086f...c62 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 8. august 2021 #3 Del Skrevet 8. august 2021 Har de bedt deg om å avgjøre dette? Og nei, dette har ingenting med frykt å gjøre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. august 2021 #4 Del Skrevet 8. august 2021 Det høres ikke ut som han har lyst på barn. Hva med å ikke presse ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #5 Del Skrevet 8. august 2021 Det er selvsagt en felles utgift uansett hvem som «er problemet», så lenge ønske om barn og oppstart av IVF er et felles ønske Anonymkode: 5908d...bbf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #6 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er selvsagt en felles utgift uansett hvem som «er problemet», så lenge ønske om barn og oppstart av IVF er et felles ønske Anonymkode: 5908d...bbf Enig. Dette er en felles beslutning. Jeg syns ikke det høres særlig bra ut at det er en «blame game» allerede nå hvem som har skylda, hvem som har gjort hva, og hvem som skal betale. Anonymkode: 9d9cf...eba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 8. august 2021 #7 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har noen bekjente som skal igang med IVF nå. Fordi mannen har mangel på lyst og fått et potensproblem som resultat at det. Hun har vært mye lei seg for at de ikke får det til å på vanlige måte og knapt forsøkt. Så til mitt spm. De skal gå privat og da lurer jeg på, - er det fear at hun skal betale. Det må jeg innrømmet jeg ikke syns. Hva tenker dere? Og til dere som vil mene de skal spleise, han har gjort en minimal til minus innsats for å få den til å fungere Anonymkode: f0ed8...63a Seriøst? Hadde du tenkt det samme om det var hun som var problemet? Om de ønsker et felles barn er da virkelig det en felles kostnad, han skal da ikke straffes for noe han ikke kan noe for. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #8 Del Skrevet 8. august 2021 Hvorfor skal høns på KG sitte å bestemme dette? Det er vel noe mellom dem? Anonymkode: 95a02...22f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #9 Del Skrevet 8. august 2021 Jeg skjønner ikke poenget med denne tråden. Anonymkode: a2c65...134 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #10 Del Skrevet 8. august 2021 Det virker ikke lurt at disse to skaffer barn. Anonymkode: 756ec...a5a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #11 Del Skrevet 8. august 2021 Dette har da du virkelig ingenting med å gjøre! Anonymkode: 4fd3c...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #12 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det virker ikke lurt at to skaffer barn. Anonymkode: 756ec...a5a Enig. Et barn koster myye penger også etter det er unnfanget. Skal hver minste ting blir en diskusjon om hvem som skal betale..!? Barn er felles ansvar og da må man betale sammen. Anonymkode: ea409...8bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #13 Del Skrevet 8. august 2021 Har ikke folk felles økonomi når man får barn? Tenker folk at de er to enheter og må regne på krona på alt gjennom hele livet...? 🤔 Anonymkode: 32f89...d10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #14 Del Skrevet 8. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Og til dere som vil mene de skal spleise, han har gjort en minimal til minus innsats for å få den til å fungere Hva er det han skulle gjort annerledes? Anonymkode: 3441c...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #15 Del Skrevet 8. august 2021 Hvorfor i alle dager skal de igjennom ivf? Dummeste jeg har lest på lenge, og har null tro på at dette er en reell problemstilling. Anonymkode: 3c340...a32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #16 Del Skrevet 9. august 2021 VELDIG dårlig utganspunkt for å gå gjennom ivf og starte familie med så gjerrige holdninger og skikkelig delt økonomi. Anonymkode: d7a03...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2021 #17 Del Skrevet 9. august 2021 AnonymBruker skrev (På 8.8.2021 den 9.15): Har noen bekjente som skal igang med IVF nå. Fordi mannen har mangel på lyst og fått et potensproblem som resultat at det. Hun har vært mye lei seg for at de ikke får det til å på vanlige måte og knapt forsøkt. Så til mitt spm. De skal gå privat og da lurer jeg på, - er det fear at hun skal betale. Det må jeg innrømmet jeg ikke syns. Hva tenker dere? Og til dere som vil mene de skal spleise, han har gjort en minimal til minus innsats for å få den til å fungere Anonymkode: f0ed8...63a Denne tråden skjønner jeg ingenting av.. Dette gjelder jo ikke TS selv?! Hvorfor diskutere dette da? Anonymkode: 0b5e2...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå