Gjest indiangranny Skrevet 5. oktober 2002 #1 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hei Dere Jeg har jobbet ogslitt i mange år og etter flere harde operasjoner vil jeg fortsatt være i arbeidslivet.Jeg jobber skift og har bare vært borte når jeg er syk og har aldri skulket jobben. En av teamlederene sa til en kollega at "Julie har datakortet og når har hun tatt det" ,hun jobber jo skift hvordan skal hun få tid til det.Har de lov til å bry seg med hva en gjør i fritiden. :evil: Selv tar teamledere høyskole utdannelse sponset av arbeidsgiver.Dette fikk begret til å renne over for meg,nå har jeg lyst på en høyskoleutdannelse selv via attføring.Dette er takken en har igjen for å jobbe å møte opp på jobb og gjøre sitt beste. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2002 #2 Del Skrevet 5. oktober 2002 ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 5. oktober 2002 #3 Del Skrevet 5. oktober 2002 Ehm..Kanskje jeg ikke skjønte noe her, men hva var egentlig problemet? Gjør det noe om kolleger undrer på hvordan du har hatt tid til å ta datakortet? (går ut fra at du er Julie siden du brydde deg så mye om det) Var det noe å ta på vei for? Jeg må nesten bare si som denne gjesten; ?? ? Kanskje du kan forklare litt bedre hva som egentlig er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2002 #4 Del Skrevet 6. oktober 2002 Indianlady:???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 7. oktober 2002 #5 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg syns du bare skal heve deg over det, jeg Indianlady. Dersom du kan få høgskoleutdanning via attføring, kan jeg ikke se noen grunn til at du IKKE skal ta det? Du har jo også tidligere uttrykt misnøye med arbeidsplassen din. Det er jo kanskje greit å gjøre noe med det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2002 #6 Del Skrevet 7. oktober 2002 En av teamlederene sa til en kollega at "Julie har datakortet og når har hun tatt det" ,hun jobber jo skift hvordan skal hun få tid til det.Har de lov til å bry seg med hva en gjør i fritiden. En arbeidsgiver kan ikke bry seg med hva du gjør på din fritid. Når det gjelder den slengbemerkning, "når du skulle ha hatt tid til det" Så er dette en høyst uprofesjonell måte å forholde seg til sine ansatte på. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 7. oktober 2002 #7 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Sissan og care Ja jeg har fått en ny sjef og hun er grei,men det irriterte meg at en annen team sjef hadde brydd seg med hva jeg gjorde i fritiden.Jeg tok datakortet i fritiden og det kostet bedriften ikke femøre og de kunne heller vært glad for at jeg fikset dataen i kjelleren enn å komme med spydigheter. Jeg kommer nok til til a svelge mange kommenterer intil jeg finner på noe nytt å gjøre vidre utdanning eller noe gjennom attføringsvetak.Jeg skal gå sakte frem her i livet hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. oktober 2002 #8 Del Skrevet 7. oktober 2002 Il langsomt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 7. oktober 2002 #9 Del Skrevet 7. oktober 2002 Gratulerer med datakortet! Er du sikker på at dette var spydig ment, da? Kanskje denne team-lederen bare var litt imponert, og mente: Julie har tatt datakortet til tross for at hun jobber i skift? Kanskje? Hey; kanskje dette egentlig var positivt ment? Synes du skal tolke det dithen, jeg, og vinkle det mer positivt. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 7. oktober 2002 #10 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg tror du skal vinkle det dit hen at lederen mente det positivt. Når du klarte å ta datakortet på kun fritiden ,til tross for at du jobbet så er det en kjemperesultat du skal være stolt over. Det er knalltøft og skal klare datakortet, og selv jeg helt blank meldte meg på kurs via attføring. Skjønte null og niks av data, og internett det hadde jeg ikke vært borti. Etter en og en halv måned kollapset ryggen min, og jeg mista så mye undervisning at jeg bare måtte melde pass. Så hva som skjer på arbeidsplassen så hev deg over det IndianLady for du er en megatøff dame. Atter en gang GRATULERER SÅ MASSE MED DATAKORTET!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå