Jegern Puahate Skrevet 6. august 2021 #1 Del Skrevet 6. august 2021 Det er direkte udemokratisk at innlegg som viser sunn skepsis eller kritikk av vaksinen slettes etter eget godtbefinnede av en partisk og selektiv moderator. Det blir også slettet innlegg som diskuterer alvorlighetsgraden av covid. Ettersom ingen vet hva langstidseffektene og effektivteten av vaksinen er så er det kun antagelse å si at motstand mot vaksine er helseskadelig, når det kan vise seg at pro-vaksine innlegg kan være minst like helseskadelig på sikt. I og med at det er et viktig valg som angår alle så burde det være en selvfølge at begge sider kan komme med argumtenter for og imot. Det burde også være en selvfølge at alvorlighetsgraden kan diskuteres ettersom tallene for døde og innlagte varierer. Hets, stråmenn og løgner mot vaksineskeptikere får stå i fred mens innlegg som tar til motmæle mot disse blir slettet. Til og med innlegg i humortråden blir slettet når moderator ikke synes det er morsomt. Dette er et forferdelig fordreid debattklima som ikke hører hjemme i et moderne og demokratisk samfunn eller forum. Håper dere tar dette til etterretning. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alleah Skrevet 6. august 2021 #2 Del Skrevet 6. august 2021 Lagde du ikke en tråd ang dette for et par dager siden også? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 6. august 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2021 7 minutter siden, Alleah said: Lagde du ikke en tråd ang dette for et par dager siden også? Jeg lagde en tråd om dette på koronaforumet, etter det så ble slettinga bare verre og mer usammenhengende. Prøver dermed her for å se om KG har noen hederlige folk i staben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 7. august 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Jeg savner oppfølging her, igjen har denne Lomvi vært på ferde og slettet informative og siviliserte diskusjoner vedrørende veldige viktig spørsmål. Det er jo bare pinlig når KG later som at det ikke er en del momenter som ikke er avklart vedrørende vaksinen på dette stadiet, så naturligvis vil folk debattere dette for å få fundamentale ting på det rene. Jeg skulle gjerne sett en god begrunnelse for å kategorisk fjerne alt som er av vaksinedebatt, ettersom kartlegging på denne fortsatt foregår, men det er vel for meget å spørre om. Endret 7. august 2021 av Jegern Puahate 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. august 2021 #5 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Ettersom dette pandemiet har tatt over fire millioner menneskeliv, så ser jeg ikke noe problem at man fjerner innlegg som sprer misinformasjon. Vi har alle tapt på dette viruset, vi ønsker at folk skal bruke hodet slik at vi kan leve normalt igjen. Jeg er vaksinert. Jeg hadde null bivirkninger, og nå har jeg styrket min beskyttelse mot viruset. Dessverre beskytter det ikke andre at jeg er beskyttet. Endret 7. august 2021 av Chiyo 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 7. august 2021 #6 Del Skrevet 7. august 2021 Chiyo skrev (3 minutter siden): Ettersom dette pandemiet har tatt over fire millioner menneskeliv, så ser jeg ikke noe problem at man fjerner innlegg som sprer misinformasjon. Vi har alle tapt på dette viruset, vi ønsker at folk skal bruke hodet slik at vi kan leve normalt igjen. 4 millioner av 8 milliarder er et piss i havet. Verdens befolkning øker med 80 millioner hvert år, så corona er ikke i nærheten av å bremse befolkningsveksten litt engang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. august 2021 #7 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) velociraptor skrev (6 minutter siden): 4 millioner av 8 milliarder er et piss i havet. Verdens befolkning øker med 80 millioner hvert år, så corona er ikke i nærheten av å bremse befolkningsveksten litt engang. Det er fire millioner med nedstengninger over hele verden, og med en vaksine som ble laget på rekordtid. Vi er ikke en gang over det, da virus muteres og lager nye varianter som spres fortere og som gjør folk sykere. I Storbritannia, for eksempel, har over 130.000 mennesker mistet livet, men landet har omtrent vært stengt over lengre tid. Jeg har venner som jobbet hjemme og som omtrent ikke så et annet menneske på fem måneder. Det er det vi har ofret for å holde dødstallene nede. Endret 7. august 2021 av Chiyo 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 7. august 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 7. august 2021 10 minutter siden, Chiyo said: Ettersom dette pandemiet har tatt over fire millioner menneskeliv, så ser jeg ikke noe problem at man fjerner innlegg som sprer misinformasjon. Vi har alle tapt på dette viruset, vi ønsker at folk skal bruke hodet slik at vi kan leve normalt igjen. Jeg er vaksinert. Jeg hadde null bivirkninger, og nå har jeg styrket min beskyttelse mot viruset. Dessverre beskytter det ikke andre at jeg er beskyttet. De må gjerne fjerne direkte misinformasjon eller løgn, men tilfelle nå er at de fjerner hele diskusjoner rundt hva som faktisk er misinformasjon og helsefarlig. Det er et steg i en meget skummel retning, tenk deg om kritikk av atomvåpen ble behandlet som misinformasjon, ettersom de effektivt stopper kriger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 7. august 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 7. august 2021 3 minutter siden, Chiyo said: Det er fire millioner med nedstengninger over hele verden, og med en vaksine som ble laget på rekordtid. Vi er ikke en gang over det, da virus muteres og lager nye varianter som spres fortere og som gjør folk sykere. I Storbritannia, for eksempel, har over 130.000 mennesker mistet livet, men landet har omtrent vært stengt over lengre tid. Jeg har venner som jobbet hjemme og som omtrent ikke så et annet menneske på fem måneder. Det er det vi har ofret for å holde dødstallene nede. Greit, men denne tråden handler om at det må være lov å diskutere visse forhold innen covid\vaksine som ikke er avklart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 8. august 2021 #10 Del Skrevet 8. august 2021 Chiyo skrev (1 time siden): Det er fire millioner med nedstengninger over hele verden, og med en vaksine som ble laget på rekordtid. Vi er ikke en gang over det, da virus muteres og lager nye varianter som spres fortere og som gjør folk sykere. I Storbritannia, for eksempel, har over 130.000 mennesker mistet livet, men landet har omtrent vært stengt over lengre tid. Jeg har venner som jobbet hjemme og som omtrent ikke så et annet menneske på fem måneder. Det er det vi har ofret for å holde dødstallene nede. og ikke alle er enige i at det var verdt det offeret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. august 2021 #11 Del Skrevet 8. august 2021 velociraptor skrev (10 timer siden): og ikke alle er enige i at det var verdt det offeret Jeg antar at det er mennesker som inne har mistet noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 8. august 2021 #12 Del Skrevet 8. august 2021 Chiyo skrev (2 timer siden): Jeg antar at det er mennesker som inne har mistet noen. Jeg ser ikke hvirdan det er relevant? Jeg ville ikke ønske å forby viljjøring eller kreve max fartsgrense på 50 km/t om jeg mistet en av mine kjære i en bilulykke, så hvorfor skulle det at en i fsmilien min døde av covid endre mitt syn på restriksjonene? Klart, om jeg hadde mistet 5 forholdsvis unge og friske venner/familiemedlemmer til covid-19 ville jeg nok gjort en annen risikovurdering, men det hadde vært en statistisk sensasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. august 2021 #13 Del Skrevet 8. august 2021 Vi takker for innspill, men vi har stenge og klare regler vedrørende koronaforumet og vaksinedebatt. Viser for øvrig til dette innlegget/tråden: Innlegg som kan tolkes i retning av vaksineskepsis (herunder regelen om helseskadelig innhold, samt innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med) eller antivaksinedebatt vil bli slettet der dette oppdages. Anglofil (teamleder) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 8. august 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) 2 hours ago, Anglofil said: Vi takker for innspill, men vi har stenge og klare regler vedrørende koronaforumet og vaksinedebatt. Viser for øvrig til dette innlegget/tråden: Innlegg som kan tolkes i retning av vaksineskepsis (herunder regelen om helseskadelig innhold, samt innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med) eller antivaksinedebatt vil bli slettet der dette oppdages. Anglofil (teamleder) At dere kjører denne bastante linja vil jeg påstå er simpelt og feigt av dere, ettersom det kan vise seg at nettopp det å ta vaksinen er det som er helseskadelig. Det er deres forum så selvsagt bestemmer dere, men om vaksinen skulle vise å være betydelig farligere enn anntatt (jeg håper selvsagt ikke det) så har dere satt dere selv i et ekstremt dårlig lys her ved å stenge ned hele debatten. Endret 8. august 2021 av Jegern Puahate 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå