Gå til innhold

Har dere begynt å fyre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gammel tråd fra 2005? :tongue:

Har selv kjørt varmepumpe på noen av de sureste dagene. Men stort sett har det vært greit.

Anonymkode: bdf48...a73

Videoannonse
Annonse
Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, er jo ikke kaldt enda, pleier å fyre rundt oktober.

Skrevet

Så vidt, men ja. Vi har varmeovner stående på, og elektriske varmetepper ligger nå fremme i stuen og ellers hvor det er behov. Prøver nå å vente de siste dagene til 1 september før vi fyrer i peisen, men kan hende vi tenner i kveld... det har vært skikkelig kaldt i dag. 

Skrevet

Dere som svarer, skriv også gjerne i hvilken landsdel dere bor :) 

Anonymkode: aadd0...c48

Skrevet
På 19.9.2005 den 20.39, Gjest Gjest skrev:

Lurte på om dere har begynt å fyre enda, og ev når dere har tenkt å begynne? Her i borettslaget jeg bor er det sentralfyring, og de har ikke begynt å fyre enda. Jeg fryyser, men må vel bare smøre meg med tolmodighet. Satser på de begynner snart, så jeg slipper å gå til anskaffelse av elektrisk ovn. Er jo bare snakk om en kort periode det er sånn.

Så hva med dere?

:)

:hoho:

siden tråden ble opprettet har det bitt både fyrt og slukket. 

Og nei, vi har ikke startet årets fyresesong, vinduer og ytterdører står åpne 23 grader inne. 

Anonymkode: 2d947...24d

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

siden tråden ble opprettet har det bitt både fyrt og slukket. 

Og nei, vi har ikke startet årets fyresesong, vinduer og ytterdører står åpne 23 grader inne. 

Anonymkode: 2d947...24d

Jeg skjønner ikke det, her står det også åpent, og jeg har 18 grader inne. Oslo her.

• Liker 1
Skrevet

Har fyrt noen dager, men i går kom varmen tilbake og godt var det! (Midtnorge)

Anonymkode: 42805...f88

• Liker 1
Skrevet

Varmepumpa surrer og går, og har gjort det et par uker. Har vurdert å fyre i ovnen i kveld, mest pga regnet. Har litt ved igjen fra i fjor, og årets ved er bestilt og blir levert i løpet av neste uke. Bor omtrent halvveis inne i en fjord på Vestlandet.

Anonymkode: 1b52c...ee7

• Liker 1
Skrevet

Nei, såklart ikke 

Skrevet

Det er nok ikke mange dagene før det er på tide. Jeg gleder meg. Aldri bodd i hus med vedovn før :) (indre Troms).

• Liker 1
Skrevet

Varme setter jeg ikke på før det blir minusgrader ute.

Skrevet

Det gjør jeg hele året, så lenge det tilbringes i Norge! :) Hater kulde!

Skrevet

Herlig med varmpumpe så jeg slipper styret med ved, jeg bare setter på hvor varmt jeg vil ha det og vips er det varmt :) 

Skrevet

Har endelig fått meg peis! Har ikke brukt den enda men gjør det vel når det nærmer seg vinter :) 

• Liker 1
Skrevet

Har skrudd på panelovnene. Bor i Trondheim. 

Anonymkode: 1a781...c24

Skrevet

Nei. Bor i Akershus nord. Håper vi kan vente leeeenge enda.

Anonymkode: 02376...d79

Skrevet

Vi har varmepumpe, og den står på etter jobb for å kjøle ned. Ellers har jeg varmekablene til barnas bad. Satte det på i dag faktisk. Er bare 9 grader ute.

Resten av huset har vi ikke satt på varmekabler ennå, selv om det er stein. Vi får heller bruke sokker.

• 4 uker senere...
Skrevet

Var vel nede i 17 grader inne hos meg. Ikke begynt å fyre.

Blokk i Oslo.

Skrevet

I dag var første gang (i hele mitt liv) at jeg fyrte. Var deilig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...