Gå til innhold

Har dere begynt å fyre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om dere har begynt å fyre enda, og ev når dere har tenkt å begynne? Her i borettslaget jeg bor er det sentralfyring, og de har ikke begynt å fyre enda. Jeg fryyser, men må vel bare smøre meg med tolmodighet. Satser på de begynner snart, så jeg slipper å gå til anskaffelse av elektrisk ovn. Er jo bare snakk om en kort periode det er sånn.

Så hva med dere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde første kvelden med vedfyring i går. Hadde vært borte hele helga, så det var kjempedeilig å fyre i peisen og varme opp et kaldt hus :)

Skrevet

Her på kalde og sure sunnmøre begynte vi å ved fyre for 1 1/2 uke siden :)

Skrevet

Nei, her går det i pledd og varm te.. ;)

Neida, eller joda.. men det er bare fordi jeg er kald av meg av og til, ikke fordi det er generelt kaldt inne.

Skrevet

Og her på det glade Østland er det fremdeles t-shirtvær. :sjarmor:

Skrevet

Ja, vi har begynt å fyre. Jeg liker ikke å fryse.

Skrevet

Sentralovnen ble skrudd på nå i helgen. Liker å kunne gå i t-skjorte eller kun en tynn genser når jeg er hjemme - så nå var det på tide.

Men - om ikke sentralfyringen var inkl. i husleien så hadde jeg nok heller kledd på meg litt ekstra hvertfall en stund til.

Skrevet

Vi har fyrt et par ganger. En morgen og to kvelder tror jeg. Men bare nok til å få lunk her. Deilig med fyring.

Skrevet

Nei, vi bor i Oslo og har ikke slått på varmen noen steder, faktisk har vi vinduene eller verandadøren åpen nesten hver dag fordi jeg synes det er for varmt.

Skrevet

Ja vi e begynt å fyre, kjempedeilig. Men må få tak i mer ved, går jo en del på en vinter.

Skrevet
Og her på det glade Østland er det fremdeles t-shirtvær. :sjarmor:

Jaha? Det har ikke jeg merket noe til.. ;)

Skrevet
Begynt...? Har fyrt i hele sommer, jeg...... :ler:

Det har vi her også :roll:

Trist....

Skrevet
Jaha? Det har ikke jeg merket noe til..  ;)

Milah...jeg skrev "glade østland"...ikke det kuldehølet du bor i da. :roll:

:ler:

Skrevet (endret)

Har tatt opp ovnene fra kjelleren, men drøyer fortsatt så lenge som mulig med å slå dem på.

Endret av ringblomst
Skrevet

Fyrer i vedovnen av og til. Det gir fort varme som holder seg. :)

Har kun varmeovn på på badet. Der MÅ det være varmt når man dusjer.

• Liker 1
Skrevet

Har tent opp i peisen et par ganger. Her er det så fuktig at det blir ekkelt, måtte derfor varme opp litt, ikke nødvendigvis fordi det er så kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...