Gå til innhold

Er jeg snart den eneste i landet som ikke trener jevnlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trener ikke, og simpelthen hater å trene!!! Liker dog å gå i naturen, men blir ikke så veldig mye av det heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70 % av dere er jo dvaske, så det er heller vi som trener flere dager i uka som er utskuddene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også det samme inntrykket. :laugh: Jeg trener så å si aldri. Jeg er normalvektig, spiser helt ok og veksler mellom stillesittende og praktisk arbeid. Hvis jeg er aktiv så gjør jeg det for aktivitetens skyld, og ikke treningen i seg selv. Jeg synes det er helt ok, så får andre gjøre som de foretrekker. Men det er absolutt imponerende med de som trener så ofte. 

Anonymkode: d99b9...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav opp. Ble aldri noe bedre i form, ned i vekt, mindre smerter eller noe annet av det. Ikke alle kropper virker og å få tak i en god fysio som kan hjelpe er lettere sagt enn gjort her.

Anonymkode: ed94b...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente mye før, men kan ikke trene noe lengre pga sykdom. Har blitt sofapotet, og kan ikke gjøre noe med det. Men men :) 

Anonymkode: da47d...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener heller ikke..... latsabb? 😛 Går litt da, siden jeg ikke har førerkort og bil, så f.eks. butikken og slikt må jeg gå til, og om jeg skal på et kjøpesenter etc. Går overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener (dog ikke regelmessig), og går mye på tur, men jeg synes liksom det hører hverdagslivet til, og er ikke noe jeg kunne finne på å skryte av på Snap/Instagram etc. sånn som enkelte driver med... "Se, jeg har løpt 3 km og logget det på en app.. Wohoooo, jeg er så flink!🏃‍♀️💪"

Ser liksom ingen som legger ut snap med : "Se, jeg har vasket meg i dag!" Eller  "jeg har tørket min egen ræv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 22 kg fra jeg var 18 til jeg var 23 år så til dere som klarer å bevare kroppen uten å trene, så flott! Men oss andre må nok trene for å ikke bli overvektige :) har gått ned 8 kg på 5 måneder med kosthold og lett trening. 

Anonymkode: 6e3ca...d58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2021 at 10:16 AM, AnonymBruker said:

Eller er vi flere? Jeg har inntrykk av at trening minst fire ganger i uka nå er normalen.

Anonymkode: 09b3b...d07

Jeg gidder heller ikke trene. Springer for mye på jobbe og hjemme er det små barn. Går tur med bikkja

Anonymkode: f96da...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri trent. Blir sjeldent svett. 35 år, 2 barn og svært slank. 

Anonymkode: 74bd4...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg tid så orker jeg ikke. Orker jeg så har jeg ikke tid. 

Anonymkode: d9bdd...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (11 timer siden):

Ser liksom ingen som legger ut snap med : "Se, jeg har vasket meg i dag!" Eller  "jeg har tørket min egen ræv"

Akkurat det er jeg veldig glad for 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inntil nylig var vi to som ikke trente. Nå har desverre jeg gått over til fienden, unnskyld, de som trener, så nå er det kun du i hele Norge som ikke trener jevnlig.

Anonymkode: 0d939...49e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente ingenting fra jeg var 16-25, men trente mye før det og etter (er 35 nå).

Dere som ikke trener og heller ikke beveger dere (går turer osv), er dere ikke bekymret for hvordan kroppen skal takle å bli gammel? Nå har jeg funnet treningsgleden altså, så jeg er veldig glad i å trene. Men hadde jeg ikke vært det, hadde jeg i det minste forsøkt å beveget meg så mye som mulig. En stillesittende livsstil er jo veldig farlig..

Beklager at jeg kommer inn i denne tråden og begynner å «preike», men lurer oppriktig på om dere ikke tenker over alderdommen? Eller om dere tenker «den tid den sorg».

Faren min er en overvektig sofasliter. Oppegående, smart og snill. Men han tar ikke vare på helsa i det hele tatt. Og det gjør meg så trist. Altså, hvor lenge kan man leve (og være frisk) med en sånn livsstil? Jeg er oppriktig veldig nysgjerrig på hva dere som er helt stillesittende tenker om egen helse? Også dere som er normalvektige, for det er ikke bare overvekt som er farlig. Jeg synes det til og med virker bedre og være noe overvektig, men i mye aktivitet enn å være normalvektig og stillesittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...