AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #1 Del Skrevet 5. august 2021 Ja, hva gjentar seg ofte i dine drømmer gjennom nattesøvnen? Jeg er en 46 år gammel kvinne, og jeg opplever svært ofte å drømme om at jeg går høygravid. ( Jeg har to flotte, voksne barn i det virkelige liv ). Jeg drømmer også svært ofte om tsunamier, at de kommer i mot meg her på hjemstedet mitt. Anonymkode: 81caa...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #2 Del Skrevet 5. august 2021 Alt mulig farlig utenfor leiligheten, slik at jeg må stenge meg inne. Løver, zombier, naturkatastrofer, monster ulver, kaptein sabeltann Anonymkode: 9cc6c...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Da jeg var barn, hadde jeg ofte mareritt som gikk igjen. Det skjedde som regel når jeg sov på siden/med øret ned mot puta slik at jeg hørte pulsslagene mine. Dette ble da til skritt i marerittet og "noe" som fulgte etter meg og skulle ta meg Anonymkode: 63e32...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Har du for mye som skjer i livet ditt siden du opplever at en tsunami kommer? Altså hvis du opplever en del negative ting kan det ha en sammenheng med en slik drøm. Jeg drømmer ofte at det er en gal mann i ulike settinger som skal drepe min mor, og at jeg passer på henne og skal skyte mannen som kommer, og at jeg gjemmer meg f.eks bak et hjørne med våpenet mitt klart for å skyte han. Jeg tror nok det handler om at min mor ikke har vært som en ordentlig mor for meg, og at jeg har måttet være den voksne og ta ansvar da jeg selv var en ung tenåring. Anonymkode: d8689...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har du for mye som skjer i livet ditt siden du opplever at en tsunami kommer? Altså hvis du opplever en del negative ting kan det ha en sammenheng med en slik drøm. Jeg drømmer ofte at det er en gal mann i ulike settinger som skal drepe min mor, og at jeg passer på henne og skal skyte mannen som kommer, og at jeg gjemmer meg f.eks bak et hjørne med våpenet mitt klart for å skyte han. Jeg tror nok det handler om at min mor ikke har vært som en ordentlig mor for meg, og at jeg har måttet være den voksne og ta ansvar da jeg selv var en ung tenåring. Anonymkode: d8689...211 Jo, jeg har mye som har skjedd i livet mitt, samlivsbrudd, syk forelder, skifte av jobb og flytting bare de fem siste årene, kan jo ha en sammenheng med tsunamien - den er alltid skikkelig skremmende 😨 Ts. Anonymkode: 81caa...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #6 Del Skrevet 6. august 2021 Ja, pleier å reise mye i drømmene. Beveger meg som om jeg hadde sjumilsstøvler på - altså raskt fra et sted til det neste. Ofte er stedene jeg drar til/oppholder meg på et salig sammelsurium av steder jeg har vært og bilder/tegninger jeg har sett, som rent fysisk og geografisk ikke er mulige. Mange ganger beveger jeg meg i hus og leiligheter som er sammensatt av enkeltrom jeg har vært i eller sett (blitt en del bilder fra f.eks. Finn-annonser i drømmene). Hvis jeg husker drømmene når jeg våkner, bruker jeg å prøve å analysere de ulike stedene/leilighetene jeg var i i drømmen. Hadde tidligere faser hvor jeg drømte at jeg var i et fly som styrtet. Jeg overlevde, men alle rundt meg døde eller ble hardt skadet. Til slutt ble det så ille at jeg utviklet flyskrekk. Av og til har jeg mareritt om at Darth Vader er etter meg. Fytti faen hvor skummelt. Anonymkode: 74db6...bc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #7 Del Skrevet 6. august 2021 Ja, jeg har et mareritt som går igjen og igjen. Det startet for over ti år siden da jeg ble akutt syk og kommer fortsatt flere ganger i uken. Drømmen er aldri på samme plass (båt/ferje/skip) eller med samme folk, men hovedpoenget er alltid det samme: jeg er på en båt, alt er tilsynelatende fint, men så kommer det store bølger som gjør at vi kantrer og alt det medfører. Jeg drømmer også mye at jeg kaster opp ustoppelig, sånn at opplastet bare skytes ut av kroppen, og at det oppkastet er helt svart. Jeg husker drømmene mine hver natt og har aldri hode drømmer, men spesielt den første har jeg hatt hundrevis av ganger tilsammen de siste ti årene. Anonymkode: d3815...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 At pappa lever igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #9 Del Skrevet 13. august 2021 Alle drømmer om vann, tsunamier, bølger etc. handler om dine følelser. Jo mer opprørt vann, jo sterkere er følelsene dine. Hyppige drømmer om vann og nær drukning kan derfor bety at følelseslivet ditt er overbelastet; det er for mye å håndtere følelsesmessig. Anonymkode: 0b7fc...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriveleif Skrevet 13. august 2021 #10 Del Skrevet 13. august 2021 I romjula 2003 drømte jeg om Celina Middelfart fem netter på rad. Det var svært underlig da jeg på ingen måte hadde noe grunnlag for å drømme om henne. Pen dame men svært forskjellig fra meg og ingen person jeg tenkte på da. En enda rarere ting var bilen hun kjøpte rett etterpå (februar). En svart Porche Panamera. Bilde som avisen viste, og jeg vet ikke om det var hennes eller et arrangert, hadde noen merkelige kjennetegn. Bokstavene var de samme som på rustholken jeg kjørte men selve tallene på hennes bilskilt var 72666, mens bilen jeg kjørte hadde tallene 62999 Som nevnt kan bildet være arrangert, men pussig likevel, og hvorfor jeg drømte fem netter på rad om henne har jeg aldri forstått, ei heller de merkelige bilskiltene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 13. august 2021 #11 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg drømmer nå og da om ex, det kan gjerne være at han er i leiligheten min eller at vi er sammen noe sted. Det er aldri positive drømmer, og de er ofte sånn at jeg våkner og sliter litt med å ta tak i hva som var drøm og hva som er nå før jeg får våknet ordentlig. Det er ganske ubehagelig når det kommer. Drømmer også relativt ofte om at bestefar er i live igjen, at han er kommet tilbake på noe vis og kan forsvinne igjen når som helst. Da er det ofte et innhold i drømmen at jeg har panikk rundt å få brukt mest mulig tid med han før det er for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriveleif Skrevet 13. august 2021 #12 Del Skrevet 13. august 2021 PS. En av drømmene, og jeg er nå usikker på om det var i en av de fem eller om denne er kommet etterpå, men jeg ser i drømmen Celina komme oppglødd inn til noe som ligner moren/stemoren og sier; Han er kliin gæren, han er kliin gæren, han er kliin gæren Robbie. Jeg tror hun har vært på konsert med Robbie Williams og mulig nachtspel på hotell etterpå, men igjen, hvorfor drømmer jeg dette? Jeg hadde og har ingen forutsetninger for å drømme om henne og slettes ikke fem netter på rad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2021 #13 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg drømmer ofte at jeg klatrer oppover, inni heissjakter, opp i heisekraner, opp husfasader osv. Anonymkode: 02d6c...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå