Gjest Elpapi39 Skrevet 5. august 2021 #21 Del Skrevet 5. august 2021 Er vell lov og si svart person. Siden de sier hvit person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #22 Del Skrevet 5. august 2021 5 minutter siden, Elpapi39 said: Er vell lov og si svart person. Siden de sier hvit person. Det må nok ut. Sikkert noen som kan bli støtt av det. Anonymkode: 23760...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elpapi39 Skrevet 5. august 2021 #23 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må nok ut. Sikkert noen som kan bli støtt av det. Anonymkode: 23760...7b1 Da er jeg støtt av og bli kalt hvit... for jeg er solbrun😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #24 Del Skrevet 5. august 2021 Håper dette blir sosialt uvelkomment i alle fall. https://www.dagbladet.no/sport/raser-etter-dette/74085831 Anonymkode: 6e381...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #25 Del Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Håper dette blir sosialt uvelkomment i alle fall. https://www.dagbladet.no/sport/raser-etter-dette/74085831 Anonymkode: 6e381...4ab Og problemet er? Anonymkode: 23760...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #26 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Blir da stadig brukt nedsettende her på forumet. Anonymkode: 23760...7b1 Ordet «incel» er ukjent for meg. Jeg googler selvfølgelig, og finner forklaring på hva det skal bety https://no.wikipedia.org/wiki/Incel. Men det er ikke et ord jeg eller noen i min omgangskrets bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Henkjønnet Skrevet 5. august 2021 #27 Del Skrevet 5. august 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Som jordmor? Det er flere menn som er jordmødre. Who cares? Det er en tittel bare. Menn blir ikke truet av en tittel. Anonymkode: 6e381...4ab Merk også at de kun endrer de titlene som har status 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #28 Del Skrevet 5. august 2021 1 minutt siden, Hvemsomhelst said: Ordet «incel» er ukjent for meg. Jeg googler selvfølgelig, og finner forklaring på hva det skal bety https://no.wikipedia.org/wiki/Incel. Men det er ikke et ord jeg eller noen i min omgangskrets bruker. Du er kanskje ny her på forumet? Anonymkode: 23760...7b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #29 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mann. Det startet med at man skulle slutte å bruke ord som brannmann, fylkesmann, osv. Det kommer til å ende med at man ikke får bruke ordet mann. Anonymkode: 1cda3...a60 Ja, og der er helt riktig også. På engelsk er det jo enda verre; der uttrykker 'man'/ mann hele menneskeheten, slik som i 'the evolution of man'. Tenk deg om 'man' rett og slett ble erstattet i sin helhet med 'woman', bl.a. slik at 'the evolution of woman' skal forstås som hele menneskeheten, så ser du kanskje hvor betydningsfullt det er at ett kjønn fram til nå har fått all definisjonsmakten. Anonymkode: 4b3e7...376 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #30 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du er kanskje ny her på forumet? Anonymkode: 23760...7b1 Riktig. Jeg har kun vært her i få måneder og ikke fått med meg dette med incel. Blir glad for om noen forklarer meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oeas Skrevet 5. august 2021 #31 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Og problemet er? Anonymkode: 23760...7b1 Det lurer jeg også på. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #32 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, og der er helt riktig også. På engelsk er det jo enda verre; der uttrykker 'man'/ mann hele menneskeheten, slik som i 'the evolution of man'. Tenk deg om 'man' rett og slett ble erstattet i sin helhet med 'woman', bl.a. slik at 'the evolution of woman' skal forstås som hele menneskeheten, så ser du kanskje hvor betydningsfullt det er at ett kjønn fram til nå har fått all definisjonsmakten. Anonymkode: 4b3e7...376 Når jeg leser/hører ordet «man», altså at man er noe, man har noe, så forbinder jeg det ikke med kjønn. Da betyr det person, menneske. Men det er jo litt rart å tenke på hva som kan ha vært opprinnelsen til ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5. august 2021 #33 Del Skrevet 5. august 2021 43 minutter siden, youcancallmejune said: Neida. Det var bare litt småkjipt for alle kvinnene i disse yrkene å bli kalt menn. Menn ville sikkert ikke likt om yrkestittelen deres sluttet på kvinne. Jeg tror ærlig talt at de kvinnene som var bestemt på hva de ville bli, og som jobbet hardt og målbevisst mot det og klarte alle krav, ikke så på det å være brannmann som noe kipt. Dette er nok mest "fasade feminisme" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 5. august 2021 #34 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Håper dette blir sosialt uvelkomment i alle fall. https://www.dagbladet.no/sport/raser-etter-dette/74085831 Anonymkode: 6e381...4ab Pga. hatten og bevegelsen rundt øynene? Kineserlook? Det var nok upassende tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #35 Del Skrevet 6. august 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Håper dette blir sosialt uvelkomment i alle fall. https://www.dagbladet.no/sport/raser-etter-dette/74085831 Anonymkode: 6e381...4ab Ja bare ras i vei. Ras ras ras. Rasfare. At 10 raddiser skriker på twitter er visst å "koke", lol. 🤣 Var et morsomt bilde, dessverre knelte klubben for ekstremister og fjernet det. Håper det blir mer og mer av dette så denne latterlige antirasismetrenden blir knust. Gratulerer med å ødelegge kampen mot faktisk rasisme. Dagbladets "journalist" avkler også seg selv som en ynkelig, partisk aktivist: Quote Juventus kvinnenes Twitter-konto publiserte torsdag kveld et veldig upassende bilde. Bildet rakk å ligge ute en god stund før klubben tok til fornuft og slettet det. Anonymkode: 50e14...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #36 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen ting galt med det ordet. Betyr bare person med svart hudfarge fra Afrika sør for Sahara. Anonymkode: 23760...7b1 Både "neger og nigger" er rasistiske ord. Da sier man heller "mørkhudet" Anonymkode: 6ba3b...031 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 6. august 2021 #37 Del Skrevet 6. august 2021 Nordmenn er blitt så forsiktige og følsomme, livredde for å bli skadet eller dø, alt handler om å være forsiktige og ta forholdsregler. Nå er det ord vi frykter. Hvor skal dette ende? Vi bør heller lære oss å forstå hverandre og tåle mer, vi ender opp som gjennomsiktige feiginger som verken tåler lys eller luft. Sveklinger rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #38 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 22.53): Romfolk, asiat, kineser, japaneser, degos, gringos, beisakaill, staner, kurdiz, blekkskalle, fiskebolle, blekansikt, indianer, cowboy, same, polakk, tjingtjong, rismonster, guling, turbanhue, alibaba, mokkamann og tater er forbudt nå. Anonymkode: 148c3...572 Hadde vært greit med offentlige lister over forbudsord. Så man slipper å være usikker. Anonymkode: ab1eb...0a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #39 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hadde vært greit med offentlige lister over forbudsord. Så man slipper å være usikker. Anonymkode: ab1eb...0a1 Tenk så mye fritid det hadde dekket da. Masse krangling over disse listene. Så kunne vi andre sagt tjingtjong, men de hadde ikke hørt oss fordi de er for opptatt med å høre sin egen stemme. 🙈 Anonymkode: ab1eb...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #40 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 22.57): Som jordmor? Det er flere menn som er jordmødre. Who cares? Det er en tittel bare. Menn blir ikke truet av en tittel. Anonymkode: 6e381...4ab Personlig så synes jeg jordmor faktisk passer bedre på en kvinne, helt ærlig så ville jeg ikke ha en mann til å være min jordmor i svangerskapet eller en mann til å ta i mot min baby. Men fastlegen og gynekologen og barnelegen kan fint være en mann det er et fett men akkurat i fødsel og dette så er du i en veldig sårbar situasjon og det er mye intime detaljer og de skal skikke på underlivet ditt for å se på stingene og de skal glo nede for å se etter baby og de skal kjenne på åpningen av livmorhalsen og du skal prate om bæsj og pupp og de skal vise deg hvordan du holder puppen for å gi baby bryst osv. Alt dette kan fort bli veldig vanskelig når det er en mann uten vagina, uten bryster og uten verken mensen eller noe. Det kan fort gjør det veldig vanskelig. Anonymkode: 37ba6...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå