AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #41 Skrevet 6. august 2021 Og ytterklær fra Norrøna er vel ikke å «flashe?» Anonymkode: e069c...22a
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #42 Skrevet 6. august 2021 😂 jeg har også ganske god råd men jeg har ingen peiling på hva veskene som legges ut på SoMe koster og legger ikke merke til hvilke merker folk kjøper til ungene sine. Anonymkode: f0181...d02
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #43 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og ytterklær fra Norrøna er vel ikke å «flashe?» Anonymkode: e069c...22a Ytterjakke til 6000 kr til en 12 åring er vel å Flashe norrøna er ikke samme som outlet Anonymkode: 001c5...1c5
Hr. Aktiv Skrevet 7. august 2021 #44 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 19.02): Her er jeg anonym så ingen grunn til å gå til angrep, dere vet ikke hvem jeg er allikevel. Jeg har mann barn og nytt hus, nye biler og alt på stell. Vi har god økonomi, men lever normalt og liker ikke vise at vi har god råd. ser flere mødre legge ut noe voldsomt på SoMe der de viser at de har penger. Tar en selfie og «tilfeldigvis» ligger det ei veske av LV til 25.000 på en stol i bakgrunnen. Mye snobberi, og barna har klær fra Kalvin klein og ytterklær fra Norrøna, solbriller på 6 åringen til 1500 kr. Alt hun legger ut er for å vise status. synes dette er interessant.. det må være fryktelig slitsomt å bygge en fasade på insta for å vise materialisme og vellykkethet. Jeg har også kjøpt noen ganske dyre lamper som jeg er veldig fornøyd med, men kunne aldri falt meg inn å ta «snikbilder» eller legge det ut på SoMe.. det er jo bare flaut! Liker ikke skryte og vise fram status. vil heller by på meg selv på den måten at jeg tar naturbilder eller bilder av hunden vår. (Barna vil ikke på SoMe) så blir ingen bilder der. Bilder som ikke viser dyre ting. Hva er poenget med det? ingen blir imponert om noen har ei veske til 25.000 - folk tenker heller.. herregud så flaut!! Jeg kunne glatt kjøpt samme veska, men kjøper heller ei veske på H&M for 300 kr. Jeg er vokst opp i en familie som har midler, men som aldri har vist det utad. Alltid vært jordnære og handler klær på kjedebutikkene. Slik er det led meg også, liker ikke vise at vi har penger. vi som har penger liker ikke flashe med det. Anonymkode: 001c5...1c5 Desverre fryktelig mange i denne gruppa. De er besatte i jakten på mere gull. Damer man ikke trodde dette om er vandrende instasnobber. Alt de gjør måles i penger og status. Alt!! Som mann og ikke opptatt av dette i det hele tatt er det å finne ei normal dame som å lete etter nåla i høystakken. Alle virker som de har et markerings og luksusbehov.
Chantielle Skrevet 10. august 2021 #45 Skrevet 10. august 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,brukerangrep,latterliggjøring,avsporinger,samt svar til dette. Det er også ryddet etter denne regelen Sitat Det er ikke lov å diskutere med seg selv, eller utgi seg for å være flere personer i en tråd, ved å benytte flere kontoer eller AnonymBruker-funksjonen. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå