AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #1 Del Skrevet 4. august 2021 Hei! Liker å trene i tights, men føler "ting" dingler litt når jeg bruker det "commando". Hva bruker dere under? Anonymkode: 47337...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Susp 😉🤓 Fra spøk til alvor, så bruker jeg ikke tights, men bruker av og til en kompresjonsshorts under shortsen. Da bruker jeg vanlig bokser under den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 Takk😊. Har jo prøvd med vanlig bokser, men synes det blir klamt og den ruller opp og blir klumpete... Anonymkode: 47337...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 5. august 2021 #4 Del Skrevet 5. august 2021 Kommer an på tightsen. Jeg har tights som jeg føler "ting" dingler i og da tar jeg enten en kompresjonsbokser under eller annen stram bokser (da ruller den ikke oppover). Men så har jeg og tights som er absolutt best å ikke ha noe under i. Sykkeltights har jeg konsekvent ingenting under. Samme gjelder type våtdrakt-shorts når jeg er i vann/sjø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #5 Del Skrevet 5. august 2021 nomore82 skrev (9 minutter siden): Kommer an på tightsen. Jeg har tights som jeg føler "ting" dingler i og da tar jeg enten en kompresjonsbokser under eller annen stram bokser (da ruller den ikke oppover). Men så har jeg og tights som er absolutt best å ikke ha noe under i. Sykkeltights har jeg konsekvent ingenting under. Samme gjelder type våtdrakt-shorts når jeg er i vann/sjø Takk! Hva slags tights er det som et best uten noe under? Anonymkode: 47337...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #6 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg bruker alltid vanlig boxer (Pierre Robert) under tights. Ser ingen grunn til å ikke ha noe under. Anonymkode: 5dbb9...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #7 Del Skrevet 5. august 2021 Har enten en kort tights eller sportsundertøy (begge når til rett over kneet) under. Bruker også tå korte tightser samtidig om sommeren da jeg ikke liker at dick printen er så tydelig. Bruker fotballshorts over også. Anonymkode: c105b...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 6. august 2021 #8 Del Skrevet 6. august 2021 Bruker ingenting under, tights skal sitte ganske stramt slik at utstyret ikke dinger. Hadde utstyret dingla, så hadde jeg enten funnet en string-truse, eller bare latt det dingle 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #9 Del Skrevet 6. august 2021 Bruker stort sett sømløse herre string under tights det holder utstyret på plass og krøller seg ikke Anonymkode: 47b95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #10 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bruker stort sett sømløse herre string under tights det holder utstyret på plass og krøller seg ikke Anonymkode: 47b95...3de String? Har du link? Behagelig? Anonymkode: 47337...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #11 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): String? Har du link? Behagelig? Anonymkode: 47337...eea Ja eller thong som de kalles på engelsk tror jeg. Ja like behaglig som annet undertøy egentlig, bruker de innimellom som til vanlig også. Kan anbefale de her: De sømløse jeg har se på størrelse guiden i beskrivelsen https://tinyurl.com/32w38zy9 Eller de her fra zalando men de er ikke like gode å løpe med, men de jeg bruker mest. https://www.zalando.no/diesel-umbr-stringthreepack-3-pack-underbukse-blackgrey-di182o05f-q11.html Anonymkode: 47b95...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #12 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja eller thong som de kalles på engelsk tror jeg. Ja like behaglig som annet undertøy egentlig, bruker de innimellom som til vanlig også. Kan anbefale de her: De sømløse jeg har se på størrelse guiden i beskrivelsen https://tinyurl.com/32w38zy9 Eller de her fra zalando men de er ikke like gode å løpe med, men de jeg bruker mest. https://www.zalando.no/diesel-umbr-stringthreepack-3-pack-underbukse-blackgrey-di182o05f-q11.html Anonymkode: 47b95...3de Tusen takk! Kanskje jeg får vurdere det... Anonymkode: 47337...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 7. august 2021 #13 Del Skrevet 7. august 2021 Ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå