Gå til innhold

Tær som dovner vekk under markløft

Gjest Elder Millennial

Anbefalte innlegg

Gjest Elder Millennial

De tre ytterste tærne mine dovner ofte vekk på den ene foten når jeg gjør litt tyngre markløft🤔 noen som har opplevd dette og vet hva det kommer av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

De tre ytterste tærne mine dovner ofte vekk på den ene foten når jeg gjør litt tyngre markløft🤔 noen som har opplevd dette og vet hva det kommer av? 

Nerve som kommer i klem kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Kwest skrev (20 minutter siden):

Nerve som kommer i klem kanskje?

Sannsynligvis. Fryktelig plagsomt hvertfall, føler jeg mister litt av den lille balansen jeg har😅 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke noen ekspert, så er jo bare gjetting fra min side😅 Jeg sammenligner det bare med når foten min sovner😅 Skjønt det er jo blodtilførselen som blir kutta av litt. Har litt vanskelig for å se det for meg at det er det som skjer i markløft... men er ikke ekspert som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et tegn på at noe ikke er helt bra. For mye for ryggen din sannsynligvis. Jeg ville snakket med lege før jeg fortsatte trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
Bikbokelsker skrev (6 minutter siden):

Det er et tegn på at noe ikke er helt bra. For mye for ryggen din sannsynligvis. Jeg ville snakket med lege før jeg fortsatte trening.

Har vert hos legen, de kunne ikke finne noe feil. Det syntes ikke det var spesielt bekymringsverdig. Det hender at de dovner bort når jeg går også, men oftere ved markløft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elder Millennial skrev (3 timer siden):

Har vert hos legen, de kunne ikke finne noe feil. Det syntes ikke det var spesielt bekymringsverdig. Det hender at de dovner bort når jeg går også, men oftere ved markløft. 

Har lignende problem av og til som kommer ut av det blå og så går over, ikke tilknyttet markløft. Så har jeg noen fingre som av og til dovner vekk under benkpress. Er ikke spesielt bekymret 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...