Gå til innhold

Har du begynt på julegavelista?

monja

Anbefalte innlegg

Har akkurat skrevet ferdig lista over dem jeg skal kjøpe julegaver til. Hvordan er ståa i heimen din? Har du begynt å tenke på det enda?

Bare lurer jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Er nødt til å få den gjort over tid, så vi faktisk har råd til å leve i desember og.

Har fått kjøpt inn omtrent en tredjedel av pakkene, og tar en tredjedel i hvar måned framover. Sånn at vi i desember har penger til uforutsette innkjøp (siden de alltid kommer :ler: ) og til å kjøpe inn god mat, pynt, og julekakeinngredienser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo kjøpt et par julegaver allerede, men noen liste har jeg ikke, vet jo hvem jeg skal gi til. Det er jo de samme hvert år, familen og venner.

Er det sånn at noen setter opp liste over hva de har kjøpt til de forskjellige og, med pris og alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg gjort... Jeg har også tatt vare på lista over hva jeg kjøpte i fjor, slik det ikke blir kjøpt det samme i år. Jeg har også kjøpt mange julegaver, og funnet ut hva/hvor jeg skal kjøpe de andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at noen setter opp liste over hva de har kjøpt til de forskjellige og, med pris og alt?

Jeg skriver på lista hva jeg kjøper, men ikke med prisen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en bok som jeg skriver opp hva jeg skal kjøpe i julegave eller hva jeg har kjøpt. Greit og ikke kjøpte det samme hvert år. Har helt tilbake til 1995.. Elsker og shoppe julegaver og tenke på hva som kan passe til hvem eller hva vedkommende liker!

*April elsker jula* :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bok som jeg skriver opp hva jeg skal kjøpe i julegave eller hva jeg har kjøpt. Greit og ikke kjøpte det samme hvert år.

*April elsker jula*  :nisse:

Det hørtes skikkelig lurt ut. Det skal jeg og ordne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ha en viss kontroll på hva gavene koster, om jeg ikke har kjøpt alt ferdig til en person. Dvs om jeg kommer over noe søtt til Lille Anna til kr 50, så skriver jeg ned hva jeg har kjøpt og hva det koster, dette fordi jeg kanskje bruker å kjøpe for ca kr 300,- totalt til Lille Anna... :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt ferdig med både foreldre og svigerforeldre. Resten er egentlig ren plankekjøring. Ungene i slekta har alltid milelange ønskelister og mormor baker jeg julegaver til (hun får som regel alle yndlings kakene sine). Gubben er vel det eneste som kan bli litt vanskelig.

Endret av Hannen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo skikkelig flinke.... Jeg og vil være ferdig før desember, da er det jo så mange folk i butikkene........ og bare kaos føles det som.... Skal bli flinkere jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liste som jeg skriver opp gavemuligheter på i løpet av hele året.

Nå er lista nesten ferdig og i dag har jeg handlet mange gaver. Tror jeg manger 5 eller 6 stk nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke begynt enda nei, men jeg lager liste, hvem hva, og ja, pris, hvert år, har ei bok, der skriver jeg også hva vi får.

Det er greit å vite hva vi ga i fjor, så det ikke blir det samme, og ca hvilken pris vi ligger på, fordi jeg glemmer så lett, og om det er lenge mellom vi kjøper gavene, så vil jeg likevel det skal bli "rettferdig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...