AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #21 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg kombinerte, 2 ganger kondis og 2-3 ganger styrke. Fikk synlig strammere bakende (blant annet) av å bytte ut 2 av kondisøktene med styrke. Og bedre kondis, merkelig nok 😅 Anonymkode: 2e388...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #22 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kombinerte, 2 ganger kondis og 2-3 ganger styrke. Fikk synlig strammere bakende (blant annet) av å bytte ut 2 av kondisøktene med styrke. Og bedre kondis, merkelig nok 😅 Anonymkode: 2e388...4d1 Hvordan styrketrening hadde du og hvordan var kondisjonsøktene dine? Jeg har flere som har sagt til meg at dersom jeg vil bygge muskler må jeg droppe den løpinga mi, fordi det visstnok "ødelegger" den byggingen av muskler..? Fikk beskjed om at jeg kunne gå på fjellturer, men at jogging bare var å slutte med om jeg ville oppnå synlige resultater fra styrketrening. Godt å høre at det faktisk er mulig å kombinere! Anonymkode: 7984a...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 5. august 2021 #23 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvordan styrketrening hadde du og hvordan var kondisjonsøktene dine? Jeg har flere som har sagt til meg at dersom jeg vil bygge muskler må jeg droppe den løpinga mi, fordi det visstnok "ødelegger" den byggingen av muskler..? Fikk beskjed om at jeg kunne gå på fjellturer, men at jogging bare var å slutte med om jeg ville oppnå synlige resultater fra styrketrening. Godt å høre at det faktisk er mulig å kombinere! Anonymkode: 7984a...ca0 Det er mye svart-hvitt-tenking dessverre. La meg si det sånn: Du vinner ingen konkurranser i styrkeløft det samme året som du vinner et maraton. Betyr det at du ikke kan klare å oppnå en imponerende fysisk styrke OG kondisjon sammenlignet med den jevne sofasliter eller til og med mosjonist? Med litt smart trening som er lagt opp riktig er det fullt mulig å kombinere disse to tingene med fremragende resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #24 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan styrketrening hadde du og hvordan var kondisjonsøktene dine? Jeg har flere som har sagt til meg at dersom jeg vil bygge muskler må jeg droppe den løpinga mi, fordi det visstnok "ødelegger" den byggingen av muskler..? Fikk beskjed om at jeg kunne gå på fjellturer, men at jogging bare var å slutte med om jeg ville oppnå synlige resultater fra styrketrening. Godt å høre at det faktisk er mulig å kombinere! Anonymkode: 7984a...ca0 Bare se på ingerindubai på insta, hun er ganske fit og definert, og hun både løper mye OG trener mye styrke. Ikke flat rumpe der i gården! Anonymkode: a1dcc...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #25 Del Skrevet 6. august 2021 Slenger meg på spørsmålsrunden her😅 For sterkere hjerte, er det godt nok å trene i sone 3? Anonymkode: 90d5c...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 6. august 2021 #26 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Slenger meg på spørsmålsrunden her😅 For sterkere hjerte, er det godt nok å trene i sone 3? Anonymkode: 90d5c...072 Alt vil monne veldig godt, men du må kanskje ligge litt lenger i sone 3 enn i for eksempel 4 og 5 for å få samme effekt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #27 Del Skrevet 6. august 2021 Sandum.PT skrev (På 5.8.2021 den 21.12): Det er mye svart-hvitt-tenking dessverre. La meg si det sånn: Du vinner ingen konkurranser i styrkeløft det samme året som du vinner et maraton. Betyr det at du ikke kan klare å oppnå en imponerende fysisk styrke OG kondisjon sammenlignet med den jevne sofasliter eller til og med mosjonist? Med litt smart trening som er lagt opp riktig er det fullt mulig å kombinere disse to tingene med fremragende resultater! Godt poeng! Jeg vil nok forsøke å kombinere begge etterhvert. Det ble forresten ingen pulsmåling på meg i dag. Det må vell helst skje på ei tredemølle, og vi fikk sola hit idag så det ble heller en liten fjelltur og joggetur ute. Skal forsøke å måle ved neste økt på mølla Anonymkode: 7984a...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #28 Del Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bare se på ingerindubai på insta, hun er ganske fit og definert, og hun både løper mye OG trener mye styrke. Ikke flat rumpe der i gården! Anonymkode: a1dcc...79b Takk for tips! Skal sjekke hun ut Anonymkode: 7984a...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. august 2021 #29 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Godt poeng! Jeg vil nok forsøke å kombinere begge etterhvert. Det ble forresten ingen pulsmåling på meg i dag. Det må vell helst skje på ei tredemølle, og vi fikk sola hit idag så det ble heller en liten fjelltur og joggetur ute. Skal forsøke å måle ved neste økt på mølla Anonymkode: 7984a...ca0 Så deilig da! Ingen hast for min del, jeg står opp til albuene i bæsj og gulp og har tinnitus på begge ørene for tiden, så har nok å kose meg med i mellomtiden 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå