Gå til innhold

Har fått første vaksinedose

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått første vaksinedose og vurderer å begynne å trene etter å ha nesten vært borte fra treningssenter i et helt år. Tror dere at det er trygt å begynne å trene på treningssenter igjen eller bør man kanskje vente til å ha fått dose nummer 2 for å være mer beskyttet mot deltavarianten av korona?

Noen andre som trener på treningssenter for tiden?

Anonymkode: 02582...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å trene igjen på senter i mai/juni, men det har dessverre ikke blitt så mye trimming de siste ukene.. 😕

Anonymkode: ec7ab...ba3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har fått første vaksinedose og vurderer å begynne å trene etter å ha nesten vært borte fra treningssenter i et helt år. Tror dere at det er trygt å begynne å trene på treningssenter igjen eller bør man kanskje vente til å ha fått dose nummer 2 for å være mer beskyttet mot deltavarianten av korona?

Noen andre som trener på treningssenter for tiden?

Anonymkode: 02582...0d2

Jeg tror det er tryggere for kroppen og helsa  å trene enn å ikke trene, i alle fall. Jeg har trent så lenge det har vært åpent. Det har vært svært lite smitte på treningssenter. I alle fall i min by.😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at 99,99 % av landet har begynt å trene på senter for lengst.

(Dvs. av dem som trener på senter)

Endret av Barbalala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent hele tiden. så fremt det ikke har vært stengt ned. Nå, etter snart 1,5 år siden første nedstengning, er første gang jeg har mottatt melding om at det har vært en som har testet positivt der samtidig som jeg har vært der. Ettersom jeg alltid trener i veldig rolige perioder av dagen, og vasker alt både før og etter, så regner jeg med at jeg er trygg nå og. Har ikke fått beskjed om å teste meg.

Tryggheten på senteret er du den som skaper for deg selv. Vask alt før og etter, og prøv å trene når det er minst mulig folk. Da er avstand enklere å holde og det er lettere å ha kontroll på det apparatet eller de manuale du bruker.

Om det er gruppetimer du tenker på, deltar jeg ikke på dette.Men forstår at renhold er godt ivaretatt der og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...