AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #21 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fine navn, men slå opp brag (engelsk). Anonymkode: 22e85...bc6 Det kommer fra samme rot. Brage kommer fra et eldre norrønt adjektiv bragr som betyr den som er først, eller fremst. Et annet ord fra samme rot er bragd. Syns begge navn er stødige og fine Anonymkode: 9cea8...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #22 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For meg er Jaran/d en dame, da den eneste jeg kjenner som heter det er hunkjønn. Anonymkode: 9d6a1...681 Ikke Jørund? Det er så få damer som heter Jaran/d at de ikke kommer opp i ssbs navnesøk. Anonymkode: 9cea8...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #23 Del Skrevet 4. august 2021 Liker ingen av de. Jaran kjenner jeg en person som heter og det er ei dame. Anonymkode: c40cd...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. august 2021 #24 Del Skrevet 6. august 2021 Liker Brage, men ikke Jaran. Da er Jøran bedre selv om det også er mindre pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 6. august 2021 #25 Del Skrevet 6. august 2021 Brage er fint 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #26 Del Skrevet 7. august 2021 Jeg kjenner en Jaran som er en veldig fin fyr. Gode vibber og like navnet 👍 Anonymkode: 9d24b...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #27 Del Skrevet 7. august 2021 Er Jaran virkelig et navn? Anonymkode: a44c3...899 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #28 Del Skrevet 7. august 2021 Brage er tøft og fint. Kjenner en kar som heter det, hyggelig fyr, så gode assosiasjoner hos meg da. Syns også det passer fint i alle aldre, barnet vil altså vokse fint inn i navnet sitt Anonymkode: 8cb5b...26b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå