AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Til dere som har gjort vannscanning, har dere vært gravide før? Jeg skal ta en fertilitetssjekk, og da skal jeg også ta en vannscanning. Men jeg har vært gravid to ganger før, så jeg vet at jeg kan bli gravid. Er dette noe vits da? Alt har sett fint ut inne i livmoren da jeg har sjekket hos gynekolog. Så jeg lurer på om jeg skal bruke masse penger på å gjøre en vannscanning, eller om det er unødvendig. Vet at de som skal gjennom IVF ofte tar denne undersøkelsen, men vi skal ikke gjennom IVF. Anonymkode: 5a84c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 Har du ikke fått en begrunnelse for hvorfor det er nødvendig med en vannscan? Jeg måtte gjennom en vannscan fordi jeg har hatt et svangerskap utenfor livmoren, og måtte undersøke om egglederne var skadet på noen måte. Det var altså ikke livmoren som skulle undersøkes. Anonymkode: 06477...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 Det hørtes rart ut 🧐 ville absolutt spurt om hva hensikten med undersøkelsen er. Vært gjennom det selv og vært gravid, men vi holder på med IVF… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #4 Del Skrevet 4. august 2021 Nei ikke fått en begrunnelse! Det koster jo litt ekstra. Ringte de opp igjen for å høre om det virkelig er nødvendig, med tanke på at jeg ikke har noe vansker med at egget fester seg og at jeg ikke tror det er der problemet ligger. Men hun i resepsjonen er ingen lege, så hun kunne ikke svare sikkert. Hun skrev ned i notatene hva jeg hadde sagt, så skulle legen bestemme hva det ble til når jeg kommer dit. Må bare høre med dere siden dere har gjort det, var det veldig veldig vondt? 😅 gjør det selvfølgelig hvis det er nødvendig! Fikk beskjed om å ta smertestillende litt før timen Anonymkode: 5a84c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #5 Del Skrevet 4. august 2021 De kan da se om du f.eks har en polypp i livmor. Det er noe som kan gjøre det både vanskelig å bli gravid og føre til spontanaborter. Anonymkode: 938fc...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #6 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): De kan da se om du f.eks har en polypp i livmor. Det er noe som kan gjøre det både vanskelig å bli gravid og føre til spontanaborter. Anonymkode: 938fc...4c0 Ok, takk for forklaring! Anonymkode: 5a84c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #7 Del Skrevet 4. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nei ikke fått en begrunnelse! Det koster jo litt ekstra. Ringte de opp igjen for å høre om det virkelig er nødvendig, med tanke på at jeg ikke har noe vansker med at egget fester seg og at jeg ikke tror det er der problemet ligger. Men hun i resepsjonen er ingen lege, så hun kunne ikke svare sikkert. Hun skrev ned i notatene hva jeg hadde sagt, så skulle legen bestemme hva det ble til når jeg kommer dit. Må bare høre med dere siden dere har gjort det, var det veldig veldig vondt? 😅 gjør det selvfølgelig hvis det er nødvendig! Fikk beskjed om å ta smertestillende litt før timen Anonymkode: 5a84c...de3 Jeg satt så lenge på venteværelset at de smertestillende antakelig var ute av kroppen før jeg kom til… Kan likevel ikke huske at det var spesielt vondt, men ubehagelig var det. Anonymkode: 06477...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #8 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg satt så lenge på venteværelset at de smertestillende antakelig var ute av kroppen før jeg kom til… Kan likevel ikke huske at det var spesielt vondt, men ubehagelig var det. Anonymkode: 06477...69c Uffda! Ok, ubehagelig kan jeg klare. Takk for svar! Anonymkode: 5a84c...de3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå