Caramello Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Hei, Er i utredning grunnet jeg ikke blir gravid. Ingen unormale funn på GU. Fikk i dag svar på at jeg har 3 folikler på over 5 mm (GU'en ble tatt dagen før menstrusjon). Kontordama visste ikke helt hva det betydde, så jeg googlet, men ble ikke klokere 😛 Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #2 Del Skrevet 3. august 2021 Folikkel er den "posen" egget ligger i frem til eggløsning rett og slett 😊 Ofte kan mer enn 1 egg vokse i en syklus, men så fort det største egget slippes, stopper utviklingen på de andre. Det er derfor som regel bare 1 som kan bli befruktet da de andre ikke er helt "modne" når de slippes Anonymkode: 1cd84...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #3 Del Skrevet 3. august 2021 Mine var 4mm på dag 25, og jeg fikk beskjed om at det var normalt. Så 5 mm er nok også normalt da ☺️ Anonymkode: bdc9c...6ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå