AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #21 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-3 den 13.37): Tror nok ikke det er helt vanlig, eller i så fall noe omdiskutert. Mange kan nok kjenne på kvalme og andre symptomer i denne perioden, men mest sannsynlig skyldes kvalmen/symptomene man kjenner en økning av hormonet progesteron (som når en topp ca. 6-10 dager etter eggløsning). Økt progesteron kan gi mange av de samme symptomene som HCG-hormonet, og det kan derfor være veldig forvirrende (og frustrerende!) i denne perioden om man forsøker å bli gravid. Anbefaler derfor ikke å tolke noensærlig utfra symptomer så tidlig - det sikreste svaret får du ved å ta en graviditetstest om et par dager☺️ Dette står f.eks i gravidappen min (og andre steder på nettet) om veldig tidlig graviditet: Anonymkode: 1d1c5...7a1 Hvilken app/ side er det? Anonymkode: d6873...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #22 Del Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvilken app/ side er det? Anonymkode: d6873...ba3 Det er appen Preggers, veldig grei app å følge med på uke for uke i graviditeten☺️ Anonymkode: 1d1c5...7a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #23 Del Skrevet 8. august 2021 Hvordan har denne tråden fått så mange svar? Jeg tror jeg er gravid 7 dpo hver pp på grunn av diverse symptomer hodet mitt dikter opp at jeg har - TR kommer ubønnhørlig hver eneste syklus likevel. Har innstilt meg på å ikke gi alle disse symptomene noe særlig oppmerksomhet fremover, jeg blir bare skuffet uansett. Du får ta en test hvis TR ikke kommer 😊 på nåværende tidspunkt er det relativt umulig å spå om du er gravid, som andre sier her, symptomer i dpo-land er ikke noe å vektlegge. Anonymkode: 5e28b...bbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå