Gå til innhold

Hvor ofte trener du?

La Guapa

Anbefalte innlegg

En vanlig uke:

Mandag: step 60 min

Tirsdag: Ikke trening

Onsdag: styrke 45 min+ spinning 45 min

Torsdag: Ikke trening

Fredag: Step 60 min på morgenen eller spinning 45 min på ettermiddagen

Lørdag: Ikke trening

Søndag: Styrke 45 min

De dagene jeg ikke trener går jeg ofte en liten tur på kvlden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrke firer-splitt, dvs 4 ganger i uka.

Sykler stort sett hver dag til jobb/Blindern, ellers går jeg ca 3-4 ganger i uka før frokost. Ellers prøver jeg å rekke litt joggeturer nå og da.

Før sommersesongen trener jeg kardio nesten hver dag før frokost for å deffe litt....( kvitte meg med underhudsfett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt svett av å se hvor mye noen her trener :roll: Her trenes det en time vannaerobic/svømming i uka, ellers er det turer med hunden og ridning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt svett av å se hvor mye noen her trener  :roll: Her trenes det en time vannaerobic/svømming i uka, ellers er det turer med hunden og ridning.

Er vel slik som med de fleste andre "skrytetråder", at de som føler de har noe de tør stå frem med det gjør det. Det samme gjelder vekttråder, bmi-tråder, cm rundt lår-tråder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen faste tidspunkter eller noe, men jeg svømmer 1-2 ganger i uka, og går turer når jeg føler for det. Hver søndag er samboeren og jeg på lang og hard tur i skogen. Da er vi ute i 3-4 timer, og spiser pølser og koser oss når vi har kommet på toppen.

All treninga gjør vi sammen, siden vi begge sliter med vekta og trenger den motivasjonen vi kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...