Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #21 Del Skrevet 20. september 2005 En vanlig uke: Mandag: step 60 min Tirsdag: Ikke trening Onsdag: styrke 45 min+ spinning 45 min Torsdag: Ikke trening Fredag: Step 60 min på morgenen eller spinning 45 min på ettermiddagen Lørdag: Ikke trening Søndag: Styrke 45 min De dagene jeg ikke trener går jeg ofte en liten tur på kvlden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. september 2005 #22 Del Skrevet 20. september 2005 +/- 5 ganger per uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillcat Skrevet 20. september 2005 #23 Del Skrevet 20. september 2005 Styrke firer-splitt, dvs 4 ganger i uka. Sykler stort sett hver dag til jobb/Blindern, ellers går jeg ca 3-4 ganger i uka før frokost. Ellers prøver jeg å rekke litt joggeturer nå og da. Før sommersesongen trener jeg kardio nesten hver dag før frokost for å deffe litt....( kvitte meg med underhudsfett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 20. september 2005 #24 Del Skrevet 20. september 2005 Blir litt svett av å se hvor mye noen her trener Her trenes det en time vannaerobic/svømming i uka, ellers er det turer med hunden og ridning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Ursula) Skrevet 20. september 2005 #25 Del Skrevet 20. september 2005 Det blir ikke trent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 20. september 2005 #26 Del Skrevet 20. september 2005 Blir litt svett av å se hvor mye noen her trener Her trenes det en time vannaerobic/svømming i uka, ellers er det turer med hunden og ridning. ← Er vel slik som med de fleste andre "skrytetråder", at de som føler de har noe de tør stå frem med det gjør det. Det samme gjelder vekttråder, bmi-tråder, cm rundt lår-tråder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 20. september 2005 #27 Del Skrevet 20. september 2005 Meget sjelden. Når jeg først trener tar jeg meg en joggetur eller lang spasertur, men særlig ofte skjer det dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 20. september 2005 #28 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har ingen faste tidspunkter eller noe, men jeg svømmer 1-2 ganger i uka, og går turer når jeg føler for det. Hver søndag er samboeren og jeg på lang og hard tur i skogen. Da er vi ute i 3-4 timer, og spiser pølser og koser oss når vi har kommet på toppen. All treninga gjør vi sammen, siden vi begge sliter med vekta og trenger den motivasjonen vi kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå