La Guapa Skrevet 19. september 2005 #1 Del Skrevet 19. september 2005 Lurer bare.... hvor ofte blir det trent? Jeg har hatt min første uke med trening tre dager i uka. Noen sier at det ikke er vits i å trene oftere? La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. september 2005 #2 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg trener 4-5 ganger i uka, dersom jeg ikke er syk eller har det kjempetravelt (noe som foregår sjelden). Veksler mellom spinning, jogging, aerobic, sykling og styrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 19. september 2005 #3 Del Skrevet 19. september 2005 Aldri.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. september 2005 #4 Del Skrevet 19. september 2005 Aldri, hvis ikke man skal regne med spaserturen til og fra jobb hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 19. september 2005 #5 Del Skrevet 19. september 2005 blir en gang i uka, da jogger jeg. har ikke tid eller ork til mer! men lurer på hvordan det skal gå når det blir kaldt ute, ser for meg at det blir lite trening på meg da... :icon_neutral: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #6 Del Skrevet 19. september 2005 5-6 ganger i uka. Da tatt med alt fra gåturer til skikkelige sykkelturer. Prøver gjøre NOE hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. september 2005 #7 Del Skrevet 19. september 2005 3-4 ganger i uka. Varierer mellom spinning, styrke og aerobic. Ganske uaktuelt å gå/sykle til jobben da jeg har 4,5 mil en veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 19. september 2005 #8 Del Skrevet 19. september 2005 2 ganger fast, noen ganger 3. I tillegg kommer gåing og sykling i løpet av uka, siden jeg ikke har bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #9 Del Skrevet 19. september 2005 Tre ganger i uka. Har vært oppe i syv ganger pr uke med 2 økter flere av gangene. Ble overtrent og fikk beskjed av lege om å prøve å holde meg til 3 ganger. går turer og er aktiv hver dag, men ikke så mye at svetten renner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inar Skrevet 19. september 2005 #10 Del Skrevet 19. september 2005 To til tre ganger i uken, jeg prøver å holde det i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 19. september 2005 #11 Del Skrevet 19. september 2005 Prøver å trene 3-4 ganger i uka, men i det siste har det bare blitt 2... Det er vel en fordel å ha en hviledag innimellom, men jeg tror man godt kan ha utbytte av å trene mer enn 3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 19. september 2005 #12 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg trener 4-5 ganger i uka, dersom jeg ikke er syk eller har det kjempetravelt (noe som foregår sjelden). Veksler mellom spinning, jogging, aerobic, sykling og styrke. ← samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #13 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg trener 4-6 ganger i uka. Har et split-program med ren styrketrening (2-3 dager i uka) og så spinner jeg 2-3 ganger i uka i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 19. september 2005 #14 Del Skrevet 19. september 2005 Svært, svært sjelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 19. september 2005 #15 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg pleier trene 4-5 ganger i uka - normalt. Men nå har jeg vært unormal en stund og ikke fått trent noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 19. september 2005 #16 Del Skrevet 19. september 2005 Trener 3 (klokke)timer x 4 på skolen. Onsdager trener jeg etter skolen 4-7, pluss noen søndager. Går også en del turer med hunden. Er noen ganger på treningssenteret også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. september 2005 #17 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg prøver å trene styrke 3 ganger i uka. I tillegg svømmer jeg 2 ganger i uka før jobb. Ellers går jeg tur med hunden, den skal ha tur hver dag, men det er ikke jeg som går hver dag og jeg går ikke alltid like langt. Mellom 30 og 90 minutter alt etter vær og lyst. Når jeg tenker på at jeg ikke trente i det hele tatt tidligere så syns jeg dette er ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 19. september 2005 #18 Del Skrevet 19. september 2005 Prøver å få trent iallefall 2-3 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 19. september 2005 #19 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vet ikke om treningsstudiofrikene her inne anser det som godkjent trening ( ), men jeg går turer hver dag med hundene. Skal begynne på igjen med ridningen nå i høst, og det blir vel et par-tre ganger i uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 19. september 2005 #20 Del Skrevet 19. september 2005 Trener 2-3 ganger i uken på 3T. i tillegg så går jeg turer med bikkja hver eneste dag. Den ene turen er på over 1 time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå