AnonymBruker Skrevet 10. august 2021 #61 Del Skrevet 10. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Syns Alica Smith er nydelig ! Anonymkode: 639c6...824 Hun er på en måte så pen at hun blir kjedelig.. Anonymkode: 3278f...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 11. august 2021 #62 Del Skrevet 11. august 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep, personangrep, avsporinger og bilder med opphavsrett. (Du kan ikke laste opp bilder direkte i forumet som du ikke har rettighetene til, du må linke dem inn - se denne tråden for presisering). Vintermorgen, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #63 Del Skrevet 11. august 2021 Trøst skrev (På 2021-8-8 den 13.07): Overhodet ikke. tarantulla skrev (På 2021-8-8 den 1.21): La oss for all del rangere toppidrettsutøvere i verdenstoppen etter hvor fine man (menn) synes de er å se på... Er det rart man blir hardbarka, gretten feminist? Det blir det samme som om kvinner ville ha vist forståelse at menn ble bitre incels fordi kvinnene søker etter ressurssterke, høye menn. Har dere forståelse for det? Hvis ikke, kaster dere stein i glasshus. Anonymkode: 3278f...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 11. august 2021 #64 Del Skrevet 11. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir det samme som om kvinner ville ha vist forståelse at menn ble bitre incels fordi kvinnene søker etter ressurssterke, høye menn. Har dere forståelse for det? Hvis ikke, kaster dere stein i glasshus. Anonymkode: 3278f...4af Syns ikke den sammenligningen er rettferdig. Det er en enorm forskjell på å være feminist og å ønske kvinner døde og mishandlet fordi de ikke gir deg sex. Endret 11. august 2021 av Trøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #65 Del Skrevet 11. august 2021 Trøst skrev (2 minutter siden): Syns ikke den sammenligningen er rettferdig. Det er en enorm forskjell på å være feminist og å ønske kvinner døde og mishandlet fordi de ikke gir deg sex. Men her generaliserer du alle menn som onde, og alle kvinner som gode. Tror du ikke det fins incels blant menn som ikke er hatefulle, og det finnes garantert feminister som er så ekstreme at de ønsker enkelte menn døde. Anonymkode: 3278f...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 11. august 2021 #66 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men her generaliserer du alle menn som onde, og alle kvinner som gode. Tror du ikke det fins incels blant menn som ikke er hatefulle, og det finnes garantert feminister som er så ekstreme at de ønsker enkelte menn døde. Anonymkode: 3278f...4af Jeg tror mennesker generelt er forskjellige, uavhengig av kjønn og etnisitet. Og jeg har absolutt ingen interesse av å fortsette en diskusjon med noen som ikke klarer å ta innover seg det de leser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #67 Del Skrevet 11. august 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Jeg tror mennesker generelt er forskjellige, uavhengig av kjønn og etnisitet. Og jeg har absolutt ingen interesse av å fortsette en diskusjon med noen som ikke klarer å ta innover seg det de leser. Der er vi tydeligvis begge like dårlige, i så fall. Kanskje se på seg selv før man dømmer andre. At du ikke gidder fortsette en diskusjon er vel heller mangelen på argumenter. Du tenker at incels = menn som er desperate etter sex, og ønsker kvinner mishandlet og døde. Du skriver det jo selv svart på hvitt, uten at det finnes rom for variabler innen denne gruppen. Hvis ikke det er å generalisere vet ikke jeg.. Den første setningen din i innlegget ditt jeg nå siterte, viser at du prøver å hente deg inn. At kvinner ikke aksepterer mannskulturen er deres problem. Vi kommenterer kropp, ser på kropp og fleiper rundt det. Vi liker veldreide kropper, enkelt og greit. Kun damehåndball på landslaget jeg ser på med sportslig interesse hva gjelder kvinner. Damer gjør det samme med menn, de slipper bare billigere unna. Det fins ikke den mannen som reagerer på at kvinner seksualiserer menn. At man prøver å degradere mannens seksualitet til noe skittent og umoralsk, er bare beviset på feminismens inntog. Anonymkode: 3278f...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 11. august 2021 #68 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Der er vi tydeligvis begge like dårlige, i så fall. Kanskje se på seg selv før man dømmer andre. At du ikke gidder fortsette en diskusjon er vel heller mangelen på argumenter. Du tenker at incels = menn som er desperate etter sex, og ønsker kvinner mishandlet og døde. Du skriver det jo selv svart på hvitt, uten at det finnes rom for variabler innen denne gruppen. Hvis ikke det er å generalisere vet ikke jeg.. Den første setningen din i innlegget ditt jeg nå siterte, viser at du prøver å hente deg inn. At kvinner ikke aksepterer mannskulturen er deres problem. Vi kommenterer kropp, ser på kropp og fleiper rundt det. Vi liker veldreide kropper, enkelt og greit. Kun damehåndball på landslaget jeg ser på med sportslig interesse hva gjelder kvinner. Damer gjør det samme med menn, de slipper bare billigere unna. Det fins ikke den mannen som reagerer på at kvinner seksualiserer menn. At man prøver å degradere mannens seksualitet til noe skittent og umoralsk, er bare beviset på feminismens inntog. Anonymkode: 3278f...4af Lag deg en bedre middag og sett på en god film, og pust med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 11. august 2021 #69 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det blir det samme som om kvinner ville ha vist forståelse at menn ble bitre incels fordi kvinnene søker etter ressurssterke, høye menn. Har dere forståelse for det? Hvis ikke, kaster dere stein i glasshus. Anonymkode: 3278f...4af Nå sa jeg ikke at alle menn nedvurderer kvinner på denne måten, tvert imot. De menn jeg kjenner klarer å se flere sider ved kvinner enn bare utseende. I de miljøene jeg ferdes er utseende og "suksess" lite viktig. Incels har en tendens til å hate alle av kvinnekjønn uansett, muligens også sine egne mødre. Hva betyr egentlig "ressurssterk" for deg? Bare penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #70 Del Skrevet 11. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Der er vi tydeligvis begge like dårlige, i så fall. Kanskje se på seg selv før man dømmer andre. At du ikke gidder fortsette en diskusjon er vel heller mangelen på argumenter. Du tenker at incels = menn som er desperate etter sex, og ønsker kvinner mishandlet og døde. Du skriver det jo selv svart på hvitt, uten at det finnes rom for variabler innen denne gruppen. Hvis ikke det er å generalisere vet ikke jeg.. Den første setningen din i innlegget ditt jeg nå siterte, viser at du prøver å hente deg inn. At kvinner ikke aksepterer mannskulturen er deres problem. Vi kommenterer kropp, ser på kropp og fleiper rundt det. Vi liker veldreide kropper, enkelt og greit. Kun damehåndball på landslaget jeg ser på med sportslig interesse hva gjelder kvinner. Damer gjør det samme med menn, de slipper bare billigere unna. Det fins ikke den mannen som reagerer på at kvinner seksualiserer menn. At man prøver å degradere mannens seksualitet til noe skittent og umoralsk, er bare beviset på feminismens inntog. Anonymkode: 3278f...4af Kvinner seksualiserer menn, ja, men ikke like åpenbart og vrælete som menn, men i tillegg beundrer de både menn OG kvinner. I tillegg seksualiserer menn oftere kvinner på en måte som ofte er ugreit. De kommenterer kropp før man er ute av veien, sånn at man må høre det i tillegg. Mange kvinner synes dette er ubehagelig og/eller ekkelt og tar det ikke som et kompliment. Jeg anser det faktisk delvis som umoralsk å prakke seksualiteten sin på intetanende folk. Noen menn er extra sosialt bak mål, kjenner ikke sin besøkelsestid og snakker om digge kvinner til daten sin. Nå er jeg ikke jeg en av de som sitter og skråler med venninnegjengen om hvor deilig den og den er og derfor er blir jeg ikke særlig sjarmert av menn som driver med det heller. Det er ikke feminismen alene som har degradert menns seksualitet til noe ekkelt. Bildet av den patetiske mannen som runker tror jeg ikke er pga. feminismen. At det finnes en del menn som er så takknemlige for at de får ligge med kvinner og ikke kan skjønne at noen vil ligge med menn, og at kvinner er det deilige kjønnet som mannen er så heldig at han kan få pule, bygger også opp om det bildet. Menn kunne med fordel seksualisert sitt eget kjønn litt mer, altså faktisk tenke på seg selv som et kjønn som kan være nettopp sexy, slik som kvinner kan tenke om seg selv. Anonymkode: 9911e...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå