Gå til innhold

Er det utroskap?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei, jeg har datet en mann i noen måneder. Vi er ikke kjærester, men har snakket om å være eksklusive. 

Jeg hadde sex med en annen i fylla, uten å huske noe som helst, kun det som er blitt fortalt i etterkant. Jeg vet at det fortsatt er feil, og at jeg sannsynligvis har tatt en egen beslutning selv om jeg har vært full. 

Jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg forteller det til daten min vil han nok avslutte det. Jeg har følelser for han og kan se for meg en fremtiden med denne personen. Føler uansett at det er feil å gå inn i et forhold uten å fortelle det… Vet bare ikke hva som veier opp mest.

Ønsker ikke noe hat, men gode tips hvis noen har det. Det er virkelig en vanskelig situasjon.

Anonymkode: 12e14...5eb

Det er så utroskap som det kan få blitt. 

At du kan ha sex med andre uten å vite det hørtes ut som en dårlig unnskyldning for å være løs.. 

Anonymkode: f0aa0...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei, jeg har datet en mann i noen måneder. Vi er ikke kjærester, men har snakket om å være eksklusive. 

Jeg hadde sex med en annen i fylla, uten å huske noe som helst, kun det som er blitt fortalt i etterkant. Jeg vet at det fortsatt er feil, og at jeg sannsynligvis har tatt en egen beslutning selv om jeg har vært full. 

Jeg er ekstremt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Hvis jeg forteller det til daten min vil han nok avslutte det. Jeg har følelser for han og kan se for meg en fremtiden med denne personen. Føler uansett at det er feil å gå inn i et forhold uten å fortelle det… Vet bare ikke hva som veier opp mest.

Ønsker ikke noe hat, men gode tips hvis noen har det. Det er virkelig en vanskelig situasjon.

Anonymkode: 12e14...5eb

Har vært i samme situasjon. Jeg dumpa henne. Orker ikke folk som ikke klarer holde seg selv om de drikker. 

Skrevet

Jeg tenker at så lenge man aldri sier det og bruker kondom så er det ikke utroskap.

Jeg har kun sex en gang, deretter ghoster jeg de. Jeg er utro fordi dama presser meg til det. Det er min måte og ta hevn på. Det booster også ego litt da jeg har alle damene jeg har pult på kamerarullen min 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Dilemma! 

Om det ikke var et forhold når det skjedde, altså ikke snakket om å være eksklusive, så er det kanskje ikke nødvendig. 

Samtidig om dette blir et forhold er det fint å starte med korta på bordet. 

Jeg husker jeg klina med en fyr i fylla (lenge siden). Jeg var i et langvarig forhold. Jeg var så sjokkert dagen etter når jeg kom på dette og fortalt det med en gang. Ble vel så og si avholdsmenneske også. Det å fortelle var det lureste jeg har gjort og det styrket tilliten til meg, mer enn den ødela. 

Anonymkode: c9f6f...82b

AnonymBruker
Skrevet
Alpelue skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at så lenge man aldri sier det og bruker kondom så er det ikke utroskap.

Jeg har kun sex en gang, deretter ghoster jeg de. Jeg er utro fordi dama presser meg til det. Det er min måte og ta hevn på. Det booster også ego litt da jeg har alle damene jeg har pult på kamerarullen min 🙂

Ok.

Anonymkode: 5aaff...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke alle som er så harde og dømmende på "utroskap". Kvinneguiden er full av bitre single personer som har blitt utsatt for utroskap. Så de vil naturligvis hate sånne som deg.

Anonymkode: 11dfc...003

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sagt noe. 

Anonymkode: 44ae8...995

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...