Gå til innhold

Jeg er lei av alt OL gnålet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha lol ja sånn er verden. Kommer vært fjerde år så du får jo en pause i mellom.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det har vært veldig lite om OL i år i forhold til tidligere år. 

Anonymkode: 1fba2...107

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid noen som må syte når det er (spesielt) sportsbegivenheter? SÅ mye er det da virkelig ikke du blir utsatt for det - da oppsøker du det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Teatrica skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er det alltid noen som må syte når det er (spesielt) sportsbegivenheter? SÅ mye er det da virkelig ikke du blir utsatt for det - da oppsøker du det!

Får det jo tett i fleisen når jeg åpner nettavisene.

venom31 skrev (7 minutter siden):

Ta det med ro. Etter søndag er det over.

Bra.

Anonymkode: 3875c...b6c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns det har vært veldig lite om OL i år i forhold til tidligere år. 

Anonymkode: 1fba2...107

Enig, det meste foregår på natten og det mest spennende så langt var visst at noe ble vist på en betalingskanal. Jeg hadde egentlig tenkt å følge med på fotball, så oppdaget jeg at det neste ner over. Akkurat der en enorm kontrast til EM, selv om det heller ikke er de beste spillerne som deltar.

Anonymkode: 4ed3f...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får det jo tett i fleisen når jeg åpner nettavisene.

Bra.

Av de 13 øverste sakene på VG akkurat nå, handler 3 om OL... Dét klarer du faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Humle Brumle said:

Haha lol ja sånn er verden. Kommer vært fjerde år så du får jo en pause i mellom.

Trodde det var OL annethvert år. Der kan du se 😂

Anonymkode: ec89c...0b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke snart over?

Men for HELVETE!!! Hvordan kan det bli for mye OL? Bare SKRU av TVen. Bare IKKE les OL-artiklene. Er du fanget av IS og blir tvunget til å se på OL? 

Ta deg en tur i skogen, din lasaron. 

Anonymkode: 3f89c...ab2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag enda være, bare fordi en tulling vant en gullmedalje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I dag enda være, bare fordi en tulling vant en gullmedalje. 

Jeg regner med at du mener verre?

Framfor å irritere deg over idrett på nett og tv, kan du jo melde deg på et norskkurs :)

Anonymkode: 6a215...573

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir aldri lei av OL. Utrolig givende og flott idrett. Det finnes  utrolig nok noen som ikke liker idrett. De må ha et fattig liv. Sport er det beste jeg ser på tv. Men det finnes alltid noen surpomper. 

Anonymkode: 29041...e5a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Teatrica skrev (20 timer siden):

Det tar opp mye plass på forsidene til alle nettaviser, plass som kunne vært brukt til å informere folk om viktige saker. Av de 20 øverste artiklene på nrk.no så er hele 9 av de om OL. Mye av det med veldig fokus på en eller tre sportskjendiser som løper fort eller noe.

Men når det ikke er OL så er det gjerne noe annet sport som tar opp mye av den plassen.

(Synes heller ikke andre hobbyer burde ta opp så mye plass som sport gjør, så det handler ikke om at jeg er spesielt imot sport som hobby.)

Anonymkode: 02698...b29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt idiotisk at voksne folk bruker livet sitt på å løpe/hoppe/gå på ski og andre helt teite samfunnsunyttige ting. Det hadde vært bedre hvis de satt i kassa på rema og gjorde noe nyttig. 

Anonymkode: 96221...a0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo helt idiotisk at voksne folk bruker livet sitt på å løpe/hoppe/gå på ski og andre helt teite samfunnsunyttige ting. Det hadde vært bedre hvis de satt i kassa på rema og gjorde noe nyttig. 

Det du skal huske er at veldig mange av de som er i verdenstoppen betaler mye skatt til Norge. Therese Johaug tjener ca 10 mill et vanlig år uten covid-19, det blir da betalt ganske mye skatt til Norge AS da.

Anonymkode: c4442...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nja, du kan jo si det samme om alle andre underholdere: musikere, kunstnere osv. Jeg synes underholdning har en sammfunnsfunksjon.

Problemet er ikke at noen klarer å livnære seg ved å underholde andre med hobbyen sin, men at det er så ekstremt fokus på denne ene typen hobby.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Nja, du kan jo si det samme om alle andre underholdere: musikere, kunstnere osv. Jeg synes underholdning har en sammfunnsfunksjon.

Problemet er ikke at noen klarer å livnære seg ved å underholde andre med hobbyen sin, men at det er så ekstremt fokus på denne ene typen hobby.

Og at de tjenere millioner på millioner på denne idiotien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg regner med at du mener verre?

Framfor å irritere deg over idrett på nett og tv, kan du jo melde deg på et norskkurs :)

Anonymkode: 6a215...573

Trenger ikke det fikk 5 i norsk. 

Hørt om autokorrektur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat i dag tar det jo litt av, kan jeg innrømme. Vi er aldri norskere enn når vi tror at hele verden er stumme av beundring over en nordmann som har løpt 400 meter hekk. Mulig vi burde tenke tilbake og prøve å huske hvor mye noen av oss brydde oss om akkurat 400 meter hekk før Warholm kom på banen. 

Anonymkode: 4ed3f...8ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...