Gå til innhold

Dekker nav ferietur for barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest laPistola
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber fullt. 100 % turnus. 1 inntekt. Har heller Ikke råd til ferie. Hvem støtter oss i full Jobb som også fikk skattesmell på 420 000 året i årslønn. 😏🙄

Anonymkode: d41a4...e40

Sikkert mulig og få støtte til noe via kommunen, frivillige, feriekoloni, røde kors. Du får selvsagt ikke sosialhjelp med så høy lønn. Antar at du visste at du skulle få skattesmell og har satt av fra det du har skattet for lite i fjor? Hvorfor fikk du ikke feriepenger? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg jobber fullt. 100 % turnus. 1 inntekt. Har heller Ikke råd til ferie. Hvem støtter oss i full Jobb som også fikk skattesmell på 420 000 året i årslønn. 😏🙄

Ingen som stopper deg fra å søke nav om midler til ferie?! Men alt i alt har du nok større økonomisk frihet enn en på sosialhjelp…

Anonymkode: d99ba...d87

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan jeg ikke tenke meg at de gjør. Barn ha f.eks vintersko, men de ikke reise på ferie. 

Anonymkode: f7950...909

Barn måå ikke gå på en fritidsaktivitet heller,men de vil ikke at barn skal føle seg utenfor pga foreldrene ikke har råd til det.

Anonymkode: f37ce...49b

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Får du skattesmell så har du for dårlig kontroll på økonomien og det er din egen feil 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5a285...649

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Får du skattesmell så har du for dårlig kontroll på økonomien og det er din egen feil 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 5a285...649

Og forskjellen på det og sosialhjelp? WTF? Hun er nå i jobb i motsetning til andre.

Anonymkode: 00506...b1f

• Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...