Gå til innhold

Gave til halvsøster konfirmasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva mener du? 

Anonymkode: 881c1...d27

Jeg sletta opprinnelig tekst i innlegget #18 fordi jeg rota med svarene. Egentlig kunne jeg redigert med kun et punktum :flau:Så skrev jeg et nytt innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kruspersilletaco
AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 19.44):

Er ikke sikker I det hele tatt, min sønn har veldig lyst å gi henne noe, men jeg vet ikke hva som er normalt å gi fra søsken.. 

Anonymkode: 881c1...d27

Du kan ikke spørre far da? Hvis jeg skal gjette, så vil jeg gjette at far blir sur og fornærmet dersom dette barnet står på to gaver.. Det er normalt at far ordner med gave fra seg selv om alle søsken til konfirmanten som han også er far til

Men siden du skriver at sønnen din vil ha med gave selv, så er det jo bare å kjøpe. Da sier han nok til far også, at han var med å valgte gaven.

Jeg er nok bare litt brent av å se alle konfliktene noen ekser klarer å lage av ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med halvsøsken og mine og dine barn...

Anonymkode: 613f5...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt NOK 500,- fra sønnen og kjøpt en blomsterbukett fra meg. 

Anonymkode: 00610...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå sønnen din ringe sin far og spørre: Pappa, jeg vil gi Leah en konfirmasjonspresang, har du tenkt på noe bare fra meg, eller kan jeg be mamma hjelpe meg med det? 

Anonymkode: aa996...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, kruspersilletaco said:

Du kan ikke spørre far da? Hvis jeg skal gjette, så vil jeg gjette at far blir sur og fornærmet dersom dette barnet står på to gaver.. Det er normalt at far ordner med gave fra seg selv om alle søsken til konfirmanten som han også er far til

Men siden du skriver at sønnen din vil ha med gave selv, så er det jo bare å kjøpe. Da sier han nok til far også, at han var med å valgte gaven.

Jeg er nok bare litt brent av å se alle konfliktene noen ekser klarer å lage av ingenting..

Eller han kan bli sur om han i det hele tatt får spm ang noe han mener. Jeg bare burde vite 😬 er ikke konflikter mellom oss utav ingenting heller 😉

Anonymkode: 881c1...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...