Gå til innhold

Når er det sannsynlig at EL var

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde positiv EL strips på lørdag, veldig sterk søndag og negativ i dag. Hadde kun sex lørdag for jeg var litt dårlig i går og nå er jeg redd det ikke var riktig tidspunkt eller "nok".. Når er best tidspunkt? 

Anonymkode: f0aae...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du burde regne positiv EL test 48 timer etter den sterkeste streken på eggløsningstesten. Så du burde regne fra søndag, der EL er på tirsdag. Fint at du hadde sex på lørdag, men du burde fortsette å ha sex i flere dager ☺️

Anonymkode: 346e2...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du burde regne positiv EL test 48 timer etter den sterkeste streken på eggløsningstesten. Så du burde regne fra søndag, der EL er på tirsdag. Fint at du hadde sex på lørdag, men du burde fortsette å ha sex i flere dager ☺️

Ops mente å skrive at du burde regne eggløsning fra 48 timer etter den sterkeste streken på eggløsningstesten, haha. Så du burde regne fra søndag, der EL er på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg hadde positiv EL strips på lørdag, veldig sterk søndag og negativ i dag. Hadde kun sex lørdag for jeg var litt dårlig i går og nå er jeg redd det ikke var riktig tidspunkt eller "nok".. Når er best tidspunkt? 

Anonymkode: f0aae...bf8

Tipper eggløsning er i dag. Kjør en ekstra runde i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Keg pleier å ha eggløsning første dagen testen er negativ etter positiv. Så i mitt tilfelle så har eggløsningen nettopp skjedd eller skjer i de nærmeste timene.. gjelder det deg også så er eggløsningen idag mest sannsynlig, kunne ha skjedd natt til idag også. 

Anonymkode: 45a92...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...