AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #1 Del Skrevet 2. august 2021 Erfaringer med de? Er det verdt å kjøpe tidligtest? Gir de skyggestreker? Jeg ønsker å teste tidlig. Anonymkode: bdddd...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #2 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg ville valgt de vanlige testene. Jeg fikk strek på vanlig test 9 dpo i denne graviditeten. Anonymkode: 2cd6a...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville valgt de vanlige testene. Jeg fikk strek på vanlig test 9 dpo i denne graviditeten. Anonymkode: 2cd6a...eba Jeg også! Pluss jeg opplevde en del skyggestreker på tidligtestene som bare skapte unødvendig falske forhåpninger og stress. Anonymkode: e7c4f...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 2. august 2021 #4 Del Skrevet 2. august 2021 Enig i kommentarene over. For meg ble det clearblue tidlig test (positiv dpo 9) som definitivt ga sterkest strek tidlig og aldri skyggestrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #5 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg har god erfaring med tidligtestene fra babyplan. Fikk positiv test 8 dpo De vanlige testene ble positive 10 dpo, sånn til sammenligning. Har hørt mange snakke om skyggestreker på disse, men har selv ikke opplevd dette, til tross for at jeg var testegal da jeg prøvde. 😝 Anonymkode: 8eb10...32f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Del Skrevet 2. august 2021 Vel. Babyplan-testene jeg fikk i posten forrige mnd var one-step tester, så jeg føler meg lurt. Tipper alle er det. Anonymkode: 7a6e4...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #7 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel. Babyplan-testene jeg fikk i posten forrige mnd var one-step tester, så jeg føler meg lurt. Tipper alle er det. Anonymkode: 7a6e4...771 Har du klaget til de? Sendt de Email eller noe? Anonymkode: bdddd...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 2. august 2021 #8 Del Skrevet 2. august 2021 Fikk utslag like tidlig på tidligtestene som de vanlige strimlene. Ergo hjalp ikke tidligtestene noe, og jeg syns det var bortkastet penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå