Gå til innhold

Ingen så på meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på tur med familien i dag. Og ingen jenter der vi dro så på meg eller prøvde å flørte med meg. Jeg visste at jeg er for stygg til å noen gang ha sex og kjæreste. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det vanlig å flørte med noen som har hele familien på slep? 🙄

Anonymkode: dc864...a0f

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var turen til et sted der single skulle møtes? Hvis det burde du nok la familien bli igjen hjemme neste hang 

Anonymkode: 5cac2...aae

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var turen til et sted der single skulle møtes? Hvis det burde du nok la familien bli igjen hjemme neste hang 

Anonymkode: 5cac2...aae

Nei men det var jenter der. Men INGEN så på meg. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei men det var jenter der. Men INGEN så på meg. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Jenter er mestre i det å se på en uten at du ser det. Tro meg, de er blitt studert. 

 

Anonymkode: dc864...a0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg var på tur med familien i dag. Og ingen jenter der vi dro så på meg eller prøvde å flørte med meg. Jeg visste at jeg er for stygg til å noen gang ha sex og kjæreste. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Buhu skaff hjelp og veiledning 

Anonymkode: d13ca...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Buhu skaff hjelp og veiledning 

Anonymkode: d13ca...077

Hva slags?

Anonymkode: bd9c7...73e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nei men det var jenter der. Men INGEN så på meg. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Er det mulig å være mer sytete? 
 

Hva så om ingen så på deg eller flørtet med deg? Det er jo ikke slik at hver gang en jente går ut døra, så er det fullt av menn som prøver å flørte med henne eller ser på henne. Eneste er jo om hun er sykt pen, men det samme gjelder jo også for menn.

Anonymkode: 654c6...d0f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jenter er mestre i det å se på en uten at du ser det. Tro meg, de er blitt studert. 

 

Anonymkode: dc864...a0f

Dummeste jeg har hørt, men "takk skal du ha for trøsten"! 
Jeg husker i hvertfall blikkene og kommentarene / flørten som ble sendt mellom oss kusiner og nevøer i "den alderen". Det ble ikke noe mer enn det, men man prøver seg ut i den alderen for å se hva som funker og så er det veldig spennende da 🙈🙉🙊

Anonymkode: fbf97...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags?

Anonymkode: bd9c7...73e

Ikke bry deg med det den personen skriver. Det er bare enn sånn bitter personlighet som bare skriver dritt til andre fordi personen har såpass store problemer med seg selv at for å føle seg bra så må andre trykkes ned. 

Ikke tving frem kjærligheten, den dukker opp når du minst aner det. I mellomtiden så lær deg å elske deg selv, det gjør deg nemlig enda mer elskverdig ♥️ Bare ikke end opp som en tragisk ufordragelig klyse så står å kysser bicepsene sine osv.. 

Anonymkode: dc864...a0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dummeste jeg har hørt, men "takk skal du ha for trøsten"! 
Jeg husker i hvertfall blikkene og kommentarene / flørten som ble sendt mellom oss kusiner og nevøer i "den alderen". Det ble ikke noe mer enn det, men man prøver seg ut i den alderen for å se hva som funker og så er det veldig spennende da 🙈🙉🙊

Anonymkode: fbf97...794

Mellom kusiner og nevøer..? Er det vanlig? 😬

Anonymkode: dc864...a0f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det vanlig å flørte med noen som har hele familien på slep? 🙄

Anonymkode: dc864...a0f

Incest en lek for hele familien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg husker i hvertfall blikkene og kommentarene / flørten som ble sendt mellom oss kusiner og nevøer i "den alderen"

🥴

Anonymkode: 871ad...495

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det mulig å være mer sytete? 
 

Hva så om ingen så på deg eller flørtet med deg? Det er jo ikke slik at hver gang en jente går ut døra, så er det fullt av menn som prøver å flørte med henne eller ser på henne. Eneste er jo om hun er sykt pen, men det samme gjelder jo også for menn.

Anonymkode: 654c6...d0f

Jeg kunne ha flørtet med dem hvis de møtte blikket mitt. Men kanskje jeg har lave krav da. Kanskje jeg bare burde prøve meg på modeller. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kunne ha flørtet med dem hvis de møtte blikket mitt. Men kanskje jeg har lave krav da. Kanskje jeg bare burde prøve meg på modeller. 

Anonymkode: bd9c7...73e

Ja, gjør det… 

Anonymkode: 654c6...d0f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet

Det er en befrielse når du først innser hvor mye fred og ro du egentlig har. 

Har kompiser som aldri får fred fra kvinnfolk og må forholde seg til dritten deres.

Nei vær glad. Ta deg en runk og ha det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er alle som ser på noen de som vil ha sex og være kjæreste? Jeg ser på mange, men ikke av de grunnene

Anonymkode: a830d...072

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙄🙄🙄🙄🙄

Håper for Guds skyld du troller, men la oss leke at du mener det..

Begynn i terapi..

Jeg som kvinne unngår bevisst øyekontakt med andre menn spesielt. Jeg unngår så godt jeg kan å se i retningen hvor det er menn. 

Grunnen er nettopp mye uønsket oppmerksomhet. 

Nå er jeg i forhold og ønsker absolutt ikke å havne i noen situasjon, men selv når jeg var singel unngikk jeg det for alt jeg kunne. Jeg finner det bare så ubehagelig.  Det er også ganske mange faktorer som spiller inn 

-sivilstatus 

-generell interesse for å ville "connecte" med noen

-omgivelser og plass. Er jeg på butikken, treningssenter, opptatt med andre ting generelt? Ikke gidd er du grei, jeg er ikke i det rette mindsettet til å flørte.

Er ikke så svart og hvitt. Å være så selvkritisk er utrolig turn off, får en ekkel følelse av sånne folk. Løper i motsatt retning da det skriker røde flagg lang vei. Som sagt... søk hjelp, god bedring og lykke til 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterjente92 skrev (20 minutter siden):

🙄🙄🙄🙄🙄

Håper for Guds skyld du troller, men la oss leke at du mener det..

Begynn i terapi..

Jeg som kvinne unngår bevisst øyekontakt med andre menn spesielt. Jeg unngår så godt jeg kan å se i retningen hvor det er menn. 

Grunnen er nettopp mye uønsket oppmerksomhet. 

Nå er jeg i forhold og ønsker absolutt ikke å havne i noen situasjon, men selv når jeg var singel unngikk jeg det for alt jeg kunne. Jeg finner det bare så ubehagelig.  Det er også ganske mange faktorer som spiller inn 

-sivilstatus 

-generell interesse for å ville "connecte" med noen

-omgivelser og plass. Er jeg på butikken, treningssenter, opptatt med andre ting generelt? Ikke gidd er du grei, jeg er ikke i det rette mindsettet til å flørte.

Er ikke så svart og hvitt. Å være så selvkritisk er utrolig turn off, får en ekkel følelse av sånne folk. Løper i motsatt retning da det skriker røde flagg lang vei. Som sagt... søk hjelp, god bedring og lykke til 

Er ikke lov å være hyggelig ser det ut som. Alle menn er ikke sånn som vil plage kvinner. 
 

Uansett. Hvordan ble du i det hele tatt sammen med noen da?

Anonymkode: bd9c7...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 2.13):

Er ikke lov å være hyggelig ser det ut som. Alle menn er ikke sånn som vil plage kvinner. 
 

Uansett. Hvordan ble du i det hele tatt sammen med noen da?

Anonymkode: bd9c7...73e

Rett tid og rett sted, trodde det var åpenbart 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...